Ekat raskaus oireet??

Happihyppy, kiitti ku vastailet. =) Mua vaan ihmetyttää nää kaikki jutut ku eilen loppu kuukautiset ja tänään oli hetken aikaa tupakan jälkeen hiukan äklö olo.. ja oon mietiskelly että kannattaako mun tehdä testiä ensi viikolla?

Niiin ja sameoldsong, tarkotatko tuhrulla vähäistä vuotoa vaiko ihan järkkyä.. Ku mulla oli ekat 2 päivää sellanen vuoto että toisena tuli tamppoonista läpi ja housuille asti mut sit se rauhottu loppuu kohden. =)

Voi vitsit mää vaan toivosin paria viivaa mun testiin.. :)
 
prinsec, tarkoitin siis ihan vähäistä tuhrua... :) viikon ajan joka aamu, ja joskus iltaisin lirvahti rusehtavaa verta ihan pikkuse. ja pyyhkiessä kans. muuten ei sit ollunna mittää :eek:

minnuu nyt kyllä ärsyttää ihan hitosti tää jatkuva koskemine pistämine ja vääntämine!

johtuisko myös siitä et toinen päivä iliman tupakkaa, alakaa olla hermo kirreelä :eek:

herranjumala mitä itkupotkuraivareita..

tein aamulla testin, mutta negaahan se näytti :( niiku aikasemmatkin aina... niillä on joku tosi paha..:/ kai se pittää parin päivän/viikon päästä uudestaan yrittää.

toivotaan prinsec että tulis kaks komiaa viivaa :hug:
 
Pakko oli minunkin rekisteröityä, kun on sellaisia oireita joita haluan pohtia teidän kanssanne, kun pää hajoaa yksin miettiessä. :p

Eli mulla on nyt neljättä päivää oireita, jotka voisivat viitata raskauteen. Syön pillereitä, mutta pakko myöntää, että viimeksi tuli hutiloitua niiden kanssa ja tauko piteni kolmella tai neljällä päivällä. Mitä mieltä olette?

-Alavatsassa menkkamaista oireilua, ei juurikaan sellaisia kouristuksia mitä ennen menkkoja tulee vaan sellaista "jomotusta" mitä on menkkojen aikana
-Vähän väliä pistelee ja nippailee kummallisesti, nippailu oli pari päivää sellaista kuin otettaisi papakoetta, mutta lievempää, eli paikantaisin kohdunkaulalle. Nyt pistelee edempää, en osaa paikallistaa, mutta alavatsassa.
-Paikallistan pistoja ja kipua aavistuksen enemmän vasemmalle, keskellä kuitenkin jatkuva lievä kipu. Vasen puoli näyttää myös aavistuksen turvonneemmalta kuin oikea.
-Maha muutenkin ollut ihan outo, kipuja välillä ihan koko mahassa, on myös todella turvonnut (joka ei kyllä minulle sinänsä ole uutta..)
-Nännit kosketusarat, pari päivää sitten niin arat etten uskaltanut toista kertaa koskea, mutta nyt hieman helpottanut
-Tämä voi olla kuvitelmaakin tai tulevista menkoista johtuvaa, mutta tissit vaikuttaisi hieman turvonneilta, ei kuitenkaan ole kipeät
-Menkkojen pitäisi alkaa n. 4 päivän kuluttua, yleensä ei oireile näin aikaisin
-Eilen tein negatiivisen testin (malttamaton kun olen :LOL: )
-Lisään vielä väsymyksen. Olen kolmena päivänä nukahtanut nojatuoliin, toinen kesken tietsikalla olon ja toinen kirjaa lukiessa. Iltaisin olen kyllä virkeä, mutta iltapäivällä tulee ihan zippi olo.

Lähinnä mietityttää, että jos en ole raskaana, niin mistä hitosta nämä oireet johtuvat? Voiko pillereiden kanssa sekoilu aiheuttaa hormooneissa jotain, joka vaikuttaa tällä tavoin? Raskaus ei mikään maailmaa kaatava juttu olisi, mutta kyllä tässä silti on pikkuinen paniikki päällä, vaikkakin täytyy myöntää, että testiä tehdessäni salaa vähän toivoin, että sieltä se plussa tulisi.. B)
 
Kiitos sameoldsong! No mut toivotetaan sulle kans plussa tuulia! :) Tupakan lopettaminen tekee ihan helvetin kiukkuseks ainakin minut! :LOL: Ajattelin testailla tällä tai sitten ens viikolla! :) Sunki sameoldsong kannattaa odottaa melkein viikko tai kaks.. Vai kuinka pitkällä sun kiertos on onks se myöhässä vai ootko yhtä hätänen ku minäkin et testailee jo 2 viikon päästä kuukautisista pinimmistäkin oireista? :LOL:

Iidapiida voi hyvinkin olla mahdollista että pillereiden kanssa pelleily aiheuttaa raskausoireisia kipuja. Itselläni ainakin oli ja jonkin verran ensimmäisenä kuukautena kun lopetin pillerit.. Hormoonisi on todennäköisesti niin sekaisin ettei tiedä miten päin olisi.. Ja voi olla että kuukautisesikin on ihan sekaisin.. :)

Mutta jos toiveissa on kumminkin pikkuinen niin paljon plussatuulia täältä! =)
 
Kiitos prinsec vastauksesta. :)

Väsymys on pahentunut, eilen torkuin koko illan sohvalla, sitten vetäisin 13h yöunet, jonka jälkeen 2h valvottuani nuokuin jo tuolissa ja valitin miehelleni, etten pysy hereillä.. :/

Tissit on mun mielestä turvonneet vähän ja mahakivut jatkuvat, tosin hieman lieventyneinä aikaisemmasta, ei siis ole enää jatkuvaa kipuilua, vaan silloin tällöin pistelee ja nipistelee.

Saas nähdä kuinka käy, ajattelin keskiviikkona tehdä testin, jos ei siihen mennessä menkkoja kuulu.. Ja se plussa olis kyl ihan jees ylläri.. nyt kun asiaan on alkanut hieman sopeutua. :D
 
prinsec ei mitään järkeä miten kiukuttaa :LOL:

pahassa jamassa tässä kun ei tosiaan tuosta ovulaatiosta tai kierrosta MITÄÄN tiedä ni et millo sitä testailis ja muuta... mutta oohammie siinä muutenki aika hätäne :snotty:

nyt on perjantaista-lauantaista asti ollu nännit ihan kamalan arat.. ja perskule ku huomasin sen lauantaiaamuna, ja perjantai ilta/yö on aika hämärän peitossa, että olisko miehellä osuutta asiaan :LOL: tiiä häntä, toivotaan mielummin että olisi oire jostain ihan muusta :saint:

eiköhän se parin päivän sisään selviä :D
 
iidapiida, must noi on toisaalta aika selkeitä ainakin toi väsymys!! :) Mut mullakin on sitä jonkun verran ei kyllä päivisin tuu nukuttuu mut jonkun verran väsyttää koko ajan!!

Tänään ku tulin saunasta ni tuli huono olo vedin tupakan ni tuli vielä huonompi ja koko matkan miehen kotipaikasta omaan kotiin ni on huono olo vieläkin on hiukan.

iidapiida, määki ajattelin testailla niihin aikoihin!! :D Kerrothan sitten mitä testi näytti? Omalle kohdalle veikkaan taas negatiivistä ku niitä on jo niin monta takana!! :( mutta toivotaan sulle paria viivaa!! :)

Sameoldsong, no jos testailet ni kerrothan meille sitten mitä sieltä tuli? :)

PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!!
:heart:
 
Toki ilmoittelen sitten kuinka kävi! :)

Tuli vielä sellainen "oire" mieleen, että pari kertaa kun olen yskäissyt, röyhtäissyt tms. niin on tullut ihan vähän oksennusta suuhun, tai oikeastaan kurkkuun. Tämä siis jo n. viikko sitten. Onko muilla ollut vastaavaa? Ihmettelin sitä jo silloin kun ei mulla nyt yleensä noin käy ja nyt vielä muutamaan otteeseen.

Eilen illalla tuli hyvin lieviä flunssaoireita ja jatkunut tähän päivään.. Eli nenä vuotaa aavistuksen ja kutisee, aivastelen jonkin verran. Tai sit mä vaan kehittelen näitä. :LOL:
 
Niin tai sitten sulla on allergiaa..

Tässä juuri mietiskelin että kuinkahan kauan se viikko vaikuttaa 4 vuoden pillereiden syönnin jälkeen!? Omalle kohdalle osui taas kerran negatiivinen kun tänään tein.. Olin melkein 5h pidätelly pissaa ni luulis nyt senkin jo piisaavan.. taas yks nega laskuihin lisää!! :ashamed: Vitsi alkaa jo kyrsii tää homma..
 
Mulla on etova olo. :x Kp43 tai 24 (jälkimmäinen on laskettu viikon kestäneestä tiputteluvuodosta, kun en ole varma oliko ne menkat) ja normaali kirron pituus on 32-34 päivää. Kierto on kyllä vaihdellut välillä 23-47 ja mikäli tiputteluvuoto oli menkat, niin sitten välillä 19-47. Dpo on luullakseni 9-12. Tarkkaan en osaa sanoa, koska selkeää oviskipua ei ole ollut. Yleensä ovuloin todella kivuliaasti, mutta joskus on tapahtunut pienemmänkin nipistelyn aikaan.

Lämmöt ovat koholla, nännit ovat ärsyyntyvät ja rintoja nipistelee, janottaa ja pissattaa, suuta kuivaa, valkovuoto on runsasta ja juoksevaa, väsyttää kovasti ja kohdun seudulla nippailee. Testasin viikonloppuna negan. Silloin en vielä epäillyt tihkuvuotoa menkoiksi ja ajattelin vain oviksen olevan myöhässä tai jäävän väliin. Viikonloppuna testaan uudestaan, jos aihetta on.

Prinsec > :hug: Toivoa silti lienee vielä, jos kerran täti ei ole kurvannut paikalle. :) Toivotaan parasta. :)
 
hitsi.. nännit ovat vieläkin todella arat. eilen kaupassa tuli valtaisa huono olo, mahaa koski ja muutenkin etoi. sitten kävellessä tuntui että maha "höllyy" sisältäpäin, kuin olisi ollut kovempikin pissahätä. :eek: eihän miula sit mikään hätä ees ollu, sit se tunne loppuikin itsestään :)

myös kamalaa väsymystä on :S ajattlin eilen käydä testin ostamassa, mutta prismassa ei ollut! olen sieltä ennenkin etsinyt mutta ei vaan ole näkynyt. tai sitten en vain osaa etsiä :/

prinsec , täällä aivan samanlainen olo :/ kyllä jälkeenpäin sitten osaa ärsyttää, kun tuli joskus koko pillerit aloitettua.
 
sameoldsong Prismassa kyllä on testejä, kannattaa kysellä myyjältä jos ei löydä! =)
..saattavat löytyä sieltä, missä kuukautissuojat tai luontaistuote puoleltahin..R-kioskit myy myöskin raskaustestejä..


Plussatuulia kaikille!!:heart::wave:
 
Jännitys jatkuu.. Yleensä menkat alkaa heti aamusta, nyt ei näy eikä kuulu. Sen sijaan on tulee ihan vähäsen rusehtavaa valkovuotoa paperiin kun pyyhkii.. Mitä se nyt sitten on olevinaan? En tajua enää mistään mitään! :attn:

Eilen oli kyllä ihan sellaiset kivut, että tänään alkaa ja väsy, päänsärky ja itku enteilivät myös sitä.. Kai se on vaan odoteltava vielä. Ärsyttää vaan, tulisi nyt sitten jos on tullakseen, niin pääsisi tästäkin epätietoisuudesta!
 
täti vai kiinnittymisvuotoa?
kp 30/36-38 12 dpo
Eilisestä lähtien pyyhkiessä on paperiin tullut veristä, mutta ei tummaa/paksua kuin menkkojen aikaan mulla normaalisti, vaan "ohutta ja kirkasta" punaruskeaa. Pikkuhousun suojaan asti ei mitään ole tullut.
Tässä kierrossa muutenkin eroa aikaisempiin: ei PMS-oireita, olen ollut hyvällä päällä koko ovulaation jälkeisen ajan, vatsakipuja ei ennen vuotoa yhtään ja nutkin vain tosi vähän.
Tein varmuuden vuoksi tänään r-testin, negaa...
Jotenkin en vielä usko tätiin 100 %:sti, toivoa on vielä hiukan jäljellä....
 
Luin muuten, että tyhjennysvuoto voi tulla vaikka olisikin raskaana ja testi tulisi silti tehdä ennen seuraavaa pillerilaattaa, jos epäilyjä raskaudesta on.. Eli ei auta vaikka vuoto alkaisi, jännitys jatkuu silti.

Kysymys kuuluukin, voiko testin tehdä tyhjennysvuodon aikana vai pitääkö odottaa että se loppuu? Ei muuten, mutta mun pitäis aloittaa jo pillerit ennen kuin mahdollinen vuoto mahdollisesti loppuu.. Kääk.
 
Iidapiida :hug: No ehkä sitte parempi niin että se tulee paremmalla ajalla. =)

Mulla ei oo täti myöhässä oon oviksen kohdilla, tänään onki sitte ollu maha kipua ja almahan jotain nipistelyä tai juilintaa tai jotain sattumista.. En oikeen itsekkään tiedä mutta suurin piirtein ovulaatioilla ollaan. :) Miehen kanssa ollaan kovin yritetty saada tupla vaikutusta tälle ovulaatiolle!! :snotty: Jospa vaikka vielä onnais!! EI ENÄÄN YHTÄÄN NEGATIIVISTÄ KIITOS!! :LOL:

vauvahaaveilija85, Tosi paljon onnee, ja syleittäin vauvaliimaa sinne suuntaan!!! :flower:

Niin ehkä vähän tyhmä kysymys mut mitä tarkottaa dbo? :LOL:
 
Anteeksi, ei ole varmaankaan oikea paikka kysyä tätä mutta..

Kuinka nopeasti pillereiden lopetuksen jälkeen kuukautiset on normalisoituneet?

Mulla on nimittäin käytössä minipillerit ja vuotoa ei ole laisinkaan.. Tässä mietin et pitääkö meidän odotella kuika kauan et tiedän mikä kierto on ennenkuin voidaan alkaa hommiin..
:D minä en tiedä mikä mun kierto on kun siitä on niin kauan aikaa kun mulla on edellisen kerran ollu oikeat kuukautiset..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lace:
Anteeksi, ei ole varmaankaan oikea paikka kysyä tätä mutta..

Kuinka nopeasti pillereiden lopetuksen jälkeen kuukautiset on normalisoituneet?

Mulla on nimittäin käytössä minipillerit ja vuotoa ei ole laisinkaan.. Tässä mietin et pitääkö meidän odotella kuika kauan et tiedän mikä kierto on ennenkuin voidaan alkaa hommiin..
:D minä en tiedä mikä mun kierto on kun siitä on niin kauan aikaa kun mulla on edellisen kerran ollu oikeat kuukautiset..
se riippuu ihan henkilöistä.. joillain voi tärpätä heti seuraavana päivänä pillereiden poisjäännistä, joillain saattaa mennä puoli vuotta tai enemmänkin :/

itse olen tätä pähkäillyt myös, lopetin pillerit kolmen liuskan jälkeen tuossa 29.4..

on vaikea tunnistaa mahdollista ovista kun tuntuu että jokapäivä on ovispäivä :S

valkkarikaan ei oo missään vaiheessa rauhottunu, huomaa selvästi jos lirahtaa housuun tai pönttöön..

nännit yhä herkillä, kp 25/??
 

Yhteistyössä