Ekat raskaus oireet??

Alisa84 Juu, tulen kertomaan ja toivotaan että molemmilla pysyy täti poissa! :)
Mietin kun lakanoita eilen myllättiin että toiminta sattui ja sen jälkeen tuli haaleanpunaista papruun (vaikka pipari oli kunnolla kostettu) ;)
Mulla on kyllä kellon tarkka kierto eikä ikinä ole pettänyt. Koko aika tuntuu että täti tulee vaikka ei näy jälkeäkään koko tädistä. Tulehan Alisa84 kertomaan heti oma tilanteesi. Jännätään yhdessä!
 
Hei

Minulla on lämässäni ollut yhden kerran onni kokea raskaus. Silloin oikeastaan ainoa ja selvin raskausoire (jota en osannut odottaa) oli euforinen olotila. Huomasin itsekin hälläväliä-asenteeni- en jaksanut stressata pikkuasioista. Nuhaa oli myös vähän. Raskaus loppui valitettavasti jo rv 4+5.
 
Hei

Minulla on elämässäni ollut yhden kerran onni kokea raskaus. Silloin oikeastaan ainoa ja selvin raskausoire (jota en osannut odottaa) oli euforinen olotila. Huomasin itsekin hälläväliä-asenteeni- en jaksanut stressata pikkuasioista. Nuhaa oli myös vähän. Raskaus loppui valitettavasti jo rv 4+5.
 
peppilottasikuriina Mikäs on siellä suunnalla tilanne? Täällä ei täti oo vielä tullu, vaikka kahessa edellisessä kierrossa on tullu heti aamusta/aamupäivästä. :eek: Varmaan vaan haluu leikkiä mun kans piiloleikkiä ja pitää toiveet korkeella... :kieh:
 
Toivotaan että sun täti pysyykin poissa :flower: Mulla täti kurvasi paikalle ajallaan ja täsmällisesti eilen. :kieh: :( no nyt hoitoja odotellessa on aikaa kk harjoitella vielä. ;)
ja kun mietin tässä, niin ekan muksun kohdalla en tiennyt raskaudesta ja podin muka oksennustautia jo toista vkoa. :LOL: ja toisen kohdalla tiesin koska ei tehnyt mieli tupakkaa. Alisa84 ilmoitahan tilanteestasi, pidän peukkuja ettei täti tule ollenkaan.
 
Ite sain tossa keskiviikkona plussan. Oireita oli "vihlasuja" alavatsassa, turvotus, paineen tunne vatsassa, rintojen arkuus ja se et täti oli 5 päivää myöhässä jota ei oo tapahtunu yli vuoteen. Aattelin sit tehä testin ja plussaahan se näytti...
 
Niin mielellään sitä toivois että kaikki nää oireet olisi ensimerkkejä raskaudesta, mutta mun kohdalla kaikki oireet (vihlaisut, rintojen arkuus, turvotukset, wc-juoksut ym.) liittyy ihan normaaliin kiertoon. Eli eipä noita oireita kannata turhan pettymyksen välttämiseksi suurennuslasin kanssa tarkkailla... :/
 
Tikrutar82 Onnittelut plussasta!! :flower: :hug: Hieno homma! =) Millä testillä testasit?

ON: täti edelleen pysynyt poissa (toivon mukaan pysyykin). Itse testailen loppiaisaamuna mikäli sillon vielä on tarvetta.

Peppilottasikuriina Mikä hoito teille on tulossa, inseminaatio? Yksityisellä? Kovasti tsemppiä ettei sinne asti tarvis mennä, vaan ens kierto tois mukanaan yllätyksen :)
 
Tikrutar82 kovasti onnea plussasta :hug: :flower: :heart:

Alisa84 inseminaatio nähtävästi, niin ne ainakin puhui. Helmikuun alussa heti ois aika. Kunnan kautta mentiin ja nopeesti päästiin aloittamaan. Joulukuussa tuli vuosi täyteen mutta kesän aikana tutkittiin miehen ammusten laatu yksityisellä. Huonolta näytti, mutta ei me heitetä kirvestä nurkkaan. Luomuna halutaan yrittää silti, ihmeitä sattuu.
Hyvä ystäväni sai kuulla ettei ikinä voi saada ilman hoitoja lasta, mutta niinpä vain sattui että luomuvauva tulossa kesäksi. =) Pidän peukkuja edelleen! Kovasti jännitän sinun puolestasi Alisa84
 
peppilottasikuriina Mulla myös yks kaveri, jolla ei tullu menkkoja luomosti kuin ehkä kerran pari vuodessa. Lääkärit olivat sanoneet hänellekin, ettei voi koskaan ilman hoitoja lasta saada ja kas kummaa, nyt hänellä on parin kuukauden ikäinen tyttö :heart: Hieno asenne sinulla, ikinä ei kannata luopua toivosta :)

Ei näy tätiä (ainakaan vielä).
 
Alisa84 ootko tänää aikonu testata? =) Itse tein testin (joku netistä tilattu) joihin en aijemmin oo mitää haamui, enkä edes viivanpaikkoi saanu, tuli tänää haamu. =)

Oireita?!?! Itku herkkä, (kuten ennen menkkoi) maha sekaisin (kuten ennen menkkoi) rinnat aremmat (enemmän entä ennen menkkoi) ja sitten ne loppuikin, ai nii, vähän välii joko hiki tai kylmä, lämmöt aamul 37,3 ja henkkästyttää ku vähän enemmän touhuu.

Kumpa haamu vahvistuisi täs parin päivän kuluttua. =)
 
Elämänilo3 Kerkesin sulle tuonne toisella palstalle laittaa jo jotakin ;) :D Mut testin aattelin tehä vasta loppiaisaamuna. Siihen saakka piinaillaan :whistle:

Uusimpia oireita eilen oli tosiaan pari kertaa tullut viiltävä kipu nivusen lähettyvillä, arat nännit vain illalla ennen nukkumaan menoa ja pieni, livä kurkku kipu, joka kyllä mennyt jo ohitse?? Outooo...
 
Alisa84 tuosta kurkkukivusta puheen ollen, mul kans kurkkukipuilua ollut, mietinkin sitä eilen illalla tuol sängyl et mistähän mä tän kurkkukivun olen saanu, mut sit helpottaa aina, aamusta taas miettiny nuhaa joka tullu vaivaks, tai noh, nenä ainakin aamusin tukossa. :LOL:
 
mulla nyt rv 5 ja viides raskaus.oireet on paljon voimakkaammat kuin milloinkaan ennen.
-paleltaa
-VÄSYTTÄÄ
-nivusiin viiltää äkkiliikkeet
-keltaista limaa alapäästä
-alaselkää jomottaa
-kuukautistyyliset alamaha kivut
saa nähdä onko kaksoset tulossa kun on niin voimakkaat oireet jo tässä vaiheessa!
 
Elämänilo3 Sullakin on lupaavan kuulosia noi raskausoireet, jännäks menee! :D
Itellä iski just äsken masis.. Rusehtavaa tuhrutteluvuotoa (tosi vähäsen) tullu eilisestä asti (oiken haaleeta) ja tänään, just äsken se on muuttunu aivan tummaksi eli taitaa se täti sieltä tulla tänään, huomenna tai ylihuomenna :'( Huomenna joka tapauksessa testaan ellei hanat aukea oikein kunnolla.
 
Kuule Alisa84 älä vaivu masikseen viellä. Niin mäkin tein ku tuhrua tuli parina päivänä, esim. ku olin juossu tai ku oltii rakasteltu. =) Mut joop, silti ihtelkin tänää mieli laski ku luin täält noit haamui, joita jotku saanu ja silti sit ei oo ollu raskaana. Tänää tein taas testin, en malttanu sit ootel huomiseen. Pissi oli kerenny olla 1,5 tuntia vain päiväl rakos ku tein ja sain haaleemman haamun ku eilen. Meinas itku tulla, mut kuiten se tuli testiajalla. Sit, olen joutunu alottaan tos jonnin aikaa sit uudet lääkkeet, joiden sivuoireista luin, että saattaa laittaa hormonit sekaisin, esim. et alkaa maitoa erittyyn. Nyt sit kaikki oireetkin kääntänyt lääkkeiden piikkiin. Tosin, toi oli hyvin harvinaista mut.....se ei ainakaa ole harvinaista et ruokahalua lisää ne lääkkeet ja mä kyl vähän välii syön, ku on nii nälkä ja tänää yökkäyttäny ku olin vajaan 2 tuntia syömättä. Hih =) tietty väsymyskin joka on vaivannu täs viikon voisi olla ehkä niistä lääkkeistä. Pirskule!!!!! Just ku ehdin jo unelmoida et ehkä meil kolmonen tulisi jo.

Nyt ootan sit vain (koitan ainakin) tyynenä kuin viilipytty. ( :LOL: ja varmaan juu) et alkaako ne menkat vai ei. Hitsi sentään!!
 
Luin vanhoi juttui raskauksistani.... =) niistä sain onneks kuiten toivoa. Pääkipu alkoi noin viikkoa ennen ku menkat oli edes myöhässä, samoin vilutus ja läähätys =) eli kuuma ja kylmä, hengästyminen pienestä.....ja pahoin vointi alkoi vasta 6-7 viikol, ruskeeta tuhrua tuli 8 viikol asti ja sitä rataa...joten, pakko koittaa toivoa että pienokainen olisi mukana. Ja ai nih, kunnon plussan sain noilt aijemmilt vasta 6-7 viikolla....
 
Hei taidampa minäkin uskaltaa vihdoin vastata tänne.. Eli Aatonaattona (joulu) veritesti näytti raskautta. Ja nyt olis kai 6+0

Ennen plussasta ei oikeastaan mitään oireita. Ainoastaan kahvi ei maistunut. Paripäivää plussauksen jälkeen rinnat kiinteytyi ja kasvo hieman ja ehkä vähän niinkuin kihelmöi. Ja nälkä tulee herkemmin ja turvotus illalla on ihan kamalaa. Mutta väsymys vie voiton. nukun sellaisia 14 tunnin yö unia ja silti on väsy...
 
Elämänilo Varovaiset onnittelut lähtee täältä, ei muutakuin huomenna aamusta heti testi uusiks, kyllä se sieltä vahvistuu :):) Ja varsinkin, jos oot aikasemmin plussannu noin myöhään. Kiitos tsempityksistä, meilläkin oli kyllä eilen pieni lemmehetki, joten jospa se johtuis siitä :D
*toivoo toivoo toivoo* Miten malttaa oottaa huomiseeen :whistle:
 
Alisa84 kiitti toivosta mitä annot tas =) En kyl oo varma uskallanko testailla huomen aamul, jotenkin tuntuu että ootan ny alkaako ne menkat sitten vai ei, mut yksi oire tosiaan tuli lisää tänää ku kävin ruokaostoksil, lihatiskin ohi ku kävelin nii aloin yökkimään ja suorastaan juoksin siit pois ku tuntui et ny laatta kohta lentää. =) Ellen oo raskaana nii =) kyl mielikuvitus jo tekee kauheet kepposet ja tuun putoon korkeelta ja kovaa.
 

Yhteistyössä