Ekat raskaus oireet??

Ihana ketju=) Lueskelen ihan innolla ja vertailen muiden oireita omiini ja toivon kovasti että olisin raskaana..

Nyt kp 30/30-34 ja olettaisin oviksen perusteella että kuukautiset alkaisivat huomenna. En kuitenkaan tikuttanut, joten varma ei voi olla. Oireina on "tunne raskaudesta" (juu tiedän älytöntä..), alaselän lievä kipuilu, kirkas valkovuoto ja väsymys. Kahdessa edellisessä raskaudessa (toinen km) oireina oli täysin samanlainen kipuilu alaselässä ja varsinkin toisessa, onnistuneessa raskaudessa , voimakas tunne siitä että on raskaana.

Yritetty on periaatteessa pojan syntymästä lähtien, kunnolla imetyksen lopettamisesta ja hysteerisesti viimeiset 4 kiertoa:whistle: Nyt on taas pää pilvissä ja veikkaan, että parissa päivässä sieltä romahdetaan kovaa ja korkealta.. Se miksi en kuitenkaan usko olevani raskaana on se ettei rinnat ole kipeät, arat, turvonneet yms. Edellisissä raskauksissa tämä on ollut jo ennen kuukautisten pois jääntiä selkeä oire. Aina loppukierrosta hysteerisesti puristelen tisuja josko ne olisivat vähän kasvaneet ja kipeät.. Että näin.

Sitä tässä kyselisinkin onko mahdollista, että rinnat "turpoaisivat" ja tulisivat aroiksi vasta kuukautisten pois jäännin jälkeen? Yksi nega testi on jo tehty ja nyt kaapissa odottaa kaksi clearbluen herkkää. Arvatkaa tekisikö mieli mennä testailemaan? VArmaan kohta luovutan ja menen ja testaan sen samperin negan: /
 
Viimeksi muokattu:
Ekat oireet jotain 6 päivää oletetusta oviksesta (tällä kierrolla jätin tikutuksen).Ihan eka tuli rinnat kipeeks mutta ei ne varsinaisesti turvoksissa ole vieläkään. Juilinta ja semmonen polttelu alavatsalla alko heti perään. Muutama päivä myöhemmin alko kohdun/munisten seudulla vihloa kylkeä kääntäessä niin, että uni keskeyty. Kp 27/28 testasin haamujen esiäidin ja kp 30/28 näkyvän selkeän plussan. Eri testit kyseessä: clearblue eka ja apteekin oma toka. Ihan alussa ollaan ja viikolla 7 eka ultra eli reilu viikko odotusta..sitä ennen ei uskalla edes hengittää :$
 
Tasan 4 viikkoa raskaana nyt :).

Ja oireina:

- Kauhea väsymys
- Vetämätön olo
- Rintojen kipeys ja nännien arkuus
- Yökötys aamulla
- Päänsärky
- Mielialan vaihtelut
- Pissa on kauhean tummaa aamulla ja haisee
- Alamahasärky välillä
- Nippailut alamahassa
- Ei jaksa syödä kuin vähän kerrallaan mutta usein
- Janottaa kokoajan

Semmosia mulla :D.
 
OIreita olisi vaan kun ei tiedä onko oikeita sittenkään..

Neljän päivän sisällä pitäisi alkaa menkat, mutta tässä odotellessa ilmennyt:
pientä rintojen arkuutta, alavatsassa nipistelyä/ vihlontaa ja n.viikko oviksesta tuli vähän rusehtavaa limaa/verta --> kiinnitysvuotoa?
Tiedä sitten...
Toisaalta vatsassa tuntuu kyllä menkkamaista kipuakin.
Ei auta kuin odottaa muutama päivä vielä ja toivoa!! :)
 
Minulla on VASTA reilut 2 vkoa menkoista ja alkanut ihan ihme oireita tuleen

*maha nipistelee ja tunne kuin jo nyt olis menkat tulossa
* pitaa syoda usein tai alkaa kuvottamaan
*jos syon "liikaa" tulee pahoinvointi ja oksennuskin valilla
* lampo eilen ja tanaan tasan 37 ja viluttaa
* ihme maku suussa( en osaa sanoa onko ihan metallinmaku, kun en ole maistellut metallia ;D)
* tissit oudon tuntuiset ja nannit hiukan "kohollaan" ja ihme nyppyja nannipihoissa?
* pissalla saa kayda usein vaikka ei paljoa tulisikaan "pihalle" ja yollakin herannyt kerran ihan vain pissalle

Viime menkat oli 3.9 ja kesti 4 paivaa, sita ennen ihmeen vuotoja oli ihan heinakuusta asti. Valilla tuli ruskeeta vuotoo jopa parikin viikkoa...Olen saanut keskenmenon kesakuussa ja silloin ei ollut paljon mitaan muuta oiretta kuin menkat myohassa 5 paivaa ennen testin tekoa.
Mitahan tama sitten meinaa kun menkoista ei ole kauaa ja tallaisia oireita on?????
 
Kp 24 ja kummallisia oireita.. Vihlontaa toiselta puolelta alavatsaa ja väsymystä, sohvalla on vain oikein mukava kölliä viltin alla.. =) Mitä lueskelin aiempia kirjoituksia silmiin ei osunut keneltäkään näkökyvyn heikkenemistä, eilen huomasin ettei silmät enää tarkenna kunnolla ja tämä alkoi kesken päivän? Onko kenelläkään kokemuksi vastaavasta? :confused:
 
Unohdin mainita myos sen etta minula on ollut "aikainen ovis" joka kierrolla eli 3-5 pvaa menkkojen jalkeen on ovis testit ollut plussaa ja ovis kivutkin olen tuntenut ihan joka kerta.

*naamaa kuumottaa
* huimaa ja valilla heikotusta jos on enemman kuin 3 tuntia viime ateriasta
Nytkin oli noustava sangysta syomaan hiukan kun alkoi taas kuvottamaan...
Niin ja suurin ihmetyksen aihe meille on ollut tuon meitin kollin kaytos nyt vajaan viikon ajan, en saa edes vessaan menna ilman etta huudetaan oven takana ja ulos ei saa menna, ruoka pitaa tarkistaa, nukutaan minun eika miehen vieressa( on isannan vieressa ollut aina ja ovella kun isanta tulee kotiin) ei menna ovelle kun mies tulee kotiin toista, mies ei saa koskea jos kissa on lahella,jos olen tehnyt jotain mista kissa ei pida enaan(polttanut tupakan vaikka) niin saan huudot ja sormille tai nilkoille napaytyksen:|
 
Viime kierrossa oli huonoa oloa ja rintojen arkuutta, väsymystä, mitäs vielä, kaikennäköistä kuitenkin, olin tosi toiveikas, että olisi tärpännyt... enkä ollut raskaana. Nyt on rinnat jonkin verran arat (ei mitenkään paljon), flunssan oireita, kurkkukipua ja nuhaa (lievää molemmat), mutta tein tänään raskaustestin dpo 10 ja sain siihen oikein tarkkaan katsottuna haaleista haaleimman haamun. Ja se haamu tuli siihen ihan 5 min sisällä. Saas nähdä miten käy, nyt odottelen, jospa viiva vahvistuisi. :heart:
 
Macy gray En viela tieda koska uskallan testin tehda. Ehka pitaisi pian tehda niin saisin itsekin rauhan, mutta kun menkkihin on kuitenkin viela aikaa niin katsotaan. Jos "systeri" kyllastyy tahan mun olooni niin ehka siella on testi odottamassa kun menemme kylaan sinne.
Kissakin suuttui yolla miehelle kun tuli kotiin toista ja minun viereeni, tyonsi miehen pois ja kauhea huuto paalle. Meidan kissa on Maine Coon ja niille on tyypillista tuollainen isallinen kaytos, mutta tama muutos on niin selkea etta ehkapa se raskauden mahdollisuus on olemassa ja kun lampokin on viela 37 astetta ja ei ole siita nyt 3 paivaan mihinkaan muuttunut. Kauanko muuten se lampo on raskauden alussa koholla?
Eilen illalla muuten huomasin yhden jannan jutun, naamani kuumotti ja oli ihan punaiset posket kuin olisi kunnolla kuumetta tai jotain, mutta lampo on kokoajan tasan 37 eli ei ole kuumetta.: /
 
Onnittelut Toiveikas! Miten pitkä kierto sulla on? :) entä millä testillä teit, kun sait plussan?
Mulla menossa kp 23/ 27. Kp14 - Kp 21 oli kovasti oireita, närästystä, vilua, mahakipua (vihlaisuja), oksettavaa oloa, jne. Sitten osa oireista loppui... ja minä jo masennuin... Jäljelle jäi armoton närästys :( ja mahan vihlaisut... Odotellaan tätiä saapuvaksi loppuviikosta, joten silloin tämä sitten selvinnee.
 
Kiitos Tuiskuli. :)
mulla kierto 27-28 päivää. tämä kierto oli niin outo etten huomannu edes, millon ovulaatio oli. en todellakaan uskonut plussaa saavani testiin. Ei poikennu siis millään muulla tavalla muista kierroista, kun tuolla pienellä välivuodolla.
niin ja se testi oli joku first signal??? olikohan edes tuon niminen, joka tapauksessa sellanen mihin piti kolme pisaraa laittaa semmosella pipetillä :)
plussaonnea!
 
Onnittelut Toiveikas! Miten pitkä kierto sulla on? :) entä millä testillä teit, kun sait plussan?
Mulla menossa kp 23/ 27. Kp14 - Kp 21 oli kovasti oireita, närästystä, vilua, mahakipua (vihlaisuja), oksettavaa oloa, jne. Sitten osa oireista loppui... ja minä jo masennuin... Jäljelle jäi armoton närästys :( ja mahan vihlaisut... Odotellaan tätiä saapuvaksi loppuviikosta, joten silloin tämä sitten selvinnee.
Ovulaatio oireilee joskus samantyyppisesti kuin raskaus. Oireesi kyseisillä kiertopäivillä on todennäköisesti olleet ovulaation aiheuttamia. Plussaonnea! Vihlaisut ja närästys kuulostaa kyllä ihan lupaavalta, joten ehkä siihen masennukseen ei ole syytä. Toivotaan, että testi näyttää plussaa. :)
 
Ovulaatio oireilee joskus samantyyppisesti kuin raskaus. Oireesi kyseisillä kiertopäivillä on todennäköisesti olleet ovulaation aiheuttamia. Plussaonnea! Vihlaisut ja närästys kuulostaa kyllä ihan lupaavalta, joten ehkä siihen masennukseen ei ole syytä. Toivotaan, että testi näyttää plussaa. :)
Totta, että näin voi olla. Mutta ei ole ikinä ennen tullut tuollaisia ovis-oireita?!?! Mutta kertahan se on ensimmäinenkin. Kierto mulla on ollut lähes kellolleen vakio ja ne 'tavalliset' ovis-oireet (ennen ovista runsasta valkovuotoa ja sitten nipistelyä mahassa) mulla oli jo kp 13... Mutta tosiaan, odotellaan, miten tässä käy. Mutta kovin toiveikas en enää uskalla olla, ettei tiputtaisi korkealta ja kovaa...

Plussatuulia myös sinulle, macy gray ja kaikille muillekin :)
 
Kiitos Tuiskuli. :)
mulla kierto 27-28 päivää. tämä kierto oli niin outo etten huomannu edes, millon ovulaatio oli. en todellakaan uskonut plussaa saavani testiin. Ei poikennu siis millään muulla tavalla muista kierroista, kun tuolla pienellä välivuodolla.
niin ja se testi oli joku first signal??? olikohan edes tuon niminen, joka tapauksessa sellanen mihin piti kolme pisaraa laittaa semmosella pipetillä :)
plussaonnea!
Kiitos :) toivotaan, että täälläkin joskus tärppää :) tilasin eilen netistä sellaisia halvempia testejä, että voi jo vähän 'etuajassakin' testailla, jos intoa on... Ehkä kuitenkin koitan malttaa odottaa siihen kp 27 tai 28.
 
Tanaan se sitten iski kunnon pahoinvointi, mies suihkutti vessaraikastinta ja mina sitten siita hopulla vessapytylle oksentaan:x Eipa taida kohta olla mitaan epailysta raskaudesta, vain testitulos puuttu enaan:D Niin ja taman kuvotuksen vuoksi olen joutunut kuljettamaan pikkusuolaista ja makeaakin mukana laukussa kun se auttaa jos olemme jossain asioilla ettei tarvitse kyokkia kokoajan tai nieleskella kun pitaisi asioita hoitaa. Muutama on jopa uskaltanut kysya etta saako onnitella, mutta en ole uskaltanut viela antaa lupaa kun kuitenkin odotan sita kunnon plussaa testiin. Kissan kaytos on jokseenkin outoa, vahtii minua ja nyt alkoi merkkailla ympari asuntoa ja kylla vatsa on nyt ollut koetuksella:x Pakko vieda kissa leikattavaksi jos se lopettaisi tuon viimeisimman kaytoksen.
 
Tänä aamuna digitesti kertoi että "raskaana":heart: vissiin 3+6

*väsyttää
*ajoittaisia vihlontoja vatsassa
*lämmöt 37 kun normaalisti 36,3
*hajuvedet ja muut voimakkaat hajut tekee pahaa
*makuaisti on herkistynyt
*iltaisin turvottaa

Mä TIESIN olevani raskaana koko tämän viikon ajan jo:D
 
Onnittelut harhaanjohtajalle! Ja mamakone, ilmoittele, kun olet tehnyt testin. niin mielenkiintoinen tuo teidän kissan toiminta! :)
mä tein aamulla negan :( kp 27/27. täti tulossa kylään todennäköisesti huomenna. Ei ollut edes odotukset kovin korkealla, mutta siitä huolimatta masentaa :/

Ehkä se taas tästä kääntyy valoisammaksi. ja sitten taas uutta yritystä :)
 
Ihme juttu kavi minulle:confused: Tati tuli, mutta oli vain vajaan 2 paivaa, alkoi kivuilla ja kunnon vuodolla, mutta loppui heti seuraavana paivana vuotamasta ja oireet on ollut kokoajan kylla lasna ja pahoinvointikin jatkuu...ainoastaan tissit on vahemman kipeat. Olen aivan ihmeissani kylla nyt kun vuoto oli kirkasta alusta asti ja sitten muuttui hiukan tummemmaksi ja loppui lopulta kokonaan ja kivutkin oli vain sen yhden paivan kovemmat ja nyt on vain sellaista painavaa oloa vatsassa ja turvoksissa: / Kissa on ihan outo vielakin ja uskoo ainoastaan minua ja sahisee valilla muille kun yrittavat koskea...
 

Yhteistyössä