Eikö tämä helle lopu ikinä!!

• Viestiketjun aloittaja 4 x menee hermot
  • Ensimmäinen viesti
"noo"
Aivan niin...nauttikaa toki te jotka kestätte ilman migreenejä ja tuskaoloa jos yhtään liian kuuma. Ja sitä kyllä on suomenkin kesissä. Pakkasista en valita koskaan. Kuumaa en kestä.
Mutta kuiteski on niintäki jotka valittaa pakkasistakin ()?
Suomen kesässä on kyllä helteet hyvin vähissä.(yleensä ne samoja jotka valittaa kaikesta oli helle tai pakkanen)

vierasko
[QUOTE="noo";28549181]MUUTTAKAA MUUALLE MISSÄ on varmasti viileempää![/QUOTE]

vaikka pohjoisnavalle :D

Ihanaa kun kylmän ja synkän talven jälkeen on ihanan lämpöstä. Ei tätä kauaa kestä, siis lämmintä ilmaa. kohta taas tulee kylmä talvi..

sopiva lämpötila ois toukokuun ja syyskuun välille +30 ja aurinkoa, ihanaa :)

"vieras"
Aivan niin...nauttikaa toki te jotka kestätte ilman migreenejä ja tuskaoloa jos yhtään liian kuuma. Ja sitä kyllä on suomenkin kesissä. Pakkasista en valita koskaan. Kuumaa en kestä.
"tuskaoloa jos yhtään liian kuuma." ???
Tää on just tätä hyvinvointiyhteiskkunnan kasvatteja. Ei tiedetä kärsimyksestä mitään,(esim nälänhätä, tulvat, rikollisuus ) ja valitetaan kun on hiukan lämmintä muutama päivä. Ootte te kyllä juntteja!!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28549194]Ja sinä kuulut takuulla niihin idiootteihin jotka marisee koko talven kun on kylmää. Minä valitan ihan takuulla helteestä, talvisin tai syksyllä en valita.[/QUOTE]

HIENOA! Diplomi ja papukaijamerkki sulle. KUNNON suomalainen!Näin sitä pitää.

[QUOTE="vieras";28549209]"tuskaoloa jos yhtään liian kuuma." ???
Tää on just tätä hyvinvointiyhteiskkunnan kasvatteja. Ei tiedetä kärsimyksestä mitään,(esim nälänhätä, tulvat, rikollisuus ) ja valitetaan kun on hiukan lämmintä muutama päivä. Ootte te kyllä juntteja!![/QUOTE]

Siinä toinen määrittelee muiden olot ja kokemukset putkiaivojen kautta. Ethän sää vaan ikinä vahingossa valita mistään kun aina toisilla on huonommin kun sulla.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt TEIHIN!;28549197:
Palstalaiset on NIIIIN perseestä! Jos nyt ei satu ajattelemaan JUST NIIN KUIN MINÄ niin se on paska, turhan valittaja. Voi herra jumala, voiko yhtään olla empatiakykyä niille jotka EI OIKEESTI VOI HYVIN kuumalla ilmalla. Voiko MITENKÄÄN joustaa niissä kangistuneissa ajatuksissa??? Mä olen niin onnellinen et mun ei tarvitse työskennellä tai elää noin idioottien ihmisten kanssa! Maailmassa on muutakin kuin se viis senttiä napanne ympärillä! Pitäkää turpanne kiinni sitten kovilla pakkasilla, tänne ei ole mitään asiaa tulla valittaan, jos ei kuumasta ilmasta saa sanoo mielipidettään!
Jos luit yhtään ajatuksella, niin minun pointtini oli esim se, että talvea tässä maassa piisaa, mutta kesä on LYHYT. Kkuulostaa sen takia idioottimaiselta valittaa niistä harvasta hellepäivästä, joista tässä maassa saadaan nauttia. Suurin osa suomalaisista kuitenkin nauttii kesästä. Jos vähän päätä särkee, niin voivoi, ota särkylääke. Saa olla eri mieltä, mutta voisiko sen mielipiteen suhteuttaa vähän muuhunkin kuin just siihen omaan napaan. Kattele Suomen sääkarttaa ja pohdi kummasta täällä joutuu kärsimään eniten; pimeästä talvesta vai hellekesäpäivistä?
Kumpana vuodenaikana ihmiset voivat paremmin noin yleisesti ottaen, kumpana vuodenaikana saattaa ohikulkijalta saada pienen hymyn? Vähän ihmetyttää tällainen valitus, KOSKAAN ei mikään ole hyvin. Aurinko paistaa, niin siitäkin pitää valittaa. Suomalainen perisynti. Hävettää myöntää että olen suomalainen. Missään muualla maailmassa ei valitettaisi auringonpaisteesta.

ruikutirui
Valivali ja ruikutirui. Paljonpa tämäkin ininä ap:ta auttoi. Hohhoi. Että te jaksatta ruikuttaa, aikuiset ihmiset. Ihan kuin jotain huonosti kasvatettuja penskoja. "Äitiii, en tykkää, yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyh"

Sallikaa mun nauraa.

:LOL:

Kiitos.

[QUOTE="vieras";28549266]Jos luit yhtään ajatuksella, niin minun pointtini oli esim se, että talvea tässä maassa piisaa, mutta kesä on LYHYT. Kkuulostaa sen takia idioottimaiselta valittaa niistä harvasta hellepäivästä, joista tässä maassa saadaan nauttia. Suurin osa suomalaisista kuitenkin nauttii kesästä. Jos vähän päätä särkee, niin voivoi, ota särkylääke. Saa olla eri mieltä, mutta voisiko sen mielipiteen suhteuttaa vähän muuhunkin kuin just siihen omaan napaan. Kattele Suomen sääkarttaa ja pohdi kummasta täällä joutuu kärsimään eniten; pimeästä talvesta vai hellekesäpäivistä?
Kumpana vuodenaikana ihmiset voivat paremmin noin yleisesti ottaen, kumpana vuodenaikana saattaa ohikulkijalta saada pienen hymyn? Vähän ihmetyttää tällainen valitus, KOSKAAN ei mikään ole hyvin. Aurinko paistaa, niin siitäkin pitää valittaa. Suomalainen perisynti. Hävettää myöntää että olen suomalainen. Missään muualla maailmassa ei valitettaisi auringonpaisteesta.[/QUOTE]

Todellakin koskaan on asiat hyvin. Silloin kun ei ole paahtavan kuuma :eek:D

"vieras"
Kyllä te sinne pohjoiseen vielä kunnon yöpakkaset ja räntää saatte kesäkuussa - sanokaa mun sanoneen! Vielä tulee halla ja katovuosi.

Puhaltakaa ne helteet tänne etelämmäksi. Me osattais niistä nauttia :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";28549266]Jos luit yhtään ajatuksella, niin minun pointtini oli esim se, että talvea tässä maassa piisaa, mutta kesä on LYHYT. Kkuulostaa sen takia idioottimaiselta valittaa niistä harvasta hellepäivästä, joista tässä maassa saadaan nauttia. Suurin osa suomalaisista kuitenkin nauttii kesästä. Jos vähän päätä särkee, niin voivoi, ota särkylääke. Saa olla eri mieltä, mutta voisiko sen mielipiteen suhteuttaa vähän muuhunkin kuin just siihen omaan napaan. Kattele Suomen sääkarttaa ja pohdi kummasta täällä joutuu kärsimään eniten; pimeästä talvesta vai hellekesäpäivistä?
Kumpana vuodenaikana ihmiset voivat paremmin noin yleisesti ottaen, kumpana vuodenaikana saattaa ohikulkijalta saada pienen hymyn? Vähän ihmetyttää tällainen valitus, KOSKAAN ei mikään ole hyvin. Aurinko paistaa, niin siitäkin pitää valittaa. Suomalainen perisynti. Hävettää myöntää että olen suomalainen. Missään muualla maailmassa ei valitettaisi auringonpaisteesta.[/QUOTE]

harvinaisen kylmä ihminen :(

"vieras"
[QUOTE="vieras";28549288]Kyllä te sinne pohjoiseen vielä kunnon yöpakkaset ja räntää saatte kesäkuussa - sanokaa mun sanoneen! Vielä tulee halla ja katovuosi.

Puhaltakaa ne helteet tänne etelämmäksi. Me osattais niistä nauttia :)[/QUOTE]

Juuri näin. Juntti on juntti. Ei osaa edes lämmöstä nauttia.

"sasa"
[QUOTE="vieras";28549412]Sori mut ei saa inhota, palstan mukaan helteestä tulee kaikkien nauttia, oli terveydentila mikä tahansa :)[/QUOTE]

Mutta kun Suomi ei edes ole lämmin maa asua. Muutama hassu hieman lämpimämpi päivä niin jo kaikki vaivaiset kömpimät valittamaan välitöntä menehtymistään. Kuitenkin suurin osa vuodesta on kelien puolesta enemmän tai vähemmän perseestä. Keskilämpötila Lounais-Suomessa on 6,5 astetta. Ei ihan kamalan paljoa verrattuna maihin, joissa on oikeasti lämmintä. Ja niitä on maailmassa paljon. Mitenkähän sadat miljoonat ihmiset pärjäävät lämpimissä maissa? Vai onko tänne keskittynyt poikkeuksellisen paljon erityisen hauraita lumihiutaleista muokattuja "ihmisiä"?

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="sasa";28549459]Mutta kun Suomi ei edes ole lämmin maa asua. Muutama hassu hieman lämpimämpi päivä niin jo kaikki vaivaiset kömpimät valittamaan välitöntä menehtymistään. Kuitenkin suurin osa vuodesta on kelien puolesta enemmän tai vähemmän perseestä. Keskilämpötila Lounais-Suomessa on 6,5 astetta. Ei ihan kamalan paljoa verrattuna maihin, joissa on oikeasti lämmintä. Ja niitä on maailmassa paljon. Mitenkähän sadat miljoonat ihmiset pärjäävät lämpimissä maissa? Vai onko tänne keskittynyt poikkeuksellisen paljon erityisen hauraita lumihiutaleista muokattuja "ihmisiä"?[/QUOTE]

Tai sit se on ihan puhtaasti tottumiskysymys. Välimerellä missä on aina lämmin niin kuumat päivät tuskin erottuu joukosta ihan mahdottomasti. Sitten taas kun täällä lämpötila pamahtaa -30 asteesta +30 asteeseen niin kyllähän se tuntuu.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28549191]Juu ymmärrän ja aatellu että ihmisiä on moneen lähtöön. Mutta jos ajatellaan kokonaisuutta, Suomessa on 7-8kk kylmää, ankeaa, pimeää, masentavaa, sateista.
Eikö se riitä? Kuka sellaisesta "nauttii"? Pitää olla masentunut, että nauttii siitä ankeudesta, ja istuu neljän seinän sisällä puolet vuodesta. Jos kesää on korkeintaan 3 kk, ja helteitä ehkä korkeintaan JOITAIN VIIKKOJA, niin kyllä se kertoo mielenköyhyydestä ettei keksi itselleen tekemistä, vaan valittaa HYVÄSTÄ SÄÄSTÄ.
Menkää lenkille läskit, älkääkä istuko siellä "27 asteen sisäilmassa"![/QUOTE]

Vau...olen siis masentunut koska nautin talvesta ja syksystä.

piiukka
Pohjanmaalla jo kolmatta viikkoa yli 25 astetta päivittäin, ei sateen pisaraakaan. uimavesi jo yli 20 asteista. Ihanaa, nautitaan. Sisällä ilmastointi viilentää kämpän nukkumakuntoon. Kouluun kuljettu uimashortseissa...

"sasa"
[QUOTE="vieras";28549585]Vau...olen siis masentunut koska nautin talvesta ja syksystä.[/QUOTE]

Ainakin olet omituinen. Kuinka kukaan voi nauttia pimeästä ja kylmästä. Tuiskuavasta ja jäätävästä, valkoisesta paskasta ja hyytävästä tuulesta. Sen sijaan että makoilisi riippumatossa kylmä juoman kanssa nauttimassa leppeästä kesätuulesta? Ulos mennessä ei tarvitse kuin jalkineet, untuvakki saa olla hylättynä muiden talvitamineiden kanssa kaapissaan.

[QUOTE="sasa";28549618]Ainakin olet omituinen. Kuinka kukaan voi nauttia pimeästä ja kylmästä. Tuiskuavasta ja jäätävästä, valkoisesta paskasta ja hyytävästä tuulesta. Sen sijaan että makoilisi riippumatossa kylmä juoman kanssa nauttimassa leppeästä kesätuulesta? Ulos mennessä ei tarvitse kuin jalkineet, untuvakki saa olla hylättynä muiden talvitamineiden kanssa kaapissaan.[/QUOTE]

Koska toiset siitä vaan nauttii. Ihan oikeasti. Ihan niinkun toiset nauttii kesästä.

Yhteistyössä