Eikö tämä helle lopu ikinä!!

• Viestiketjun aloittaja 4 x menee hermot
  • Ensimmäinen viesti
peesi täältäkin
Tuuletin ei paljoa auta kun töissä sisälämpötila pyörii 27 asteessa. Pomo lähtee aina karkuun "asiakaskeskusteluihin", eikä sitä kiinnosta meidän olotilat. Työt seisoo kun ajatukset ei luista. Ei kaikki pääse vilvoitteleen ulos. Täällä pitää istua kuin tatti vastaamassa puhelimeen.

"vieras"
Minä nautin. Reumaatikkona kylmä on tosi paha ja lämpö hyvä. Aamulla istahdan puutarhakeinuun terassille kahvikupin kanssa, kotiorava pyörähtää pesäpöntöstä syliin ja kiertää itsensä kerälle siihen tai menee selinmakuulle tassut taivasta kohti ja nauttii auringosta. Kahvit juotuani hipsin sisälle orava perässä ja annan sille päärynää tai omenaa ja sen syötyään se joko pyytää pihalle tai menee sisällä sohvan nurkkaan veteleen hirsiä. Se perässä kastelemme kasvimaan ja kukat ja ruoka-aikaan se kömpii omaan pesäänsä päikkäreille ja on taas minun ilona illemmalla. Voiko elämästä enempää nauttia. Nyt on kesä:).

hohhoo
[QUOTE="vieras";28546779]Minä nautin. Reumaatikkona kylmä on tosi paha ja lämpö hyvä. Aamulla istahdan puutarhakeinuun terassille kahvikupin kanssa, kotiorava pyörähtää pesäpöntöstä syliin ja kiertää itsensä kerälle siihen tai menee selinmakuulle tassut taivasta kohti ja nauttii auringosta. Kahvit juotuani hipsin sisälle orava perässä ja annan sille päärynää tai omenaa ja sen syötyään se joko pyytää pihalle tai menee sisällä sohvan nurkkaan veteleen hirsiä. Se perässä kastelemme kasvimaan ja kukat ja ruoka-aikaan se kömpii omaan pesäänsä päikkäreille ja on taas minun ilona illemmalla. Voiko elämästä enempää nauttia. Nyt on kesä:).[/QUOTE]

herää jo talviuniltas :LOL:

"eja"
Lounais-Suomessa Turun seutuvilla myös mukavan lämmintä ollut, lähes kolme viikkoa. Täällä kesä alkoi siis toukokuun alkupuolella. :) Mutta en valita, vietin talven Aasiassa 35-40 asteessa hikoillen muutaman kuukauden ajan kuin pieni sika, joten nää Suomen "helteet" tuntuu oikeastaan aikast mukavilta. :)

Pohjoisesta päivää
2,5viikkoa on ollut jokapäivä +22 ja aurinkoa liki pilvettömältä taivaalta.

Eilen mittari kipus varjossa 29-asteeseen.

Tänäänkin oli jo 8 aikaan aamulla +25

"vieras"
En minäkään helteistä tykkää. +10 - +20 sellanen sopiva tuulinen päivä ja aurinko pilven takana niin sen jotenki kestää. Mutta nyt kun on +25 ja aurinko paahtaa niin ei kiinnosta olla ulkona. Onneksi on ilmalämpöpumppu, joka viilentää talon mukavasti ja autossa ilmastointi on nyt ihan paikallaan. Ulos kun menee ja avaa ulkooven niin on kuin betoniseinä vastassa, inhottavaa. Ulkona ei edes viitsi vapaaehtoisesti olla.

Ja jotkut vielä grillaa itsensä auringonpaahtees

Yhteistyössä