Eikö tämä helle lopu ikinä!!

• Viestiketjun aloittaja 4 x menee hermot
  • Ensimmäinen viesti
4 x menee hermot
Viikkotolkulla lämpötila yli 25. Kukaan ei nuku, kaikki kiukuttelee, yhdellä ahdistaa henkeä, toisella nokka vuotaa kokoajan, itse jo ihan rättipoikki. Muutettiin pohjoisemmaksi että olisi viileämpää, mutta ei, helle tuli perässä :kieh:

Paskanjauhajat hiljaa, aina olen pitänyt kylmästä enemmän kuin lämpimästä. Enkä ikinä valittanut, että liian kylmä!

"vieras"
Ei oo täälläkään ollut helle. Helteen raja Suomessa on edelleen 24 astetta. Kaitpa se on hetkellisesti ylitetty, mutta eipä ennusteissa ole ollut eikä ole astelukuja mitkä menis ton yli. Tämä siis täällä etelä-rannikolla. Lapin helteet on käsittääkseni vasta alkaneet.

Idässä on ollut aivan liian kuuma. Semmonen 20 varjossa pullipilvinen olisi tilattuna kesäksi. Kun en kestä kumaa ja nahka ei tykkää auringosta. Mäkäräiset voisi kyllä kuolla vaikka sukupuuttoon, niitä on aivan järkyttävä määrä ollut

pohojosest
Ei nämä etelän pellet ymmärrä et jos siellä on kylmä, ei se tarkoita että muuallakin on kylmä. Täällä Oulussa on ollut monta päivää ihan oikeasti yli 20 astetta yölläkin. Nytkin mittari näyttää jo 26, kyllä on auringon puolella mutta varjossakin on 22 astetta. Kannattaa välillä katsoa sitä muutakin karttaa kuin Helsingin: http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/oulu.

lucifer
[QUOTE="vieras";28546567]:LOL: Viikkotolkulla? Mikä maa? Suomessa ei ainakaan. Kuukausi takaperin meidän takapihalla oli vielä lunta eikä edes keväästä tietoa. Nautitaan nyt tästä. :)[/QUOTE]täällä on kaksi viikkoa ollu jo ihan liian kuuma.

Oi ihanaa, että täällä on muitakin, joittenka mielestä hiukan vähempikin riittäisi :)!

Mä en tuvassa kehtaa noitua näitä ilmoja, kun mut katotaan aika kiukkusina kumoon mutta. Ei nää tämmöset ilmanalat sovi ollenkaan valkoihoselle :snotty:...Hiisi vieköö, yölläkin meillä oli ihan hiton kuumaa, kuin jossain hiien tropiikissa :O |O..! JA pijäppä mitään räppänää auki, kun vaikka kuinka on kuorrutettu hyttysverkoilla, niin eiköhän vaan joku verenhimoinen inniäinen tai pari...tai parvi tule seuraksi.

Mutta jahka tässä nuo järvivedet on semmoset, niin me lillustellaan siellä koko porukalla!

Ei nämä etelän pellet ymmärrä et jos siellä on kylmä, ei se tarkoita että muuallakin on kylmä. Täällä Oulussa on ollut monta päivää ihan oikeasti yli 20 astetta yölläkin. Nytkin mittari näyttää jo 26, kyllä on auringon puolella mutta varjossakin on 22 astetta. Kannattaa välillä katsoa sitä muutakin karttaa kuin Helsingin: Oulu - Paikallissää - Ilmatieteen laitos.
No minä olen kylläkin Kainuusta. Tykkään tästä lämmöstä. Talo pysyy onneksi viileänä, takapiha on varjossa ja lisävarjoja voin sinne viritellä tarpeen vaatiessa, ja autossakin on ilmastointi. Mulla ei ole mitään hätää, voin nauttia "helteistä" täysillä.

urrrh
mitäh? :D eihän helle oo vielä ees alkanu, nauttikaa nyt helvetti oli sen verran rasittava talvi. ihanaa kun ei tarvii vetää ku kengät jalkaa ni voi mennä pihalle. ainasta valitusta helkatti, osta tuuletin.

En itse yleensä nauti helteestä, mutta nyt on käynyt oikein hyvin nämä kelit. Olin vähän huolissani, että ehdinkö lainkaan nauttia Suomen kesästä kun suurin osa kesä- ja heinäkuusta menee matkustellessa. Nautin! Ja Oulussa on kyllä puhaltanut sen verran mereltä, että ei ole käynyt vielä olo tukalaksi.

....
Täällä etelässä oli vain yksi päivä ns. kunnon hellettä. Että ihan v*tuttaa katella sääkartasta että pohjosessa on kunnon lämpötilat ja täällä hytisee kylmästä jos ei ole takkia päällä >:/

Yhteistyössä