Ovulaatio oireilee joskus samantyyppisesti kuin raskaus. Oireesi kyseisillä kiertopäivillä on todennäköisesti olleet ovulaation aiheuttamia. Plussaonnea! Vihlaisut ja närästys kuulostaa kyllä ihan lupaavalta, joten ehkä siihen masennukseen ei ole syytä. Toivotaan, että testi näyttää plussaa.Onnittelut Toiveikas! Miten pitkä kierto sulla on? entä millä testillä teit, kun sait plussan?
Mulla menossa kp 23/ 27. Kp14 - Kp 21 oli kovasti oireita, närästystä, vilua, mahakipua (vihlaisuja), oksettavaa oloa, jne. Sitten osa oireista loppui... ja minä jo masennuin... Jäljelle jäi armoton närästys ja mahan vihlaisut... Odotellaan tätiä saapuvaksi loppuviikosta, joten silloin tämä sitten selvinnee.
Totta, että näin voi olla. Mutta ei ole ikinä ennen tullut tuollaisia ovis-oireita?!?! Mutta kertahan se on ensimmäinenkin. Kierto mulla on ollut lähes kellolleen vakio ja ne 'tavalliset' ovis-oireet (ennen ovista runsasta valkovuotoa ja sitten nipistelyä mahassa) mulla oli jo kp 13... Mutta tosiaan, odotellaan, miten tässä käy. Mutta kovin toiveikas en enää uskalla olla, ettei tiputtaisi korkealta ja kovaa...Ovulaatio oireilee joskus samantyyppisesti kuin raskaus. Oireesi kyseisillä kiertopäivillä on todennäköisesti olleet ovulaation aiheuttamia. Plussaonnea! Vihlaisut ja närästys kuulostaa kyllä ihan lupaavalta, joten ehkä siihen masennukseen ei ole syytä. Toivotaan, että testi näyttää plussaa.
Kiitos toivotaan, että täälläkin joskus tärppää tilasin eilen netistä sellaisia halvempia testejä, että voi jo vähän 'etuajassakin' testailla, jos intoa on... Ehkä kuitenkin koitan malttaa odottaa siihen kp 27 tai 28.Kiitos Tuiskuli.
mulla kierto 27-28 päivää. tämä kierto oli niin outo etten huomannu edes, millon ovulaatio oli. en todellakaan uskonut plussaa saavani testiin. Ei poikennu siis millään muulla tavalla muista kierroista, kun tuolla pienellä välivuodolla.
niin ja se testi oli joku first signal??? olikohan edes tuon niminen, joka tapauksessa sellanen mihin piti kolme pisaraa laittaa semmosella pipetillä
plussaonnea!