Pakko oli minunkin rekisteröityä, kun on sellaisia oireita joita haluan pohtia teidän kanssanne, kun pää hajoaa yksin miettiessä.
Eli mulla on nyt neljättä päivää oireita, jotka voisivat viitata raskauteen. Syön pillereitä, mutta pakko myöntää, että viimeksi tuli hutiloitua niiden kanssa ja tauko piteni kolmella tai neljällä päivällä. Mitä mieltä olette?
-Alavatsassa menkkamaista oireilua, ei juurikaan sellaisia kouristuksia mitä ennen menkkoja tulee vaan sellaista "jomotusta" mitä on menkkojen aikana
-Vähän väliä pistelee ja nippailee kummallisesti, nippailu oli pari päivää sellaista kuin otettaisi papakoetta, mutta lievempää, eli paikantaisin kohdunkaulalle. Nyt pistelee edempää, en osaa paikallistaa, mutta alavatsassa.
-Paikallistan pistoja ja kipua aavistuksen enemmän vasemmalle, keskellä kuitenkin jatkuva lievä kipu. Vasen puoli näyttää myös aavistuksen turvonneemmalta kuin oikea.
-Maha muutenkin ollut ihan outo, kipuja välillä ihan koko mahassa, on myös todella turvonnut (joka ei kyllä minulle sinänsä ole uutta..)
-Nännit kosketusarat, pari päivää sitten niin arat etten uskaltanut toista kertaa koskea, mutta nyt hieman helpottanut
-Tämä voi olla kuvitelmaakin tai tulevista menkoista johtuvaa, mutta tissit vaikuttaisi hieman turvonneilta, ei kuitenkaan ole kipeät
-Menkkojen pitäisi alkaa n. 4 päivän kuluttua, yleensä ei oireile näin aikaisin
-Eilen tein negatiivisen testin (malttamaton kun olen
)
-Lisään vielä väsymyksen. Olen kolmena päivänä nukahtanut nojatuoliin, toinen kesken tietsikalla olon ja toinen kirjaa lukiessa. Iltaisin olen kyllä virkeä, mutta iltapäivällä tulee ihan zippi olo.
Lähinnä mietityttää, että jos en ole raskaana, niin mistä hitosta nämä oireet johtuvat? Voiko pillereiden kanssa sekoilu aiheuttaa hormooneissa jotain, joka vaikuttaa tällä tavoin? Raskaus ei mikään maailmaa kaatava juttu olisi, mutta kyllä tässä silti on pikkuinen paniikki päällä, vaikkakin täytyy myöntää, että testiä tehdessäni salaa vähän toivoin, että sieltä se plussa tulisi.. B)