Ekat raskaus oireet??

Minä taaas :wave: Tuhrun tulo hiukan laantunut, eipä sitä kyllä kauheasti tullutkaan.. Paniikki pääsi vain valloilleen :ashamed: No huomenna sen sitten näkee miten on asioitten laita. Enää siis noin 9 h aikaa testaamiseen, jännittäää ihan sikana!! :eek: :D

Uusimpana oireena on nyt koko päiväinen molempien nännien kosketusarkuus. (voiko noita oireita tulla noin vauhdilla lisää vai tekeekö mun pieni pääni tepposet??)
 
Just tuol esikoisen toivelijoissakin keskustelua pukkasin mutta täällähän oli ihan omansa ihanille oireillekkin.. :) Elikkäs nyt on kummaa ja outoa kropassani.. Kome päivää olen kyökkinyt, usein iltasella rittäin ällö olo ja eilen mieheni tupakilla käynti sai melkein oksentamaan.. alavatsaa juilii ja vihloo kolmatta päivää vähän väliä, nytkin koko ajan.. Maha tuntuu kovalta pallolta, ei saa vedettyä sisään.. kp 16/29-32, niin tiiän.. mutta kesäkuusta ollut parit kp 24 menkat jolloin tämäkin olis mahdollista, silloin osuus ovulaatio uuden vuoden nurkille, jolloin kyllä hommaltiin.. toki olen miettinyt oliko viime menkatkaan normaalit? mutta nojoo.. malttamattomana haen varmaan testiä ja katotaan mitä tapahtuu.. ilmoittelen kyllä' mutta jos joku tietääs jotain.. Nyt ei ole myöskään vielä tullut ovulaatio limaa mitä yleensä tulee paksuina löntteinä.. mitä teen? sekoan ainakin okei.. mutta teidän neuvoja odottsen.. :headwall:
 
Sama teksti tännekin: Tänään sitten testailin heti tuossa kuuden jälkeen aamusta, kun jostain kumman syystä ei nukuttanut :D Kädet täristen menin vessaan ja ennen kuin testiä aloin tekemään toiveet hävisivät ihan kokonaan. Jotenkin tuli vain tosi vahva tunne, että eihän siihen mitään viivaa tule. Hoidin hommat ja aloin odottelemaan. Ja niinhän siinä kävi, että yksi hieno viiva siihen piirtyi ja se oli se hemmetin kontrolliviiva. :kieh: EI minkäänlaista haamua, aivan tyylipuhdas nega :ashamed: Toisaalta harmitus ei ole niin paha, koska jotenkin vain tunsin loppumetreillä, etten ole raskaana. Kroppa on siis tehnyt tenät ja terot ei ilmeisesti enää auta mua eteenpäin tässä projektissa ja se tässä v*****aa kaikista eniten :headwall: :kieh: Ja minkä hemmetin takia nää oireet on piinannu mua, varmaan oma pää tehnyt kivat tepposet.
 
Kiva oli lueskella näitä tekstejä täällä ja rohkaistuin kirjottelemaan itsekkin... :) Meillä takana siis kohta puoli vuotta pillereiden poisjättämisen jälkeen, niin yritystä mutta eipä ole vielä mitään kuulunut! :( Nyt otin ekaa kertaa ovistestit käyttöön tässä kierrossa ja ovuloin (testin mukaan) lauantaina...Miten nopeesti oviksen jälkeen ootte huomanneet noita raskausoireita? Ei vaan mitenkään malttais oottaa nyt tätä paria viikkoa, että oisko nyt tällä kertaa jo tärpännyt... :) Toivotaan parasta!!! =)
 
Jotkut sanovat, että ovat tunteneet jo jotain tuntemuksia heti ovulaation jälkeen. Itsekin olin tuntevinani vaikka mitä ennen menkkojen alkamista, mutta niin olin tuntenut joka ikinen kierto sitä ennenkin ;) Eli ihka oikeat oireet alkoivat vasta kun päivä pari ennen plussatestin tekemistä. Eka ihan oikea oire oli rintojen kosketusarkuus, kuumotus ja kipuilu. Etova olo alkoi vasta rv7 tai jtn sinnepäin.
 
Taitaapi olla taas tämän tytön toiveajattelua nuo "raskausoireet/fiilikset"... :( Mutta eikö se vähän niin ole, että oikein kovasti kun toivoo jotakin, nii alkaa kuvittelemaan jo kaikenlaista!?Mutta eipä vielä ole toivoa heitetty kaivoon..Parin viikon sisällä pitäis menkat alkaa jos on alkaakseen... :attn: Ois kiva kuulla kokemuksia, että auttoko teitä tulemaan raskaaksi kun selvititte tuon oviksen ajankohdan...?Ja tietysti paljon petipuuhia niinä päivinä...? :p
 
täällä väsy ja palelu ja aamusel nuhainen olo aika hyviä raskausoireita oli ,samoin ku toi pääkipuilu. Nytkin väsyttäs mut en osaa nukkua kuitenkaan. =) Ihan hölmöä.

Aattelin viellä tänää ostaa yhden testin ja tehdä sen huomenna tai ylihuomenna.. =) jos sitten tajuaisin et raskaana täs ollaan.
 
Kysympä nyt täältä kun ilmeisesti vastanneiden joukossa jo plussanneitakin :)...eli onko näin, että mikäli alkuraskaudessa on vatsan nipistelyä, niin nippailu tapahtuu kohdun kohdalla? vai voiko nipistellä myös munasarjojen kohdalla / muualla vatsassa? Toinen kysymys liittyisi valkovuotoon- kuiva kausi jäi tässä kierrossa kokonaan pois ja nyt on alkanut ihan "hulahtelemaan" pöksyihin niin, että joutuu jatkuvasti käydä tarkistamassa yllättikö täti - onko kenelläkään plussanneella ollut vastaavaa!? :eek:

Mulla loppuu n. viikko oviksen jälkeen nipistely munasarjojen kohdalla. Nyt nipistely alkanut uusiksi kp 28/35 ja ajattelin, että varmaankin olisi vain kohdun tietämillä jos olisi kyse raskaudesta? Tämä on varmaan tosi idioottimainen kysymys, mutta mietin vaan asiaa kovin...tai en käsitä miksi nippailee nyt munasarjoista ja tuolta aika alhaalta keskeltä, mutta kuitenkin harvoin kohdun kohdalta...kohtahan se tietty selviää kun täti saapuu tai mikäli ei niin testaillen. On jo niin luovuttanut olo tämän kierron osalta ja en tosiaan tiedä miksi edellen kehittelen täällä näitä oireita, mutta kaitpa sitä alitajunnassa haluaa vielä uskoa pienen pieneen mahdollisuuteen, että 'ehkäpä kuitenkin'... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
täällä väsy ja palelu ja aamusel nuhainen olo aika hyviä raskausoireita oli ,samoin ku toi pääkipuilu. Nytkin väsyttäs mut en osaa nukkua kuitenkaan. =) Ihan hölmöä.

Aattelin viellä tänää ostaa yhden testin ja tehdä sen huomenna tai ylihuomenna.. =) jos sitten tajuaisin et raskaana täs ollaan.
Samat on oireet. Herään aamuyöstä vessaan ja sitten en enää osaa nukkua, kaikenmaailman ajatukset kiertää päässä.
Kävin tänään apteekissa ja jo pyörittelin raskaustestiä käsissä... sitten tuli minun vuoroni reseptitiskille ja jostain kumman syystä jätin sen raskaustestin hyllyyn... olisi vaan pitänyt ottaa. Tekis niin mieli vielä testata, vaikka kahtena päivänä olenkin saanut (jopa päiväpissasta) ihan kunnon viivan testiin... niin miksi testata enää. Menkkoja ei ole, testi on näyttänyt plussaa... nyt ollaan ElämänIlo3 raskaana :) :)
 
Tässä näitä minun oireita alussa, kun vielä muistissa on:

- hedelmöittymisen jälkeen tunne, että nyt kävi jotain, vaikka kiinnittymistä ei ollut tapahtunutkaan
- ehkä vähän heikko olo
- pissahätä
- palelu
- nippailu munasarjoissa
- menkkajomotuksia mahassa, välillä aika koviakin, mutta kovat kivut ei kauaa kestäneet, vaan juiliminen
- turvotus
- hajut tuntu vahvemmilta.. varsinki hajuvedet yms. hyh!

Plussaamisen jälkeen jäikin kahvi pois, tilalle seksiunet ja elohiiri masussa sekä krapulaolo :p

Aikaisemmissa kierrossa testasin malttamattomana negatiivisia. Plussakierrossa maltoin odottaa menkkojen alkamiskohdan jälkeen ja vahvana tuli heti.

Onnea plussanneille ja tsemppiä yrittäjille kovasti :hug:

rv 13+2 :heart:
 
Hugoliina, piti tulla ihan sua varten sanomaan, että tuo hulahtelu oli mulla juuri se syy, miksi tein raskaustestin. Sama syy oli myös mun serkulla. Joten menepä heti ostamaan testi ja pääset nauttimaan raskaudestasi =)

Mavi ja poika reilut 9 kk:tta
 
Mavi kiitos ja toivotaan, että jos vielä tulee tuollainen "hulahtelu"kierto niin tarkoittaisikin oikeasti jotakin noin ihanaa...tällä kertaa enteili kuitenkin vain tädin saapumista eli kp:t alkoi taasen alusta. Mutta alkumetreillähän me vasta yrityksemme kanssa olemme, joten hyvin mielin siirrytään uuteen kiertoon =)

Talviterkuin 'Huugis' kp 3/25 ja yk.3 :heart:
 
Onko muuten kenelläkään ollut menkkoja juuri ennen plussatestiä? Itse täällä ihmettelen, kun jätin pillerit pois n. kuukausi sitten ja lopetin imetyksen pari viikkoa sitten, ja viikko sitten tuli menkat, ilman mitään oireita. Nyt on sitten rinnanpäät kipeät, ja koko ajan koko rinnat kipeytyy enemmän (puristelenko niitä liikaa, kun kokeilen, onko ne kipeät oikeasti?!), alavatsa jotenkin painavan tuntuinen (kuvittelenko koko homman?), ja valkkarin tulo loppui kuin seinään. Tilasin testejä Mammaksilta, testailen, kun ne tulee. Eniten ihmettelen noita menkkoja, kun tuli aivan yllättäen, ilman kipuja ym., kun yleensä pms-oireita on vaikka kuinka. Tavalliset menkkaoireet tulikin vasta menkkojen mentyä ohi...

Mavi ja poika reilut 9 kk:tta
 
Mulla ensi oireet ekasta ja toisesta lapsesta, alkoi rv 3+, ajoittaista huonoa oloa julkisilla liikkuessa tai auton kyydissä. Huonoa oloa jatkui kunnes olen tehnyt raskaustestit n.rv. 4+2-5 Silloinkin vain haaleat (haamu) viivat (valossa vain näkyivät ja tarkkaan katsoessa). Viivat vasta minun kohdallani kunnolla punaiset rv.7+
Kutenkin varmistus raskaudesta ultrassa rv.6-7.

Nyt kp.16 ja ovulaatio (kp.12) oli ja meni terot, clomit ja pregnyl käytössä. Lakanoita pöllytelty, joten peukut pystyssä. Ja plussa tuulia odotellessa.
Oireita ei vielä, mutta niitä tai kuukautisia odotellessa.

Tsemppiä kaikille +++++++++++ tuulia =)
 
Huomenna pitäis alkaa menssut, tai siis jos kierto on yhtään samanlainen kuin viime kuussa kp28....Aika lailla epäsäännölliset kyllä ollu... :| Yhessä vaiheessa olin AIVAN varma et oisin raskaana,oli pahaa oloa, huimausta, ihme pistelyä alavatsassa...mut nyt kun täti-päivä lähenee niin tuo tuttu rintojen arkuus/kipu on taas tullu kuvioihin, mikä enteilee menssuja.... :'( *surullinen* Yritän vielä itelleni luoda toivoa, et ihan hyvin voin olla raskaana....Vähän ehkä naurettavaa!? :heart:
 
Eipä oo vieläkään menssuja kuulunut...*Hyppii onneissaan* Välillä kyllä menkkamaisia kipuja, mut häviää yhtä nopeesti kun on tullukkin...!? :eek: Tuli vaan mieleen, että onko kellään tietoa onko ovulaatio aina kierron puol välissä?Laskin äsken että ovuloin kiertopäivänä 18. Eli tolla perusteella odottelisinkin menssuja vasta tuossa 36pv:nä.....Nyt vasta kp 29 menossa....
 
Aura-aamu, jos sun ovis on kp18, niin eikös se kierto olisi todennäköisesti 32 päivää. Ovulaatiosta menee yleensä 12-16 päivää menkkoihin, yleisimmin 14 päivää. Jos kieto on 28pv, niin ovis on kp14 ja jos kierto on 30 päivää, niin ovis kp16 jne. Ei siis aina puolessa välissä. =)
 
Ottaisiko joku sen poies miulta..Kp jotain 22-23,rinnat arat..Viimeyön tosissaan särki alavatsaa,ettei tiiä kuin päin olisi ollut helpompaa saada unen päästä kiinni.Vessareissuja sain tehdä usein..Ja vatsa on kovalla.Ja kiukuttaa niin penteleesti!!Viimekierto oli lyhyt minulla,joten tässä jo oikeastaan menkkoja oottelen enemmänkin..Lämpö hiukan koholla 36.7 aamulla,normisti jotain 36-36.4.Voiih näitä olotiloja,kunpa olisi ennustaja ;)
 
Kyllä tää keho on kenkku, kun menkoissa ja raskauden alussa on samat oireet... Jännittyneenä saa pyöriä ja miettiä, että kun rinnat nyt ovat arat ja kipeät niin onko ne menkat tulossa vai vauvako tulee... Joka kerta kierron lopussa odottelee kauhulla ettei vaan ne menkat alkaisi taas, kun sitten jos ne tulee niin joutuu taas kuukauden oottamaan, että onko tärpännyt vai ei. Pillereiden lopettamisen jälkeen on tullut nyt 2 menkat ja kolmannet alkavat sunnuntaina tai sitten eivät... toivottavasti eivät. Tällä kertaa on kyllä jotenkin erilainen fiilis kuin viime kierroissa vaikka ei minulla hirveästi oireita ole, vain rinnat ovat olleet jo monta päivää tosi kipeät... Ennen menkkojakin ne ovat kyllä olleen nänneistä kipeät, mutta ei tällä tavalla.

Onnea kaikille yrityksiin!
 
wannabemama
täällä samoin, pillerit lopetettu, nyt yrityskierto 2. kp 26/36(?) kierrosta ei varmuutta kun vasta
ekat menkat ollu... eilen mitattu ja tänään 36.7-36.9...kipeenä ei olla...viimeksi kun mittasin kierron lopussa oli 36.5.... uskaltaskohan.....edes kuvitella...
muuten ei mitään kummosta oireilua...väsyttää ja kiukuttaa... :D ainiin ja valkovuoto on aika
maitomaista.... :eek: ???
 

Yhteistyössä