Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

Tää viikko on ollut melko huonoissa kantimissa.Viimeviikon kurista on murto-osa jäljellä."Loukkasin" selkäni tai pikemminkin joku vanha vaiva äityi niin pahaksi,että nyt kuljen vinossa,alaselkä kireällä.Tohtori vain määräsi tulehduskipulääkkeitä eikä luvassa mitään tutkimuksia tahi suunnitelmia...

Sitä aina havahtuu liian myöhään.Lihakset on päässeet synnytysten jälkeen rapistumaan ja koskaan ei mukamas ole aikaa itsensä hoitamiseen kuntoilumielessä.Syödä kyllä ehtii yli tarpeidensa ja lopputulos onkin tässä.Liian paljon kuormittavia tekijöitä ja runko rapistuu.Masentavaa...!

Tarkoitus on kuitenkin saada painoa pudotetuksi ja tietyllä tapaa nyt vielä paremmalla syyllä.Nyt vaan tyssäs hyvin alkanut liikunta-kevennys-menetelmä.Ehkäpä tästä kuitenkin noustaan ja voimistutaan.

:p Heips!

Näin sitä mennään jo lauantaissa. No tällä viikolla on tullut ainakin liikuttua.

Olipa upeata katsoa eilen tätä suurin pudottaja -kisan loppuhuipennuksia. Totesipa siinä vaan että kyllä se tuo paino vaikuttaa perkuleesti ulkonäköön. Sieltähän oli läskien seasta kuoriutunut komeita uroksia ja kauniita naisia.

Pysyisipä itse samaan!

Mutta nyt lenkille. :wave:

:kieh: :kieh: :kieh:

Kyllä tämä nihkeästi etenee, mutta

31.7. 79,0 kg
7.8. 75,0 kg (-4 kg)
14.8. 74,5 kg (-0,5 kg)
21.8. 74,0 kg (-0,5 kg)

Kyllä tuohon liikunnan määrään nähden putosi paino tosi vähän.
Mutta parempi puolikin kiloa alaspäin kuin ylöspäin.

Mites muilla tytöillä on mennyt :wave:

No niin, tänään oli 76.9 kg joten alaspäin on menossa, hyvä hyvä :flower:
Lähtö oli silloin kuun alussa 79 kg.
Hitaasti menee :kieh:
Minä en jaksa näillä helteillä kävellä ja tuo pyörä ei näköjään ole yhtä tehokasta.. No, kun ilmat jähtyy niin sauvat ja menoksi :wave:

Jasu
Hyvä, että kehtasin tulla..+600g on tullut lisää, eikä mikään ihme siihen nähden miten olen viime viikollakin ruokaa suuhuni mättänyt..

Mutta en aio lannistua, pysyn edelleen mukana. Ens maanantaina toivottavasti parempaa kerrottavaa..

:wave: Kyllä sitä kehtaa tulla vaikka välillä plussaakin tulee.. Mullakin tulee!! Yritetään kuitenkin pinnistellä, eikä luovuteta kokonaan :flower:

Mulla vaan tuo karkki himo koko ajan pukkaa päätään, niin muistaako kukaan oliko se kromi joka vei sitä makean himoa pois ?

Viiho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 20:44 Tuutikki kirjoitti:
Mulla vaan tuo karkki himo koko ajan pukkaa päätään, niin muistaako kukaan oliko se kromi joka vei sitä makean himoa pois ?

Kromihan se on minkä sanotaan vievän makeanhimoa. Olen kyllä kuullut ettei kaikilla auta, mutta toisilla kyllä. Itse olen syönyt nyt n. ehkä 2vk.

En tiedä sitten onko se vienyt pois hillitöntä makeanhimoa esim. ruan jälkeen, vai säännöllisempi sapuskan syönti vai sit tämä into laihtua :D

Mut oli miten oli, maksan sen muutaman euron/kk kromitabuista mielelläni ettei makeaa haluta, oli syy sitten mikä vaan noista edellä mainituista. Syön tietty makeaa silloin tällöin ja haluttaa makeaa, mut ei kyllä siinä määrin kuin ennen .

B) No hei tytöt!

Tässä sitä kärvistellään.

Ihan mukavasti tämä viikko lähti käyntiin. En ole vaakaillut maanantain jälkeen. Pikku hiljaa tässä kumminkin alaspäin mennään tämän painon kanssa.

Ja eikun lenkille! :wave:

Nyt on menny hyvin tää vko, mut vkonloppuna tiedossa bilettämistä joten saas nährä kuin ämmän käy....Tsemppiä kaikille!! Mie oon liikkunu nyt tosi paljon että vähän paino jumissa, mut kyl se siitä taas lähtee alaspäin kunhan kroppa tottuu. Tää on hurahtanu rullaluisteluun!!!

Kyllä tämä tästä mutta aika sitkeässä tuntuu olevan! Tässä kun nyt oikein ottaa tosissaan niin ensi kesänä on sitten aivan mahtavassa kunnossa. Enää siis pitäisi n 8 kuukautta olla kurinalainen ja ahkera... Ja sitten jatkaa pysyäkseen kunnossa! :xmas: <br><br>

Viiho
Mulla on repsahtanut ihan totaalisesti tällä viikolla! :headwall: Mut sehän kuuluu asiaan. Ennen olisin heittänyt laihdutuksen sikseen, mut onneksi nykyään ajattelen et eiku eteenpäin. :D Mites muilla on mennyt? Tsemppiä!!! Toivottavasti ensi viikko olisi minullakin parempi. :ashamed:

B) Heips!

Vaikka se ensi kesä tulee äkkiä, mutta otetaan se vastaan ainakin 10 kiloa keveämpänä.

Näihän siinä käy, että lankeaa välillä mutta periksi ei anneta.

Ja nyt sitten aamulenkille!

:$ :$

Viiho
-½kg näytti vaaka. :D Ihan kiva vaikka tuli viime viikolla herkuteltuakin. Jos malttas olla iisimmin tämän viikon :whistle: B)

Kyllähän tää hidasta on, mut tälläkin tahilla on ensi kesäksi tipahtanut usea kilo. Pidetään se mielessä jos välillä ketuttaa!!!

Mut jatketaan tytöt! :heart:

:kieh: :kieh: :kieh:

Nyt on mennyt vähän huonosti tämä alkuviikko. Tuli tuossa ratkettua syömään ma-ti oikein kunnolla. Mutta ke palasin taas ruotuun.

Mutta eiköhän se tästä.

Palaillaan.
:$ :$ :$

Viiho harmaa
En ole lopettanut en...mut ei se kaukana ole. :( Motivaatio ihan nolla!
Pitäs saada jokin sysäys tähän alkuun et tulis sitä motivaatiota!!!

Oonkin kyselly tällä palstalla noista eri laihdutuskeinoista, kuten Nutrilett ja painonvartijat.
Pakko saada jotain lisäjuttuu tähän homaan et taas käynnistys mielenkiinto!!! :eek:
En mä kyllä lopeta, on se saletti (haluun röllykän pois!!!) !!!
Tsemppiä kaipais! :'(

painonvatijat ok juttu tai sit ihan laskee kaloreita.mä lasken kaloreita.nyt olen ollut 3 päivää 'vähillä'eli 2100kcal kolmes päiväs.vaaka näytti tänään 62,6kg.ei millään meinannu mennä alle 63 niin kokeilin jos muutaman päivän ois vähällä ja niinhän se lähti laskuun..nyt sit 1200kcal/päivä jatkan..mullakin tsemppi on vaihdellut mutta vuoden alusta 10,2kg pud.paino.ja tähtään siihen 60kiloon,tiukassa on viimeset mutta perix en anna vaikka menis loppuvuosi noissa vajaassa kolmessa kilossa..tsemppiä:)

Viiho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2006 klo 06:46 Ellu kirjoitti:
:hug:

Heips!

Olin tuossa vähän reissussa, palailin eilen. No syötyä on tullut mitä sattuu mutta kaikestahuolimatta aamulla vaakaan.

Sellastahan se on reissussa... On tämä itelläkin ollut ylä ja alamäkiä. Mut näillä rahkeilla eteenpäin! Kai sitä jossain vaiheessa skarppaa kunnolla! :D Toivotaan ainakin! :whistle:

Yhteistyössä