Kannanpas minäkin korteni kekoon tähänkin keskusteluun
Elikäs, tänään kp31/28-32
kp28 testasin apteekin omaan ns. viivanpaikan (langan ohut vaaleanpunainen viiva)
kp29 tein CB:n digin, joka näytti ei raskaana.
Purettua testin, sisällä oli 2 liuskaa allekkain, ylemmässä testiviiva ja vieressä haamu, alemmassa myöskin haamu. Molemmat haamut silminnähtäviä, mutta silti haaleita. Selatessa muita keskusteluja ja löytäessä CB:n jonkun "käyttöhjeen" tapasen, tulkinnan mukaan negatiivisessa tuloksessa ei olisi kuin vain se testiviiva. Otapa siis selvää..
kp30 testasin mammaksin herkällä liuskalla testiajalla tulleen haamun, joka vahveni testiajan jälkeen.
kp31, tänään aamulla, mammaksin herkällä liuskalla nega, testiajan jälkeen (n.30 min) alkoi näkyä haaleaa haamua, jolloin suutuksissani nakkasin testin pois.
Ärsyttävää, kun dpo 13 paikkeilla, eikä testit näytä juuta eikä jaata
Oireisiin
- Menkkamaiset kivut lähemmäs 2 viikkoa
- Nivusten kipu pari päivää ennen oletettujen kuukautisten alkua
- Oikean pohkeen suonenveto
- Jatkuva "Limailu", valkovuoto on kirkasta ja väritöntä, viime päivinä pitänyt juosta vessaan tarkistamaan alkoiko menkat
- Nännin päät valkosilla nystyröillä
- Turvotus, vatsa vaikea "vetää sisään"
- Viikko takaperin leukaan ja otsaan pamahti 2 isoa finniä, otsa täynnä valkoisia "hormoninäppyjä"
- Hikoiluttaa
- Painajaiset alkoi aika pian oviksen jälkeen, viikon verran oon heränny joka aamuyö ja ollut "puoliunessa"
- Seksiä ei tee mieli
- Alkukierrosta olo oli lepposa, loppua kohden alkoi ns. "pimahduskohtaukset" jolloin mieli kirenee hetkellisesti yhtäkkiä ja kaikki ärsyttää
Tunturihilla Mulla tuli pari päivää sitten ko. halkeama myös suupieleen, joskus oon mun mielestä törmänny väitteeseen että aftat olis myös raskauden oireita, itsekin mietiskelen samaa, vai lieneekö sattuman summa suuri...