Hallitus ei noudata perinteisiä suomalaisia (kristillisiä) arvoja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eli taas vääristeltiin. Jeesus uudisti lain Kuka seuraa juutalaisten vanhoja oppeja, jotka sovellettu kivikautisen väestön ymmärrystason ympäristöön?
Olet siis yksi vähäisimpiä. Jeesus nimenomaan ilmoitti, ettei yksikään käsky muutu!

Matteuksen evankeliumi, 5. luku:
17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
 
vierailija
Kirkko ja Kaupunki - Linda-Maria: Olen yllättynyt siitä, kuinka moni uskovainen on tyytyväinen oikeistopuolueiden vaalivoittoon
Sen perusteella, mitä olen Jeesuksesta lukenut, Hän ei ainakaan leikkaisi heikoimmilta, vähentäisi kiintiöpakolaisten määrää tai tuhoaisi Isänsä luomaa maapalloa.

Tuossapa hyvä kirjoitus. Olisi Orpolaisten ja Purralaistenkin sekä Henrikssonilaisten ja Essayahlaisten hyvä miettiä tekojaan ja katsoa peiliin.
Ei kyllä kirjoittaja paljoa Jeesusta ja Raamattua ole lukenut, ei uutta eikä vanhaa.
 
vierailija
Ottamalla 15-20 mrd euroa enemmän velkaa kuin edellinen hallitus pahoissa kriisesissä? VM:n arvio 60 mrd euroa, oletuksella 100 000 uudesta työpaikasta, josta ollaan nyt jo noin 150 000 työpaikkaa jäljessä, tarkoittaen 60 mrd euron sijaan jo 65-70 mrd euron lisävelanottoa.
Toisin kuin edellisellä hallituskaudella toitotettiin, niitä velkoja pitää myös maksaa takaisin ja sen vuoksi sitä velkaakin tarvitaan lisää.
 
Mikäs muuten on Jumalan isänmaa? Jos tässä asiat alkavat luisua sivusuuntaan, niin mistä tietää kumpaa puolta täytyy alkaa harventamaan?
No jaa, hyvä kysymys. :)

Jumalahan on jokaisen ihmisen Luoja, niin suomalaisen kuin so-malin.
Pelastuneiden kohdalla Taivaassa on monta rotua ja siellä on se todellinen "one world".

Mutta ne pelastuneet onkin _kristittyjä_. Ja täällä maan päällä joutuu tekemään niin, että jos on jokseenkin edes vielä kristitty valtio, niin sen ei ole hyvä ottaa mus-limeja tai jonkun muun hulivili-kulttuurin jäseniä, koska ne lisääntyvät ja ottavat vuosikymmenien päästä vallan. Ja hups sitten sitä kristittyä maata ei enää olekaan.

Ongelmaahan ei olisi, jos kaikki kansallisuudet olisi kristittyjä. Silloin täällä voisi hengata vaikka kuinka mus-tien, ruskeiden ja sinisenvihreiden ihmisten kanssa.
 
vierailija
"Ottamalla 15-20 mrd euroa enemmän velkaa kuin edellinen hallitus pahoissa kriisesissä? VM:n arvio 60 mrd euroa, oletuksella 100 000 uudesta työpaikasta, josta ollaan nyt jo noin 150 000 työpaikkaa jäljessä, tarkoittaen 60 mrd euron sijaan jo 65-70 mrd euron lisävelanottoa."
Toisin kuin edellisellä hallituskaudella toitotettiin, niitä velkoja pitää myös maksaa takaisin ja sen vuoksi sitä velkaakin tarvitaan lisää.
Ei sentään pahoja kriisiaikoja enemmän.
 
vierailija
Kirkkoa ohjaa Piispat ja kirkolliskokous, ei Jeesus. Sitä kautta linjaus pyrkii noudattamaan kansa pinnalle pääsemiä arvoja ( ei siis välttämättä kansan syvien rivien tahtoa)
 
vierailija
Toisin kuin edellisellä hallituskaudella toitotettiin, niitä velkoja pitää myös maksaa takaisin ja sen vuoksi sitä velkaakin tarvitaan lisää.
Erittäin monella Euroopan maalla on velkaa yli EU:n "sopimusten" rajojen.

Sopimusten rikkominen tuottaa EU:lta sanktioita sellaiselle maalle joka ei yleisesti toimi demokraattisesti hallintotavassaan, esimerkiksi häiritsee median ja oikeuslaitoksen riippumatonta toimintaa. Perussuomalaisissa on Unkarin politiikan kannattajia. Heillä on syytäkin pelätä EU:n sanktioita.

Suurin osa taloudessa pyörivästä rahasta on velkaa. Kun nuori ottaa pankista asuntolainan, rahaa tavallaan luodaan lisää. Euromaiden yhteisvelat tulevat kasvamaan. Euroopan keskuspankilla on valtaa kasvattaa kierrossa olevan rahan määrää ja tarvittaessa nollata velkoja. Talouden ja rahansiirtojen kasvaessa rahanmäärän kasvu on luonnollista. Inflaation hillitseminen ei ole suinkaan ainoa keskuspankin toimenmukaan kuuluva tehtävä.
 

Yhteistyössä