Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

Täällä vetelen kaurakeksejä naamaan, vaikka tänään ei pitänyt olla edes herkkupäivä.. Ja arvatkaas mitä! Ei ole edes paha morkkis siitä! Paino on nimittäin tippunut viisi kiloa reilussa viikossa, joten olen ollut turhan tiukka itelleni. Sallin itelleni nyt nää keksit, mutta aamulla jälleen lenkille. :)
 
Viiho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 17:27 Lissu kirjoitti:
miten paljon te muut syötte ruokaa päivän aikana ja minkälaista ruokaa??


Mä syön kutakuinkin aamupalan, lounaan, välipalan ja iltapalan. Lounaalla syön ihan reilusti mut en santsaa ja ihan kotiruokaa. Ja mä olen (ollut)sellanen napostelija, nälkään syön kaikkee mitä sattuu oleen nenän edessä:keksejä, ym. Niin nyt olen yrittänyt syödä säännöllisemmin ja jättää herkut vähemmälle. Olen myös suonut yhden herkuttelupäivän viikosta itselleni. En yleensä syö leipää juuri, varmaan koska koko ajan tulee mussuteltua jotain "ylimäärästä". Nyt olen yrittänyt alkaa syödä leipää. Ei varmaan huono idea(?), vaikka joku taas aikoi jättää leivän vähemmälle, kun laihduttaa. Mulla se leipä korvaa ton napostelun...olipas sekavaa...toivottavasti ymmärsitte... :D Ja sitä vettä yritän kiskoa kannukaupalla! :headwall:
 
hyvin menee mutta menköön..vaaka näyttää -700g ti-aamun punnauksesta..minä kanssa olen ollut sellanen napostelia,mutta nyt olen koittanut saada hillittyä itseäni.syön 5-6 kertaa päivässä,olen huomannut että kannattaa syödä useemmin ja vähempi..tsemppiä vaan kaikille!
 
:$ Hei!

Nihkeästi etenee edelleen tämä viikko. Mutta toivottavasti jotakin tulosta maanantaiksi.

Minä kun olen karppaaja niin aamuisin en syö ollenkaan. Vettä ja kahvia.
Päivällä vihreitä vihanneksia, juustoa, kalaa, lihaa, broileria, kalkkunaa tai kananmunia.

Illalla suurinpiirtein samaa.

Ja eikun jatketaan!
 
Vieläkö porukka pysyy koossa?


Mulla liikunta on edelleen mukana kuvioissa, ruoan suhteen olen antanut hiukan itselleni periksi. Olen ollut siis liian tiukkana syömisten kanssa. Tänään söin jopa irtsareita! :D Ja oli hyvää...

Mutta aamulla taas lenkille!
 
mukana ollaan!! saas nähdä mitkä on lukemat aamulla, toivottavasti parempaan suuntaan. olen nyt viikonloppuna lenkkeilly aika lailla, mutta eilen söin kyllä sipsejä, nam, kyllä teki hyvää!! heti syötyäni iski morkkis :( no nähdään aamulla!
 
Viiho
Mukana ollaan edelleen! Nihkeesti menee joo. Viikolla menee hyvin, mut sit se viikon herkuttelupäivä meinaa venähtää seukkipäivällekkin ja herkkuja menee pikkasen liikaa.
Veikkaan et paino ei ole tippunut, mut toivottavasti ei ole tullu lisääkään :/ Pitäs vissiin vähän tsempata lisää ja liikkua enemmän!
No huomenna taas puntarille... :whistle: Saas nährä...
 
No niin,nyt on 8pv takana tätä tiukennettuaa linjaa--->tulos -2,6kg.Ihan tyytyväinen olen,joskin sain huomata tuossa viikonloppuna lasten synttäreitä järjestellessä,että itsekuri ei vielä ihan tässä vaiheessa ole varmoilla kantimilla.Tuli vähän näpsittyä sitä sun tätä,joskin melko hyvällä kohtuudella.Kaikesta en kuitenkaan luovu pitkälläkään tähtäimellä vaan tarkoituksenani on löytää se kohtuus!!!

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.Matkaa on.Ihan näin kovalla vauhdilla ei saa pysyvää tulosta,sen jo kokemuskin tunnustaa.Mutta kyllä tästä lisätsemppiä saa kummasti.

Palataan taasen kuulumisiin...
 
Jasu
Puoli kiloa taas viime viikosta lähtenyt. Täytyy olla tyytyväinen, kun en ole ihmeitä tämän dieetin eteen tehnyt, pisteetkin olen varmasti ylittänyt joka päivä. Nyt täytyis kyllä terästäytyä ennenkuin suunta on taas ylöspäin..
 
:kieh: :kieh: :kieh:

No ei se minullakaan hyvin mennyt tämä viikko.
-0,5 kg kumminkin tuli pudotusta. Eli nyt se vaaka näyttää 74,5 kg.

Mutta parempi näin kuin paino olisi noussut.

Ja eiku jatketaan! :kieh: :kieh: :kieh:
 
eipä täälläkään kovin hyvin mene. puoli kiloa oli nyt lähtenyt :( ei hirveesti lohduta koska viime viikolla oli tullut lisää!! no, suunta on ainaki oikea. mutta jatketaan sitkeästi eikä anneta periksi
 
Tuutikki unohti koko pirun punnituksen :/
No täytyy huomenna muistaa.. aamulla vaan oli kauhee rumpa kun piti koko poppoo saada koululle ja yks meni vielä kahdeksaksi.On jotenkin vielä kesä rytmi kaikilla päällä :)
En usko kyllä että on ihmeitä vaakan suhteen tapahtunut. Oon yrittänyt syödä vähän tiheään ja jotenkin on semmonen olo, että syödä puputan koko ajan :whistle:
No, ei tytöt luovuteta!! 9 kk ens kesään ja aatella, vaikka kilo pois kuukaudessa niin ens kesänä ois 9 kiloa hoikempi. Hyvä sekin olis :wave:
 
:saint: Hei!

Tämä viikko pyörähti ainakin liikunnan kannalta hyvin käyntiin. Eilen tuli tehtyä kaksi kävelylenkkiä ja tänään on aamulenkki jo tehty.

Tottahan se on, että vaikka pudottaisi kilon kuukaudessa niin se tekee jo 12 kg vuodessa, joka onkin jo aika iso määrä.

Mutta kun ihminen on niin ahne, että vuosien varrella kerääntyneet kilot pitäisi saada kuukaudessa pois.

Jos nyt malttaisi kärvistellä ihannepainoon saakka kun aina on jäänyt just viime metreille.

Jatketaan! :x
 
Tuutikki-possu oli lihonut puoli kiloa viime viikosta :kieh: :kieh: :headwall:
No, niinhän minä vähän epäilinkin.. Mulla ei ole mahakaan toiminut koko viikonloppuna, joten ei sekään helpota asiaa..No, nyt taas pitää herätä ja olla tiukkana. Eikun eteenpäin :wave:
 
Täällä vaan häntä koipien välissä. Ei mitään itsekuria, en oo ees uskaltanu vaakaan. Vaan nekin kyllä alko että pari päivää ni sit taas näkee oikeen painon ja tuntuu normaalille eikä ole kauheeta oloa. Mutta mistä ihmeestä sen itsekurin sais kiinni ja pitäs tiukasti niskasta, ettei se taas karkais teille tietämättömille. Liikkunu oon paljon mut juhliakin ollu ja se kakku ON hyvää. HuoH :headwall:
 
:heart: Heips!

Eiköhän se itsekuri löydy kun mennään syksyä kohti. Minä ainakin pidän syksystä tuulista ja sateesta.

Kävin tuossa eilen ostamassa uuden lenkkipuvunkin itselleni.

Muuntenkin tämä viikko on mennyt tosi hyvin. Lenkkeiltyä on tullut joka päivä 2-3 tuntiin.

Mutta se on eriasia mitä se vaaka näyttää maanantaina. Mutta itsellä on ainakin hyvä olo.

Minnekkäs se suurin osa porukasta on hävinnyt!!!!!

Ei muuta kun mukaan meni hyvin tai huonosti! :kieh: :kieh:
 
Kyllä tämä tästä!!

Mulla nyt puntari näytti 77.1, joten alaspäin on taas suunta :x
Jotenkin tuntuu, että aina kun mulla paino laskee niin haluttaa karkkia sitten siitä edestä :headwall: Oikea sokerihimo :p Mutta se hetki suussa on ikuisuus pyllynposkissa..

Minä yritän koko ajan kuvitella itseäni vaateostoksilla sitten hoikempana. Mulla kun on pyllyä ja reisiä ja sitten taas hoikka vyötärö, niin housujen osto on yhtä painajaista. Helpompi laihuttaa kuin ostaa housut :D Joskus kun kauhee makean himo iskee, niin kattelen h&m:n kuvastoa, niin johan saa tsemppiä =) Kerran oli jääkaapin ovessa kuva ihanista housuista, joihin haluaisin mahtua..
 
Viiho
Mukana ollaan vielä! Pikkuhiljaa eteenpäin! :wave:

Mä olen katsellut valokuvia itsestäni, niin johan makeanhimo ainakin siirtyy. Pitäs vissiin laittaa kuva jääkaapin oveen, ni ei tarttis edes ovea aukasta :LOL:

Mulla nyt ahistaa kun on niin huono kunto. Kuopuksen jälkeen päässy kuntoilu unohtuun, kun on ollut niveloireita (sairastan nivelreumaa).

Eli oisko mitään hyvää, iisiä ja nivelystävällistä kuntojuttua millä pääsis alkuun ton kunnon kohottamisjutun kanssa??? Onko jollain ollu vastaavaa onkelmaa...
Vaunukävelyllä ollaan käyty, ja sillä kai se täytyy saada kuntoo nostettua jos ei muuta keksi. Jossain jumpassakin voisin alkaa käymään, mut pitäs kyllä saada eka tota yleiskuntoa kohotettua.

Tällaset fiilikset tänään! Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä