Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

:flower: Heips!

Ei muuta kun tsemppiä. Minä tuossa aamusella suoritin pikkuisen lenkin.
Mutta kun on niin pirun kuuma että ei jaksa.

Jännityksellä odottelen maanantaiaamua. Toive olisi että -2 kg olisi pudonnut. Mutta sen näkee aamulla.

Ja eikun jatketaan. Kyllä se tästä. :p
 
kukkerikuu
Yx mattimyöhäinen ilmoittautuu. Kesän aikana ei ole saanut itseään liikkeelle kun on kaikenlaista muuta mut jos nyt sit pikkuhiljaa. Mulla olis sellasiset 6 - 8 kg pudotettavana.
 
:attn: Ja ei muuta kun mukaan. En ole koskaan laihduttanut näin ryhmässä vaan kärvistellyt yksin.

Tämä antaa ihan elilaisen tsempin tähän juttuun.

Huomennna vaakaillaan.

Katotaan kuis käy! :$
 
Pakko oli ihan tulla mainitsemaan,että tää eka päivä on sujunut suhteellisen kivuttomasti...Mitään suurempia houkutuksia ei vielä toistaiseksi ole tullut,mutta illat ylipäätänsäkin on pahimpia kohdallani.Mulla yleensäkin on vaikeuksia noudattaa säännöllistä ja KOHTUULLISTA ruokaohjelmaa.Saatan syödä käsittämättömiä määriä ilman sen suurempaa näläntunnetta.Mutta siis tänään kaikki mennyt hyvin,koska asenne on kohdallaan.Pisteitä laskeskelen vanhojen painonvartijaohjeitten mukaan.
 
:attn: Nälkäköhän se näköä haittasi eilen kun tuli noita painovirhepaholaisia.

No niin toka punnitus

31.7.06 79,00 kg
7.8.06 75,00

Jee jee -4,0 kg

Tästä hyvä jatkaa 10 jäljellä

Mitens tytöillä :heart:
 
Viiho
+/-/0 oli punnitus... :( (meillä sellainen ei digitaalinen vanha vaaka) Ei hirveesti harmita. Olihan tämä kuitenkin pitkäntähtäimen homma. Ja lauantaina oli kaverin kolmikymppiset...et tietäähän sen. :whistle: Oli kyllä siis ihan tiedossa et siellä vähän nautiskellaan. Mut kyllä mä silti odotin et olis -1kg ollu :/
 
Magenta harmaana
Voi vieläkö ehtii ja mahtuu mukaan!?!
Nyt on alkanut ihan tosissaan harmittaa nuo ylimääräiset kilot ja jouluun mennessä olisi ihanaa olla 10kg laihempi...tai ainakin 8kg!
Tilasin viikonloppuna painonvartijoitten kirjekurssin. Nyt vaan odottelen koska se postista kolahtaa. Siihen asti yritän muistella pari vuotta sitten ekan kerran kokeiltua pisteytystä.
Miten sitä on niin jotenkin ihan toisella tavalla heti nälkä kun alkaa laihduttamaan. Ja kokoajan :D .
Mulla on pituutta 173cm ja painoa tullut 83kg :ashamed:
Pahinta mulle taitaa olla raskausajasta jäänyt jälkiruoan himo ja punaviini.... Niitä kun rajoittaa ja lisää liikuntaa niin pitäis varmaan jotain tapahtua. Ja se veden juonti on mulle kanssa ollut aina hankalaa joten muistuttakaa mua aina välillä ;)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 13:12 Magenta harmaana kirjoitti:
Voi vieläkö ehtii ja mahtuu mukaan!?!
Nyt on alkanut ihan tosissaan harmittaa nuo ylimääräiset kilot ja jouluun mennessä olisi ihanaa olla 10kg laihempi...tai ainakin 8kg!
Tilasin viikonloppuna painonvartijoitten kirjekurssin. Nyt vaan odottelen koska se postista kolahtaa. Siihen asti yritän muistella pari vuotta sitten ekan kerran kokeiltua pisteytystä.
Miten sitä on niin jotenkin ihan toisella tavalla heti nälkä kun alkaa laihduttamaan. Ja kokoajan :D .
Mulla on pituutta 173cm ja painoa tullut 83kg :ashamed:
Pahinta mulle taitaa olla raskausajasta jäänyt jälkiruoan himo ja punaviini.... Niitä kun rajoittaa ja lisää liikuntaa niin pitäis varmaan jotain tapahtua. Ja se veden juonti on mulle kanssa ollut aina hankalaa joten muistuttakaa mua aina välillä ;)

moi! Sulla samat mitat kun mullakin, oon 172 ja 83,2kg näytti aamulla hiton vaaka! en oo kans ikinä ollut mikään innokas vedenjuoja, mutta nyt oon alkanut litkiin sitä pitkin päivää...karkit/pizzat/ja suklaa on mun himoni
:ashamed: :ashamed: niitä yritän vältellä..ennen meni päivittäinkin karkkia, mutta nyt on 3 laihisviikko aluillaan ja en oo juuri yhtään syöny, pussillistakaan :D :headwall:
 
no niin, kävin aamulla punnitsemassa ja pettymys oli ISO!! painoa oli nyt 82 elikkä kilo olisi tullu lisää, mutta mistä?? oon mielestäni syönny terveellisesti ja liikkunut aika paljonkin.nyt kyllä harmittaa :( voiskohan toi kilon painonnousu johtua menkoista?? alko meinaan eilen. no ei pidä etsiä nyt mitään syitä. mutta olen päättänyt että en lannistu!! ehkä viikon päästä on lukema parempaan suuntaan. aika vaikeeta on kyllä ollut pysytellä herkuista kaukana,mutta vielä en ole langennut. aamulla kun Milja heräsi,syötin, puin päälle ja lähdettiin 1,5h lenkille...siis 7 aikaa aamusta, mikä on todella ihme että pääsin lähtemään siihen aikaa!!! toivottavasti tosta tulisi tapa =) mutta onnea teille joilla on paino pudonnut. perässä tulen
 
möhkäle
Mahtuuko vielä mukaan? Aloitin lauantaina painon pudottamisen ja lähtöpaino on huima, 109,4 kg, joten pudotettavaa riittää. Pisteitä laskemalla etenen. Imetän vielä ja maidon tulon toivon vielä kestävän ainakin parisen kuukautta. Tsemppiä siis kaivataan täälläkin! Mutta mukana ollaan! :heart:
 
Moi!

Pahus, mulla unohtu aamulla punnitus! Äh... mutta pari kiloa on tippunut, sen tiedän. Käyn sitten viikon päästä vaa'alla, jos muistan.

Tervetuloa vaan kaikki uudet mukaan! Oisko kenelläkään niitä nimiehdotuksia tälle porukalle? Yksi vilahti joskus jossain viestissä, mutta en enää muista sitä. Otetaanks se, jos ei muita nimiehdotuksia tule?

Lenkkeilystä on tulossa mulle ihan intohimo! Mahtavaa käydä juokseen ittensä ihan hikeen ja nauttia siitä lenkinjälkeisestä olosta! :p

Eilen oli mun virallinen HERKUTTELUPÄIVÄ! Käytiin kylässä, niin söin palan mustikkapiirakkaa, mehulasin ja mansikkajäätelöä hiukan. Tuli kyllä makeanhimo tyydytettyä ja jaksaa taas viikon ilman herkkuja...toivottavasti! :x

Oottekko muuten koskaan kuulleet/lukeneet/nähneet jossain sellasta tietoa, että laihdutuskuurien kriittinen vaihe on 21. päivä. Se on joku maaginen päivä, jolloin useimmat "laihikset" vaan lopahtaa..

Mutta ei anneta sen meitä pelottaa, meillähän elämäntapoja rempataan nyt pysyvästi, eikös vaan! :wave:
 
Miulla oli eilen kilo miinusta, jeee!! Mut vkonloppu oli ihan järkky. Söin taas suunnilleen kaiken mitä kiinni sai...vois nuo vkonloput poistaa kalenterista kokonaan, miten se voi olla niin vaikeeta. Vaan kunhan pääsee töihin takas, ni sit helpottaa, varsinki työvkonloppuna on helpompi hallita syömistä. Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!
 
Saako liittyä mukaan?

Mulla suuri motivaation puutos..

Viime keväänä tiputin 9 kiloa ja niistä neljä tullu takas, jollei jopa viis nyt kesän aikana...

Tällä hetkellä painan siis 95kg ja muutaman satagrammaa päälle..

Silloin ku alotin niin lenkkeilin ja kävin punttiksella ja yritin kattoa syömisiäni...Mutta kesällä herkut vei mennessään.

Suurin ongelma mulle on pikaruoka.

 
moi!
aamulla puntarille,seitsemästä päivästä viisi pysynyt pojoilla ja kaksi reilusti yli pojojen.liikuntaa kylläkin kiitettävästi ja aamulla vaakaan,jännittää ihan mitä se näyttää..
mulla kanssa ei tumma suklaapala vie makeenhimoo vaan menee koko levy :)kai se täytyy yrittää sitä kerran viikossa herkkupäivää sitten kunhan saa nämä kilot sinne mihin tähtään eli 60kg..
 
Jasu
Puoli kiloa lähtenyt viikossa, tyytyväinen en ole, kun enemmänkin olis voinut lähteä, mutta vieraita oli koko viikon ja myös herkkuja kaapit pullollaan...Mutta ens viikolla toivottavasti paremmat lukemat. Pisteillä olen ja pudotettavaa kymmenkunta kiloa.
 
B) Heips! Aamulenkki suoritettu.
Hyvin menee muutenkin.

Nyt ajattelin ottaa tavoitteeksi ensi maanantaiksi -2 kg.

Ensimmäinen viikko meni kevyllä lenkeillä, täytyy vähän tahtia kiristää.

Ei muuta kun tsemppiä! :kieh:
 
Vasta 2 päivää takana pisteilyä ja piti jo uskaltautua kurkkaamaan vaakaan...-200g :D . Hyvä alku sekin!
Olen siis kirjekurssilla laihduttamassa ja mietin vielä että miten muut kotona olevat äidit ovat määritelleet siinä kokonaispistemäärälaskennassa sen että millainen työ on? Että esim.pääosin istumatyötä ym? Mulla on yksivuotias joten ei kovinkaan paljon istumihetkiä päivästä löydy ;) . Eli kuinka monta pistettä saisin laskea siitä? 2 vai 4?
 
nyt on kieltämättä mennyt aika hyvin. olen joka päivä käynnyt lenkillä, välillä jopa 2kertaa!! toivottavasti se näkyy maanantaina punnituksessa! mutta kyllä tämä on aika rankkaa, tekisi niin mieli suklaata ja jäätelöä :'( mutta en aio sortua. oon päättänyt että lauantaina saan vähäsen syödä hyvää... miten paljon te muut syötte ruokaa päivän aikana ja minkälaista ruokaa??
 

Yhteistyössä