Eikö tämä helle lopu ikinä!!

• Viestiketjun aloittaja 4 x menee hermot
  • Ensimmäinen viesti
"et oo tosissas"
Et ole tosissas? Kesä kunnolla vielä alkanut, eikä oikeastaan hellettäkään juuri ollut, lämmintä vain. Niin ihanaa, toivottavasti kestää koko kesän. Kuukausi vielä töitä ja sit lomalle. Toivotttavasti lämpöä riittää

"vieras"
[QUOTE="et oo tosissas";28547347]Et ole tosissas? Kesä kunnolla vielä alkanut, eikä oikeastaan hellettäkään juuri ollut, lämmintä vain. Niin ihanaa, toivottavasti kestää koko kesän. Kuukausi vielä töitä ja sit lomalle. Toivotttavasti lämpöä riittää[/QUOTE]

Kyllä täällä on ainakin hellettä ollut. Onneksi luvattu loppukesä sitten sadetta, HAHAHAHA!

[QUOTE="vieras";28548098]Mikä se helleraja sit oikein on?[/QUOTE]

Mulle tulee helle vasta kun ollaan kolmessakympissä :D

Jos lämmintä alle 23 niin mä nukunkin vielä pitkähihaisissa ja lahkeisissa pyjamissa ja villasukat jalassa :wave:

"noo"
Viikkotolkulla lämpötila yli 25. Kukaan ei nuku, kaikki kiukuttelee, yhdellä ahdistaa henkeä, toisella nokka vuotaa kokoajan, itse jo ihan rättipoikki. Muutettiin pohjoisemmaksi että olisi viileämpää, mutta ei, helle tuli perässä :kieh:

Paskanjauhajat hiljaa, aina olen pitänyt kylmästä enemmän kuin lämpimästä. Enkä ikinä valittanut, että liian kylmä!
HöpöHöpö taas, ei ole kyllä ollut viikkotolkulla, korkeintaan muutaman päivän. Tää on niin ihanaa kun täällä pohjosesaki on vähän lämmin. Olis ny muutaman viikon oikein kunnolla.

Rollolainen
[QUOTE="noo";28548954]HöpöHöpö taas, ei ole kyllä ollut viikkotolkulla, korkeintaan muutaman päivän. Tää on niin ihanaa kun täällä pohjosesaki on vähän lämmin. Olis ny muutaman viikon oikein kunnolla.[/QUOTE]
kaikille ei van helteet sovi. Astmaatikot kärsivät, vanhuksilla on tukalaa ja pikkuvpoillakin on vaikeaa

Yhteistyössä