Hei koko sakki!
Täällä yksi kuumeilija on seuraillut jo keskustelua hetken taustalla
Itsellä on toukokuun lopulla Nuvaring lopetettu tyhjennysvuotoon. Ekat menkat oli luomuna kp30 kesäkuun lopulla. Nyt siis mennään kp27/30 (mikäli kierto tuon 30 paikkeille jää...). Oviksia yritin tikutella kp 11 lähtien melkein joka päivä tai joka toinen (dementia!). Lähes poikkeuksetta jokaiseen tikkuun tuli kontrollin lisäksi vaaleanpunainen viiva. Tänään tein huvikseni ovistestin ja taasen sama haalea viiva. Onko kokemusta mitä tämä tarkoittanee?
Kuumeilijana olen tietenkin jokaisen "vaivan" ja kolotuksen pistänyt merkille ja toivonut parasta. Eli viikon verran ollut nännit tosi arat, ei muuten rinnat. Vatsa on ollut sekaisin, pissalla saa juosta usein, jopa yölläkin jota en ole ennen harrastanut. Olen tosin nämä pistänyt helteen piikkiin, enemmän vettä, useammin vessaan
sekä alavatsaa on kouraissut/puristanut reilun viikon. Kun taivuttaa itseään taaksepäin (ts. venyttelee
) tuntuu kuin alavatsan/kohdun kohdalta ei venyisi yhtään ja se pistää vastaan. Hassu tunne, en oikein osaa selittää... Päätä särkee (niskasta johtuvaa?) ja leuka on täynnä finnejä (johtuukohan Nuvan lopettamisesta?). Muutama päivä sitten olin ihan varma, että menkat alkoivat kun valkkaria pulpahti housuun ja juoksinkin töissä muutaman kerran vessaan kiireellä... kp18 paikkeilla oli sellainen hassu venyjä jojo valkkaria (ennen en ole tälläiseen törmännyt...) ovistesti näytti sinä aamuna saman haalean viivan. Voiko nämä kaikki johtua siitä Nuvan lopettelusta vai voisko olla jopa kyytiläinen??
Kovasti kaikille plussatuulia!! :heart:
-NiQ-