Moj, oon jättäny ehkäisyn pois kesäkuussa ja tänään on kp 29/28-30. Kierto ollut tosi säännöllinen nuvaringin lopettamisen jälkeen (käyttänyt ensin laastaria ja sitten nuvaringiä n. 2v) ja elokuussa oikein huomasin, kuinka keho "heräsi eloon".
Testi oli vielä nega tänä aamuna (aivan äärimmäisen heikon viivan olin huomaavinani, josta ei kuitenkaan kannata vielä hyppiä seinille, saattoi yhtä hyvin olla sormenjäljestä tullut varjo) mutta elän toivossa, nimittäin on ollut oireita:
- huonovointisuus
- hajut ällöttävät (tosin jos oon muuten vaan kipeänä, ei ihme)
- vatsassa tuntunut kerran selkeä "repäisykipu" kylkeä kääntäessä - ei ole aiempaa kokemusta, mutta muuten en osaa kuvailla - muuten pientä jomotusta koko ajan samalla seudulla, joten tuskin suolistovaiva
- tänään ensimmäistä kertaa arat rinnat
- tavanomaisia kk-oireita ei ole kuulunut
- välillä luulen, että kk:t alkaa, mutta se onkin vain kirkasta, aika vetistä valkovuotoa
- mielialat heitelleet, itkua ja huutonaurua samana päivänä monta kertaa
- tänä aamuna tosi huono olo mutta saattoi johtua huonosti nukkumisesta
mitä sanotte? vieläkö on toivoa? :$ olisi kyllä kovasti tervetullut pieni eliö. tänään autossa kotiin ajaessani rupesin juttelemaan mahalleni ja kertomaan, että jos siellä joku on, täällä ois sulle äiti jolla hiukan pelottaa mutta joka sinut kyllä kovasti haluaa, isä, joka varmistaa, ettei sinulta puutu koskaan mitään ja vaari, joka menee onnesta pyörryksiin (isäni on aina ollut valtavan lapsirakas ja leikkii pihalla piilosta tai hippaa vaikka koko päivän kaikkien sukulaislasten kanssa
)... ihan hassua, tiedän, mutta siinä samalla tuli semmoinen outo tunne että lapsi siellä on, ja vielä että se on poika... tai sitten on vain liian vilkas mielikuvitus... kertokaa mielipiteitä, tsempatkaa pliis!