Ekat raskaus oireet??

Mamih, mä en ainakaan ikävä kyllä osaa auttaa. Lopetin pillerit 2vuotta sitten ja vaikka pari joskus jäikin välistä, niin en tullut raskaaksi.

Jonaaa, tuu sitten infoamaan siitä neuvolasta, että miten meni. Toivottavasti on hyviä uutisia :wave: :heart:
 
Saatana et on ärsyttäviä työkavereita.. töissä leviää nyt sitten yhden työntekijän ansiosta juoru että minä olne RASKAANA. mulla oli eilen töissä ollut lappu jossa oli äitoysneuvolan numero ja toisel puolel ne milloin oli menkat ollut jne. siis nimiä ei ollut tai muuta.. no se oli multa tippunut taskusta niin tää yks rupes sitä näyttelee toisille ja selittää et mä olen raskaana ja et me ollaan jo miehen kans pitkään yrittäneet lasta. olin samassa vuorossa sen kans tänään ja eilen ja ei voinut tulla suoraan tuomaan sitä lappua mulle. hän arveli et se lappu on minun kun olin aiheesta keskustellut yhden työkaverin kanssa ja tämä oli ilmeisesti kuunnellut salaa.. vieläkään ei ole tullut minulle juttelee tai antamaan sitä lappua.. Pakko mennä työnjohdolle keskustelee ja pyytää et ne tekis tästä lopun. muutenkin harmittaa etten ole raskaana ja sit levitellään tuollaista.
 
niin on joo.. ja kun se oli tuolta mennyt työkaverilta mennyt kysymään kun se oli tullut töihin että onko sanna raskaana jne.. töykaveri oli sit sanonut et en tiedä ja häipynyt siit. kiva vaan jos työnjohto luulee et mä olen raskaana ettei ne anna mulle lisää työvuoroja sen takia.. ja kun nyt on sit pakko mennä niille puhumaan et täst tulee loppu.. pakko mennä huomen ajois töihin et saan keskustella niitten kans

 
Mulla on nyt ollut seuraavia oireita:

-Etovaa oloa nyt neljättä päivää
-5 päivää sitten ekan kerran tuntui menkkakipua autossa ollessani ja meinasin jo lähteä ostamaan tampooneja, kun tuli niin voimakkaana
-Toissapäivänä alkoi menkkakivut uudestaan ja olin ihan varma että eilen olisi alkanut menkat, yleensä siis alkaa seuraavana päivänä kipujen alettua
-Raudanmaku suussa ja sylkeä erittyy ihmeellisen paljon
-Nännit kosketusarat
-Viime kiertoon jos vertaa, niin menkkojen olis pitänyt alkaa jo kolme päivää sitten. Mutta kun pillerit olen jättänyt pois vasta 2kk sitten, niin en tiedä kiertoni pituutta

Nyt ootellaan jännityksellä kuinka käy.. Maanantaina teen testin, jos sitä ennen ei menkat ala.
 
Moikka

Mulla kp19/25-28 ja dpo 6 (tai 7).

Oireet:
- Dpo 2-5 pienen pienen pientä nippailua masussa (enää ei nippaile :( )
- Dpo 2-3 flussa tuli, joten nenä tukossa, aivastelua, väsymystä (ovat varmasti vain flunssaoireita)
- Dpo 1--> välillä väsyttää hirmuisesti, vählillä ei väsytä niin sitten yhtään (onpa oire... hehheh)
- Dpo 1 --> MAHA TURVOKSISSA koko ajan, kamalan pinkeä olo aamusta iltaan, turvotus ei laske vaikka mitä tekis GRRRR!!!! Pahentunut vaan päivä päivältä! (näin pahana ei ole ennen ollu, vaikka tää oliski normaalia ennen menkkoja-turvotusta)
- n. Dpo 4 --> kiukuttaa ja ärsytyskynnys on tosi matala (no, flunssaisenahan sitä yleensä onkin ärtynyt...)
- pää ihan tyhjä, aivan aivoton olo koko ajan (sekin on kyllä ihan normaalia...)

EI OLE OLLUT
- tissiturvotuksia tai -arkuutta, ei nänneissä eikä missään. (Aina ennen, negakierroissa on ollu ja oon luullu että olis merkki raskaudesta)
- valkovuotoa. Olen kuiva kuin sahara (niin kuin aina paitsi oviksen aikaan. Mä oon tällainen kuivakka tyyppi!)
 
Hysteria, mulla alkoi nännien/rintojen arkuus ja valkovuodot vasta noin viikon muiden oireiden (juilinta nivusissa, väsymys, tunteet heittelee jne) jälkeen..Että kyllä ne sieltä vielä tulee, jos on tullakseen ;)

Plussatuulia kaikille! :flower:
 
No enhän minä malttanut sitten maanantaihin odottaa, vaan tein marketin testin tänään. Haamu tuli. Nyt en uskalla ajatella yhtään mitään.. Ihan tuskaa odottaa huomiseen, että pääsis aamupissasta tekemään uuden testiin. Kääks.
 
Tässä oireitani ennen/jälkeen + (nyt 15 dpo)

3-5 dpo: toispuoleinen mahakipu
4-8 dpo: rinnat arat, lämpimät, turvonneet
6 dpo: toispuoleinen mahakipu, löysä vatsa
6-8 dpo: hiki, nihkeät kädet (nämät olivat tosin ne kuumimmat kesäpäivät), yöllä palelu
9 dpo -->: rinnat "normaalit"
11 dpo: maha turvonnut ja pehmeä
11-12 dpo: raa'an lihan haju yököttää
12 DPO: TESTISSÄ HYVIN HAALEA VIIVA
12 dpo -->: maha pinkeä ja kova, täysi olo jo pienestä määrästä ruokaa
13 DPO: TESTISSÄ HAALEA VIIVA
13 dpo -->: närästysröytäyksiä
13-14 dpo: kylmiä väreitä, yöllä kylmä
14 DPO: SELVÄ VIIVA JA DIGITESTISTÄ "RASKAANA"
14 dpo: yöllä heräsin siihen, että maha oli turvonnut tuplaksi ja oli vaikea löytää nukkuma-asentoa
14 dpo -->: janon tunne ja kuiva suu

t. onnellinen :heart:
 
ONNEA kaikille plussanneille! :heart: Jotensaki tosi tuttuja oireita kaikilla teillä, jotka olette sitte viimein tehneet positiivisen testin.
Itellä edelleen rinta-arkuutta, hirrrrmunen väsy ja vihlontaa alavatsassa venytellessä tai tehdessä äkillisiä liikkeitä, mutta selvästi alavatsatuntemukset vähentyny.
 
Tänään tai nyt on joku ihme maku suussa :eek: En tiedä miltä rauta maistuu, mut erilainen, kuin yleensä.

Noista "seksiunista" sen verran, että niitähän näkee, kun on pissahätä (virtsarakko täynnä). Mä olen niitä kattellut ihan normaalistikkin, kun käyn normaalisti yöllä monta kertaa vessassa (2-4), mut tulee varmaan mahan kasvaessa, kun rakkoa painaa kateltua vähän enemmänkin :whistle:
 
Täällä näyttäis olevan monen plussanneen oireita, onneksi olkoon teille sellaisille :).

Siksi en tiedä onko tämä vain plussaoire-ketju, vai myös ehkä-oireiden-ketju? Otsikon kysymysmerkit viittais ehkä-ketjuun, mutta sisältö plussaoire-ketjuun. No, niin tai näin, mulla ei ole enää yhtikäs mitään oireita, ellei lämpöä 37,2 (flunssasta johtuvaa) lasketa sellaiseksi. Jos ihme tapahtuisi ja olisinkin raskaana, niin täysin oireettomaksi olisin muuttunu. Nyt on dpo 8.

Aurinkoista plussapäivää :)
 
Mullaki oli innoM se omituinen maku suussa varsinki viime- ja toissaviikolla. Eikä se hävinny, vaikka mitä söin tai pesin ees hampaat niin ei. Nyt se on loppunu maistumasta. Ei se minusta niinkus raudan maku ollu, joku omituinen vaan...
 
Moi..

Haluisin kysyä teiltä, onko kellään ollut vastaavaa... Ensinnäkin, olemme yrittäneet lasta 10kk ja meidät on jo todettu lapsettomiksi, johtuen miehestäni. Mahdollisuudet saada luonnollisesti lapsi on kuin saisi lottovoiton. Hedelmöityshoidot alkaisivat nyt syksyllä.

Nyt kuitenkin olen potenut ovulaatiosta asti kamalia alaselkävaivoja öisin, rintani ovat turvonneet ja voin pahoin aaltoilevasti. Kuvittelenko (koska tätä varmasti teen) vai, onko jollain ollut samanlaisia oireita, kuten selkäkipua JO 5-6 päivää ovulaatiosta. Mitä tämä pahoinvointi voi olla?

Kaikille onnea ja tsemppiä :)
 
Mulla alko mun mielestä ovulaatiokivuista suoraan kaikki raskausvihlonnat mahassa ja selässä, ja plussan aikaan oli jo nipuittain raskausoireita (etovaa oloa, itkuisuutta, ym.). Hyppäsin sit lääkärissä kun mulle väittivät terveysneuvonta ja lääkäri kilpaa et en voi olla raskaana (kun ei voi kuulemma laakista tärpätä) eikä oireet ainakaan voi tuntua vielä. Ja kirkas plussa sieltä kuitenkin paukahti:D

Eli kaikki on mahdollista, plussatuulia sinne päin :)
 
m0308 jaahas, jospa se olisi SITÄ!=)

Kovasti toivon ja laitan sylyllisen plussatuulia!!!!:heart::heart::heart:

Ps. Onko nimimerkissäsi synt. aika?..miulla juurikin tuo 3.8 ..synttärit kohtsiltään :D ja ikää paaaaaljoooooon:whistle:..No, 45v(vasta ;) )
..ja kuume tuntuu vain kasvavan!! Vielä olisi muutama päivä tädin oletettuun tuloon(eipä tulisi)
 
Plussasin haaleasti eilen (dpo 12), ja oireeni ovat tällä kertaa ollet seuraavanlaiset: kuumia aaltoja, aftoja suussa, kovaa vatsakipua, veristä vuotoa kerran ja hiukan rusehtavaa limaa aina välillä. Metallin tai oikeammin veren maku on käynyt suussa pari kertaa.
 

Yhteistyössä