Mulla rinnoissa kyllä vähän nipistelee. Pitkä kierto on menossa ja olen viimeksi perjantaina testannut herkällä liuskalla negan. Valkovuodon limaisuutta olen tässä kierrossa ihmetelyt, koska ovulaatiota en ole tunnistanut. On yleensä sen verran kivulias, ettei jää epäselväksi. Palelua ei kuitenkaan ole, joten en ole lämpöjä mittaillut. Myöskään mittariini en luota, koska paras meni rikki ja toinen näyttää puoli astetta vähemmän ja sitä täytyy pitää kauemmin kuin ohjeessa. (en tiedä minkä aikaa, koska se piippaa ja sen jälkeen pitäisi antaa vielä jatkaa mittausta) Itkuherkkyyttä on ja olenkin vuodattanut kyyneiliä ihan tyhjästä useamman kerran. Menkkanippailuja tuntuu paljon, mutta kuukautisten lähestymisestä ei ole muita merkkejä. Testejä on kaapissa. Milloinkahan testaisin seuraavan kerran? Kp37/32-34Alkuperäinen kirjoittaja saheva:Ja oireita ei kyllä ollut paljoa
-Itkuisuus
-Kiukkuisuus
-Limaisaa valkovuotoa
Ja nämä kaikki samat oireet on ollut ennen menkkojakin, joten kerkesin ennen testiä itkeä jo miehelle että miksi meillä ei vieläkään voinut tärpätä. Olin niin varma että menkat on tulossa. Mutta sitten tuo itkuisuus kuitenkin pisti epäilemään, että oliskohan testi paikallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja prinsec:Miks mulle ei vastaa kukaan?! Kuukautiset alko ja nyt on lopuillaan. Eilisen seksin jälkeen tuli tosi paljon verta ja tänää on hiuka tiputellu.. Oli jotenkin ihmeellinen olo yhdessä vaiheessa päivällä ku alavatsaa poltteli hiukan ja sitten tais tulla hiukan etova olo (se kylläkin tupakan aikana ja huono olo sen jälkeen ja olin juuri syönyt). Nyt taas illalla hiukan samanlaisia oireita.. Voisko tää olla jotain?
Äitin kanssa kun juttelin ni sano että sille oli tullu huijaus kuukautiset ku oli mua odottanu ja suositteli mua testaa parin viikon päästä. =) joten itse ainakin toivon etten TAAS saa yhtä negatiivistä lisää! Ens viikolla pitäis testailla loppuviikon aikana.. Taitaa aamupissasta olla paras testata eiks vaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveilija85:dpo 10.
- rinnat arat
- väsyttää
- palelen, etenkin iltaisin
- puskista tullut hiivatulehdus
- raudanmaku suussa (eilen suihkussa tuli verta ikenistä)
Voisiko...? :heart: