Moikka!
Oon täällä jo pari viikkoa käynyt lukee teidän juttuja ja jo melkein vuoden kestänyt vauvakuume vaan pahenee. Syön edelleen pillereitä, koska poikaystäväni ei ole vielä 100 prosenttisen varma vauvanhankinnasta, vaikka hänellä ei mitään sitä vastaankaan ole
Syön yleensä runsaiden kuukautisten takia 2-3 laattaa putkeen lääkärin luvalla, tietenkin. Nyt vaan tämän uuden laatan alkaessa olin sairaana ja oksensin lähes samantien ensimmäisen pillerinoton jälkeen sen pihalle, joten se ensimmäisestä pilleristä. Siitä viikon päästä olin unohtanut pillerini kotiin ollessani yötä muualla, joten 7. pilleri jäi väliin. Otin sen kyllä heti seuraavana päivänä toisen pillerin kanssa. Poikaystäväni tietää välipäivästä. Olimme harrastaneet seksiä kahdesti laatan ensimmäisellä viikolla ja viimeksi 2 päivää ennen välipäivää.
Noin 4-5 päivää tämän jälkeen alavatsassani alkoi tuntumaan nipistelyä ja kipristelyä. Viime viikolla tuli sitten muita oireita
- väsymystä
- koko ajan tekee mieli syödä, vaikka ei välttämättä ole edes nälkä
- iltaisin vilua ja pientä lämpöä
- kevyen fyysisen rasituksen (esim. portaiden kävelyn tai auton ikkunoiden raaputuksen) jälkeen alaselkäkipuja
- makean, lähinnä suklaan, himo, vaikka yleensä en syö karkkia ollenkaan
- kasvojen ihon huonontuminen, vaikka minulla ei finnejä ikinä ole
- hajujen korostuminen (yleensä en haista oikeastaan mitään, koska minulla on krooninen poskiontelotulehdus)
Aloin toivoa, että "vahinko" olisi päässyt tapahtumaan. En kuitenkaan halunnut toivoa liikoja. Tällä viikolla sitten on muutamana iltana ollut yököttävä ja etova olo ja on ilmennyt päänsärkyä. Alavatsani on turvonnut, vaikka menkkoihin on vielä aikaa (ei ilmennyt aiemmin menkkojen yhteydessä tällaista). Lisäksi minulla on vatsa turvonnut, vaikka syön terveellisesti. Aamuisin on myös nenä tukossa, joka tosin voi johtua allergiastakin.
Toivon todella paljon, että olisi tärpännyt. Olen jatkanut pillereiden syöntiä normaalisti, mutta ajattelin tämän viikon jälkeen, kun on kolme viikkoa syönyt, pitää tauon ja katsoa, tuleeko menkkoja.
Toivoni on vain kasvanut, kun täällä on lueskellut muiden oireita, mutta en halua toivoa liikoja, koska mahdollisuus on kuitenkin niin pieni, MUTTA olemassa
Onnea kaikille plussanneille! =)