M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paha ja sit mulla vielä välilevytyrä, nykyään jo 5 minuutin seisominen saa selän särkemään tosi lujaa.
Paha ja sit mulla vielä välilevytyrä, nykyään jo 5 minuutin seisominen saa selän särkemään tosi lujaa.
ymmärrän tuon mutta mies ja lapsi jäisivät tänne eikä mies edes suostu tuollaiseen. Hänelle on varmaan kova paikka jo tämä etten pärjännyt. Tiesi kyllä mun vaikeuksista mutta vasta nyt tajusi kun opiskelen miten pahoja ne on.
Mies on varmaan ajatellut etten tule ikinä mitään tienaamaan. Oikeassahan tuo on. Eläke olisi paras ja uskon että sen saisin mutta sitä ei mieheni hyväksy. Ymmärrän että se on liian suuri häpeä. Ehkä annan hänen kohta ottaa uuden vaimon.
Välillä kirjoitat ettet saisi eläkettä ja sitten taas että saisit, mutta miehesi ei sitä hyväksyisi.Kovin vaihtelevaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;24694598:kannattaa varmaa sit jäädä eläkkeelle, siitähä tuon näät sitten nakkaako se ukko oikeesti pihalle vai ei.
Saisin eläkkeen mies vaan sanoi ettei ala eläkeläisen kanssa olemaan. Olen kokeillut tuota työtoimintaa mutta eipä ne työkkärissäkään enää halua antaa mulle mitään. Täällä paljon hakijoita.
Kyllä suhteessa jtn pielessä jos noin on sanonut.Puolisoa pitäisi tukea, eikä laukoa suustaan mitä sattuu.
No en mä halua että se heittää pihalle eri asia jos lasta ei olisi.
Saisin eläkkeen mies vaan sanoi ettei ala eläkeläisen kanssa olemaan. Olen kokeillut tuota työtoimintaa mutta eipä ne työkkärissäkään enää halua antaa mulle mitään. Täällä paljon hakijoita.
No jos mä menetän miehen mä menetän lapsenkin.
No jos mä menetän miehen mä menetän lapsenkin. Ja sitten varmasti joudun olemaan loppuelämän yksin.