huokausjaka
*ittuakos valitatte lämpimästä!!? Hankkikaa kunnon viilentävä vehje, niin johan on hyvä.
Ei paljon ulkona auta.*ittuakos valitatte lämpimästä!!? Hankkikaa kunnon viilentävä vehje, niin johan on hyvä.
löytyy niin sisältä kuin ulkoa,mutta tuo keltainen mollukka pilvettömältä taivaalta on ärsyttävä monta viikkoa putkeen.*ittuakos valitatte lämpimästä!!? Hankkikaa kunnon viilentävä vehje, niin johan on hyvä.
Vai eikös se ole +25ºC?Eiks se helteen raja ole 24? Joten miten joku voi väittää, ettei ole vielä helle jos on 27?
Mikä se helleraja sit oikein on?Tälle peesi. Eilen päästiin lähelle, oli 27 astetta.
Kyllä vielä mahtuu, mun kokemuksella ei ole ollut Suomessa vielä ikinä liian lämmin :wave:
Siirtyisi nyt sitten pk-seudulle. Täällä odotellaan ukkosta, lunta, vettä, rakeita ihan mikä vaan kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Lahdessa sataa vettä ja jyrisee
HöpöHöpö taas, ei ole kyllä ollut viikkotolkulla, korkeintaan muutaman päivän. Tää on niin ihanaa kun täällä pohjosesaki on vähän lämmin. Olis ny muutaman viikon oikein kunnolla.Viikkotolkulla lämpötila yli 25. Kukaan ei nuku, kaikki kiukuttelee, yhdellä ahdistaa henkeä, toisella nokka vuotaa kokoajan, itse jo ihan rättipoikki. Muutettiin pohjoisemmaksi että olisi viileämpää, mutta ei, helle tuli perässä :kieh:
Paskanjauhajat hiljaa, aina olen pitänyt kylmästä enemmän kuin lämpimästä. Enkä ikinä valittanut, että liian kylmä!
Lapissa oli tänään 30,1 astetta, joten on hellettäMä en pidä helteistä johtuen terveydellisestä syystä eli migreeniä, migreeniä, mutta ei vielä ole helteitä ollut. Yritetään nyt nauttia lämmöstä, kun se on vielä ollut siedettävää