Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

Joo, keksitäänpäs joku hyvä nimi porukalle... Itellä ei nyt oikein välähdä, täytyy miettiä vähän aikaa.

Mites teillä on laihis lähtenyt käyntiin? Mulla on oikeastaan kyseessä vain karkkilakko ja liikuntakauden avajaiset, kymmenien kilojen tiputusurakka ei ole.

Tänään siis eka päivä! Hyvin menee (vielä)! B) Kävin aamulla juoksulenkin ja söin aamupalan vasta sitten. Seuraava liikuntaurakka ois torstain puistojumppa.

Tsemppiä muillekin ja tulkaahan kertoon miten menee!<br><br>
 
:wave: Heips!

Hyvin täälläkin menee. Toinen päivä menossa ja en tietenkään malttanut olla käymättä vaa´assa. No -1 kg se näytti. Eli nesteet on lähteneet liikkeelle. Olen kyllä kävellyt tänään ainakin 10 kilometriä.

Mutta ei se mitään 13 kg enää jäljellä.

Ei muuta kun jatketaan samaan malliin.


 
Mulla pyörii nyt mielessä vaikka mitkä syömiset.. Karkkia tekis mieli, marianne-kuulia, hopeatoffeeta.. ups :whistle:
No, sortua ei saa ja täydellä höökillä eteenpäin..
Leipasin vielä perheelle omenapiirakkaa, joten houkutuksia olis, mutten sorru :x
 
Rakkapanuu harmaana
Mäkin nolona kampeen itseni tähän kasaan!
Laihduin tosiaan 12 kg tammikuusta maaliskuulle. Sitten laihdutus jäi, vaikka matkaa olikin vielä 10 kg. Nyt on tullut vähän lomalla lipsuttua, enkä ole uskaltanut edes mennä vaa'alle. :ashamed:
Mutta nyt on taas uusi alku paikallaan!
 
:flower: Älä välitä niin suurinpiirtein minullekin kävi. Ensin laihdutin ja olin tosi tyytyväinen.
Sitten keväällä tuli oikein kunnon repsahdus ja tässä sitä ollaan 10 kg hurahti takaisin.

Mutta eikun uuteen taistoon. Kyllä se tästä lähtee. Päivä kerrallaan. Parin viikon kuluttua näyttää jo paljon paremmalta. =)
 
Voi kun kiva kuulla muidenkn aina välillä repsahdelleen =) Minä ku oon aina yksin näitä urakoitani yritellyt..
Kävin ostaan light cokista, että saan tän pahimman makean himoni kesytettyä..mulla kun pyörii tän eka viikon aina kaikki syömiset mielessä :headwall:
Tsemppiä kaikille :flower:
 
:saint: Minulla taas tänään meni niin että kävin tuossa aamusella lääkäritätin luona ja sen jälkeen on ollut vieraita koko iltapäivän.
Huomasin että kello on nyt illalla 8 mutta en ole vielä syönyt mitään.
Ja eiku nukkumaan.

Kirjotellaan! :saint:
 
Viiho harmaa
Koitahan Ellu kuitenkin jotain syödä!!! :D
Mulla mennyt ihan kivasti. Mut nyt illalla tuli vieraita ja toivat tuliaisina hillomunkkeja! Eikä tässä vielä kaikki!!! Eivät itse syöneet ainuttakaan! Tiiätte varmaan mikä houkutus ku niitä nyt kaapissa olis. Mutta vielä en ole sortunut.
Yritin "järkeistää" että eihän herkuista esim. juuri munkit kalliita ole. Ja olen luvannut itselleni herkuttelupäivän n. kerran viikossa. Ostanpa sitten mitä haluttaa. Mutta en näin alussa tätä "terveellistä elämää" tahtoisi alkaa herkuttelemaan.
Että tänne tällasta! Pitäkää peukkuja että huomenna kävisi vieraita, menis noi munkit varmasti jonkun muun suuhun!!! :LOL:
 
Kolmatta päivää nyt kärvistellään ja hyvin menee täällä. Miulla olis sellanen 5-7kg pois. Onks kukaan keksiny hyviä nimi ideoita? Mie oon niissä mahottoman huono, siis keksimään nimiä porukalle. Viikot menee aina tosi hyvin, mut kun viikonloppu koittaa, se on miulle nii-in tiukka paikka. Mutta tsemppiä kaikille "klubilaisille" :wave:
 
:heart: Kyllä minä sitten illalla söin vihanneksia ja vähän lihaa. Että ei ihan koko päivä mennyt syömättä.

Muuten menee tosi hyvin. Minä en ole ollut koskaan karkkien tai pullan ystävä että sillä puolella minulla ei ole vaikeuksia.

Minä kun olen karppaaja niin laihduttaminen ei ole niin vaikeaa. Tässä kun saa syödä ihan hyvin. Kun vaan muistaa pitäytyä määrätyissä ruoka-aineissa.

Kyllä se ensimmäinen viikonloppu on aina se koetinkivi.
Mutta koetetaan kestää. Maanantain punnitus mielessä kärvistellään.

Jatketaan! :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 12:49 Ellu kirjoitti:
B) Eikun mukaan vaan. Yhdessä onnistutaan. :heart:
Mie mietin tota karppaamista...oon vähän tutkiskellu, mut mistä löytyis ihan konkreettista tietoa mitä sit saa ja ei saa syödä? Kauheesti kiinnostais koklata...Miulla ollu tänään vaikee päivä, mut jos huomenna vähän passailis tän päivän herkuttelua...huoh. Missä ihmeessä se itsekuri oikein on??
 
:attn: Minä karppaan 20 hiilihydraatilla vuorokaudessa. Kaikista ruoka-aineista löytyy merkintä paljon hiilareita 100 grammassa. Sitten vain laskemaan. Katso finelin´n sivut. Sieltä löytyy kaikkien ruoka-aineiden hiilarit.

Kyllä sen melkoisen nopeasti oppii. Toki tämä ei kaikille sovi. Minulla toimii.

Tsemppiä! =)
 
heippa!! onko liian myöhäistä liittyä joukkoonne?? mulla on pituutta 173 ja painoa 81!! semmoset 8-10 kiloa haluisin laihtua!! aloitin tossa maanantaina vauvan kanssa lenkkeilyn ja huh, kyllä on raskasta taas pitkästä aikaa. eipä oo tullu kesällä muuta ku syötyä enkä ole yhtään katsonut että mitä syön. mutta nyt aloitan terveelliset elämäntavat, vähennän hyvän syömistä ja lisään liikuntaa!! mutta kannustusta tarvitsen, joten saisinkohan sitä täältä?? onnea matkaan kaikille =)
 
:kieh: Mitens tytöillä menee?

Minulla menee ihan hyvin. Nyt on kuudes päivä menossa hiilihydraattidiettiä. En ole ainakaan vielä langennut.

Mutta niihän se on, että ei se laihduttaminen, vaan se painon pitäminen laihdutuksen jälkeen vasta vaikeaa on.

No toivottavasti maanantaina olisi miinuskiloja.

Ei muuta kun jatketaan! :p
 
Minä täällä ajattelin tulla joukkoon mukaan.On niin päässyt itsekuri löystymään,että jotain ois tarpeen tehdä.Viime kesänä sain kovasti potkua täältä,joten nyt ois tuki taas tarpeen.Lähtöpassit ois ainakin 20kg:lle...

Mutta raportointia siis tulossa toivottavasti tasaiseen tahtiin.Eiköhän se tästä lähe,kun rupee yrittämään
 
Mooii kaikille!

Kuudes päivä "terveellistä elämää" alkaa kohta, ja ihan jees menee! =)

Lueskelin tuossa noita edellisiä viestejä, ja joku (hmmm, tais itse asiassa olla useampikin :LOL: ) valitteli makeanhimoa. Mulla ois vinkki, vaikka karppaajat tän jo tunteekin: syö pala tummaa suklaata makeanhimoon! Se on niin pahaa, että ei tee enempää mieli, ja makeanhimo kyllä lähtee sillä! Mulla ainakin toimii. Ja itse asiassa kolmen päivän makeanlakon jälkeen makeaa ei edes tee pitkään aikaan mieli, mites muilla?

Joo, ja Ellu, muistahan jotain syödä päivän aikana! :D Aika hurjaa muuten, miten pitkään sitä voi aamusta olla syömättä... Mäkin heräsin kahdeksalta, kävin juoksulenkin, ja touhusin siinä kaikkea, niin että söin aamupalan vasta ennen kahtatoista..

Mutta nyt nukkuun, öitä ja tsemppiä kaikille!

T. Ellari, kohta 5 kg hoikempi
 
B) Heips!

Seitsämäs päivä lähti käyntiin. Hyvin menee.

En minä syömättä ole. Se oli vain tuo yksi päivä tuollainen.
Yleensä syön tuossa puolenpäivän maissa ensimmäisen kerran.
Kun karppaan niin heti aamusta ei ole nälkä.

Eilen päivällä söin vähän paistettua jauhelihaa ja vihreää salaattia.
Illaksi laiton vihreän salaatin (kurkkua, paprikaa, sipulia) johon lisäsin keitettyä kananmunaa ja tonnikalapurkin.


Mutta siellä on kaunis aamu eikun kävelylenkille! :wave:
 

Yhteistyössä