Ekat raskaus oireet??

Paljon onnea Metsäsieni :flower: :heart:

Päivitän tässä aikani kuluksi taas kummallisia oireitani :eek:

- oviksesta alkaen alamahassa menkkakipumaista oloa, välillä häviää hetkeksi ja sitten taas voimistuu
- nännejä aristaa
- tavallisesta poikkeavaa väsymystä
- aivan puskista tullut hiivatulehdus
- lämpökin on ollut 37,1 tässä ainakin kolmena iltana kun on tullut mieleen mittailla näiden keskustelujen lukemisen jälkeen :D
- itku-/raivariherkkyys
- rinnat kasvoi eilisen aikana kuppikoolla
- eilen oli aivan hirveä jano koko ajan, tänään vähemmän mutta olen toisaalta myös varmaan juonut enemmän
- menkkamaista kipua selässä ja pientä nippailua alavatsassa
- ei varmaan liity tähän sarjaan mitenkään, mutta vasenta polvea särkee :p

Ihan kummallinen olo. Nyt pitäisi vielä malttaa odottaa viikonloppu että tuleeko se täti vai ei. Yritän ajatella että tulee, niin en sitten tipu niin korkealta... :/
 
Me ollaan nyt yritetty raskautua n. 1,5vuoden ajan. Mulla on todella epäsäännöllinen kierto ja itse kärsin ajoittaisesta haluttomuudesta joten luulen että suurin osa tuosta ajasta ei olla oltu edes lähelläkään ovulaatiota hommissa :).

Nyt päätettiin testata ovistikkuja ja viime viikon to tikku näyttikin että ovis olis tuloillaan ja sit pupuiltiinkin ihan urakalla.

Heti oviksen aikoihin mulla kipeyty nännit, pari päivää kipu oli pois ja nyt alkoi uudestaan. Vettä juodessa suuhun tulee outo maku ja tuntuu että olen koko ajan hyvin itkuherkkä ja onnellinen, mitään muita oireita ei ole..

Nyt jännittää voisiko olla että ihmeiden aika ei ole ohi ja olisinkin raskaana. Mitä mieltä olette?

Ja tää odottavan aika on niin pitkä :(
 
Ja oireita ei kyllä ollut paljoa

-Palelu
-Itkuisuus
-Kiukkuisuus
-Rinnat ei kipeät, mutta välillä omituiset ;)
-Limaisaa valkovuotoa

Ja nämä kaikki samat oireet on ollut ennen menkkojakin, joten kerkesin ennen testiä itkeä jo miehelle että miksi meillä ei vieläkään voinut tärpätä. Olin niin varma että menkat on tulossa. Mutta sitten tuo itkuisuus kuitenkin pisti epäilemään, että oliskohan testi paikallaan.
 
heti kun tuli viikko täyteen e-pillereiden lopettamisesta, tuli tällaisia "oireita"

* ovismaisia vihlailuja ollu kummallakin puolella vähän reippa viikon
*koko alamaha jotenkin "pinkeä"
*rintoja vuorotellen koskee ja kutittaa
*menkkamaisia juilintoja lähes joka päivänä, kuitenkin lievemmin kun kuukautisten alkaessa.

olisiko nämä sitten oikeita oireita, vai jotai hormoonitemppuja? :S
ja milloin voisi käydä testailemaan, kun viimeisen pillerin söin 29.4
 
Sain viime perjantaina terveyskeskuksesta tulokset, kaikki veriarvot ym. oli ok :) Se vaan vahvisti mun epäilyksiä ja plussahan sieltä sitten sunnuntaina pärähti :D
Istuttiin vaan miehen kanssa turtana ja tuijotettiin toisiamme ja ja pää löi tyhjää. Ensimmäinen ajatus oli sit että ei voi olla totta, kuulen elämäni isoimman uutisen pytyllä :LOL:

Tein siis plussan ClearBluella (apteekissa sanoivat herkimmäksi), ja otin sit samasta näytteestä vielä varmuuden vuoksi testit Gravidanilla ja sillä rfsu:n liuskatestillä... Gravidan näytti haamua, rfsu ei mitään, mutta eilen näky silläkin haamu ja tänään selkeä plussa (nyt kp 33/31-34).
Eli kai tämän voi jo todeksi uskoa. =)
Tänään pitäisi soitella sitten neuvolaan ja toivoa että pikkuinen pitää lujasti kiinni. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja saheva:
Ja oireita ei kyllä ollut paljoa

-Itkuisuus
-Kiukkuisuus
-Limaisaa valkovuotoa

Ja nämä kaikki samat oireet on ollut ennen menkkojakin, joten kerkesin ennen testiä itkeä jo miehelle että miksi meillä ei vieläkään voinut tärpätä. Olin niin varma että menkat on tulossa. Mutta sitten tuo itkuisuus kuitenkin pisti epäilemään, että oliskohan testi paikallaan.
Mulla rinnoissa kyllä vähän nipistelee. Pitkä kierto on menossa ja olen viimeksi perjantaina testannut herkällä liuskalla negan. Valkovuodon limaisuutta olen tässä kierrossa ihmetelyt, koska ovulaatiota en ole tunnistanut. On yleensä sen verran kivulias, ettei jää epäselväksi. Palelua ei kuitenkaan ole, joten en ole lämpöjä mittaillut. Myöskään mittariini en luota, koska paras meni rikki ja toinen näyttää puoli astetta vähemmän ja sitä täytyy pitää kauemmin kuin ohjeessa. (en tiedä minkä aikaa, koska se piippaa ja sen jälkeen pitäisi antaa vielä jatkaa mittausta) Itkuherkkyyttä on ja olenkin vuodattanut kyyneiliä ihan tyhjästä useamman kerran. Menkkanippailuja tuntuu paljon, mutta kuukautisten lähestymisestä ei ole muita merkkejä. Testejä on kaapissa. Milloinkahan testaisin seuraavan kerran? Kp37/32-34

parel > Onnea! :flower:
 
Mulla oireita ennen plussausta/plussauksen aikoihin oli mm.
- lämmönnousu (normaalisti 37 mulla jo kuumetta, mutta plussauslämmönnousu ei tuntunut siltä, että olisi mitenkään kipeä )
- turvonnut vatsa
- vellova olo (ei varsinaisesti etova)
- vatsallaan nukkuminen ei tuntunut kovin mukavalta

Olo oli jotenkin kokonaisuudessaan sen verran kummallinen, etten yllättynyt testin tuloksesta :)
 
Pöh, minä testasin tänään ja negahan se sieltä tuli, kuten aina.. Alkaa toivo taas hiipumaan vaikka menkat pitäisikin alkaa vasta n. torstaina (mulla tosiaan epäsäännöllinen kierto mutta silloin ois oviksesta se 14 päivää) .

Nyt vaan toivoo että saisin nopeasti plussan tai alkais menkat että pääsis taas jatkamaan elämää. Lauantaina ajattelin tehdä seuraavan testin jos menkkoja ei kuulu.

Nännit on edelleen todella kipeät ja tänään päivällä pissatti normaalia enemmän ja heti pissaamisen jälkeenkin oli sellanen paineen tunne alakerrassa, nyt taas ei tunnu sitä.
Äh, taidan vaan kuvitella nämä oireet ja loppuviikosta taas tiputaan takas maanpinnalle..
 
Miks mulle ei vastaa kukaan?! :eek: Kuukautiset alko ja nyt on lopuillaan. Eilisen seksin jälkeen tuli tosi paljon verta ja tänää on hiuka tiputellu.. Oli jotenkin ihmeellinen olo yhdessä vaiheessa päivällä ku alavatsaa poltteli hiukan ja sitten tais tulla hiukan etova olo (se kylläkin tupakan aikana ja huono olo sen jälkeen ja olin juuri syönyt). Nyt taas illalla hiukan samanlaisia oireita.. Voisko tää olla jotain?

Äitin kanssa kun juttelin ni sano että sille oli tullu huijaus kuukautiset ku oli mua odottanu ja suositteli mua testaa parin viikon päästä. =) joten itse ainakin toivon etten TAAS saa yhtä negatiivistä lisää! :) Ens viikolla pitäis testailla loppuviikon aikana.. Taitaa aamupissasta olla paras testata eiks vaa? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja prinsec:
Miks mulle ei vastaa kukaan?! :eek: Kuukautiset alko ja nyt on lopuillaan. Eilisen seksin jälkeen tuli tosi paljon verta ja tänää on hiuka tiputellu.. Oli jotenkin ihmeellinen olo yhdessä vaiheessa päivällä ku alavatsaa poltteli hiukan ja sitten tais tulla hiukan etova olo (se kylläkin tupakan aikana ja huono olo sen jälkeen ja olin juuri syönyt). Nyt taas illalla hiukan samanlaisia oireita.. Voisko tää olla jotain?

Äitin kanssa kun juttelin ni sano että sille oli tullu huijaus kuukautiset ku oli mua odottanu ja suositteli mua testaa parin viikon päästä. =) joten itse ainakin toivon etten TAAS saa yhtä negatiivistä lisää! :) Ens viikolla pitäis testailla loppuviikon aikana.. Taitaa aamupissasta olla paras testata eiks vaa? =)

miule kukaa oo vastannu mihinkää..:(

ihellä ei oo kans tupakka kahtee päivään maistunu, hyi! ja ruuvan jälkeen kamala mahaan koskeminen :S

nippailee jatkuvasti alavattaa oikeele ja vasemmale, ihan ku neulalla aina pistäis..:/
vähän ku ovuloidessa, mut kummallekkii puolelle ja jo vähä yli viikon ajan :S

 
prinsec, sameoldsong..

Kovasti on teillähin oirehia, niin täälläin =) ..vaan onko ne NIITÄ??..pitää vielä malttaa hetki ja testailla sitten.;)

sameoldsong milloin siulla oli viimeiks menkat?..TAI olettettu ovis?

Siitä oviksesta n. 2vko:a ja voit testailla jos menkkoja ei kuulu..TAI tietenkin sitten kun edellisistä menkoista laskien, ne siun normi kierron päivät ummessa! =)..Jep, ja tosiaan paras aamupisusta testailla!

prinsec, sameoldsong..
Pillereiden jättämisen jälkeen, monelle on tullut paljonkin erillaisia tuntemuksia ja ne saattavat hyvinkin olla R-oireiden tyylisiä tai kierto heittää häränpyllyä ja vuotokin viivästyy.

Toivotaan, että teillä niitä R-oireita!!:heart:

Plussatuulia molemmille!!:wave::heart:
 
Mur-mur ja sameoldsong, kiitti ku vastailette. :) Mut mulla on pillereiden lopettamisesta pian 3 kk jos sitä yhtä viikkoa ei lasketa.. On vaan niin kummallinen olo ja välil on tosi sellanen energinen olo ja sit välil väsyttää! no tupakka mulle kyllä maistuu mut tulee välillä vähän huono olo.. :)

Tänään jossain vaiheessa piikitteli taas oikeelta alavatsasta. Mut muuten on ollu ihan ok olo. Nii ja kuukautis tiputteluu on vieläkin ja se on kestäny jo 7pv!! ja mulla kestää yleensä vaan 4 pv! :LOL:

Kiitos plussatuulista mur-mur!! toivotaan että ne auttaa!! =)
 
hmm kuukautiset alako viimeks tuosa kolomas päivä :eek: mut hitto ku ei tiijjä tuota kiertoo ni ei ossoo laskee, ja ku tuntuu tätä ovis-raskaus-menkka-oloa kokoajan :S toista rintaakin aristaa.

viimeksi kun pillerit lopetin, oli pelkästään tuota menkkamaista kipua.

normi kerto oli ennen pillereitä muistaakseni n. 33 pvä :eek:

vaikea on ovista bongailla kun nippailee kokoajan kummaltakin puolelta, toisinaan vetää ihan kyyryyn kun nipistää :S

toivottavasti ei nyt ala ne pahat päivät, vielähän tässä niihin oliskin aikaa.. :whistle:



ja prinsec , viime kerralla kun lopetin nuo pilsut, niin eka vuoto oli viikon pelkkää tuhrua, ihan normi suojalla pärjäsi.. ärsyttävää :/
 
Toivotaan, että pillerit pois jättäneille prinsecille ja sameoldsongille kesäaurinko tekee tehtävänsä ja saa hormonit tasapainoon. Jos kierto venyy ja venyy, niin kantsis varmaan varata aika lääkärille. Kaavinnan tai keskenmenonkin jälkeen on vähän sama juttu, että moni saa kuukausitolkulla odotella kierron normalisoitumista. Tai ainaki mää oon saanu.

Plussasin tänään dpo 9. Oireita aika vähän;

- kuukautiskipuja melkein koko ajan
- yöllä tuli kauhee pissahätä (yleensä en käy yöllä vessassa)
- rinnat on hiukan arat, muttei normaalista poikkeavat
- eilen oli kurkku karhee
- pissa on keltasta
- väsyttää

Milloinkas vauvahaaveilija meinaat testata?
 

Yhteistyössä