Eikö tämä helle lopu ikinä!!

• Viestiketjun aloittaja 4 x menee hermot
  • Ensimmäinen viesti
"sasa"
Vittu, vastahan se seitsemän kuukauden lumi- ja pakkaskuuri päättyi ja täällä jo jotkut urpot valittavat kun sattuu kerrankin olemaan sen verran lämmintä, että ihminen tarkenee.

"vieras"
Tästä ketjusta tulee taas mieleen, että Suomi on täynnä idiootteja. Jos on edes sitä kahtaa viikkoa ollut hellettä- ompa kauhiaa!! Muualla maailmassa saattaa olla kuuma ympäri vuoden, siis tarkoitan KUUMA, lähes 40 astetta. Jos täällä sattuu paistamaan aurinko parisen viikkoa putkeen, niin suomalaiset valittavat että helle on liian raskasta. Ei minkään muun maan kansalainen osaisi valittaa 2 VIIKON HELTEESTÄ! Ei hemmetti, hankkikaa elämä. Ja muuttakaa Pohjoisnavalle, ei teitä jaksa katella!

[QUOTE="vieras";28549125]Tästä ketjusta tulee taas mieleen, että Suomi on täynnä idiootteja. Jos on edes sitä kahtaa viikkoa ollut hellettä- ompa kauhiaa!! Muualla maailmassa saattaa olla kuuma ympäri vuoden, siis tarkoitan KUUMA, lähes 40 astetta. Jos täällä sattuu paistamaan aurinko parisen viikkoa putkeen, niin suomalaiset valittavat että helle on liian raskasta. Ei minkään muun maan kansalainen osaisi valittaa 2 VIIKON HELTEESTÄ! Ei hemmetti, hankkikaa elämä. Ja muuttakaa Pohjoisnavalle, ei teitä jaksa katella![/QUOTE]

Joo, ne on niitä idiootteja jotka ei ymmärrä et +30 ei ole kaikille kauhean mukava keli. Joo, lämmin on kivaa mut se pikkasen reipas +20:kin riittäisi. Ei tartte vetää kolmevitoseen että on lämmin.

"vieras"
Joo, ne on niitä idiootteja jotka ei ymmärrä et +30 ei ole kaikille kauhean mukava keli. Joo, lämmin on kivaa mut se pikkasen reipas +20:kin riittäisi. Ei tartte vetää kolmevitoseen että on lämmin.
Tarviiko kaikesta valittaa? Ketä se hyödyttää, että valitetaan että sais mieluummin olla 20 kuin 30? Eikö voida vaan olla onnellisia että on kesä? Suomessa on niin lyhyt kesä, että kyllä se on rehellisesti sanottuna idioottimaista valittaa siitä.

[QUOTE="vieras";28549145]Tarviiko kaikesta valittaa? Ketä se hyödyttää, että valitetaan että sais mieluummin olla 20 kuin 30? Eikö voida vaan olla onnellisia että on kesä? Suomessa on niin lyhyt kesä, että kyllä se on rehellisesti sanottuna idioottimaista valittaa siitä.[/QUOTE]

Niinpä. Tarviiko valittaa...

[QUOTE="vieras";28549158]Tässä ketjussa on 4 sivua valittamista. Turhaan nakkelet niskojasi minulle. Et ole niin fiksu mitä luulet olevasi.[/QUOTE]

Oon mä sen verran fiksu että tässä porukka valittaa kylmää, kuumaa ja sitä että muut valittaa.

[QUOTE="vieras";28549145]Tarviiko kaikesta valittaa? Ketä se hyödyttää, että valitetaan että sais mieluummin olla 20 kuin 30? Eikö voida vaan olla onnellisia että on kesä? Suomessa on niin lyhyt kesä, että kyllä se on rehellisesti sanottuna idioottimaista valittaa siitä.[/QUOTE]

No valitathan säkin nyt etkä ymmärrä niitä jotka kokee eritavalla kun sinä. En voisi ikinä elää jossain hellemaassa kun tääkin suomen helle on jo paha mulle. Ootko sä aatellu koskaan että ihmisiä on moneen lähtöön ja joku kestää kuumaa siinä kun toinen ei.

aivan
Ihanaa, kun on lämmin! Sais olla +25 toukokuu-syyskuu vaikka koko ajan. Pikkusadetta öisin ja aamulla taas paahde. Suomen kesä on niin lyhyt! Ilmalämpöpumppu on loistava keksintö kuumimmille ilmoille:)

• Tykkää
Reactions: moekoe
Aivan niin...nauttikaa toki te jotka kestätte ilman migreenejä ja tuskaoloa jos yhtään liian kuuma. Ja sitä kyllä on suomenkin kesissä. Pakkasista en valita koskaan. Kuumaa en kestä.

"vieras"
No valitathan säkin nyt etkä ymmärrä niitä jotka kokee eritavalla kun sinä. En voisi ikinä elää jossain hellemaassa kun tääkin suomen helle on jo paha mulle. Ootko sä aatellu koskaan että ihmisiä on moneen lähtöön ja joku kestää kuumaa siinä kun toinen ei.
Juu ymmärrän ja aatellu että ihmisiä on moneen lähtöön. Mutta jos ajatellaan kokonaisuutta, Suomessa on 7-8kk kylmää, ankeaa, pimeää, masentavaa, sateista.
Eikö se riitä? Kuka sellaisesta "nauttii"? Pitää olla masentunut, että nauttii siitä ankeudesta, ja istuu neljän seinän sisällä puolet vuodesta. Jos kesää on korkeintaan 3 kk, ja helteitä ehkä korkeintaan JOITAIN VIIKKOJA, niin kyllä se kertoo mielenköyhyydestä ettei keksi itselleen tekemistä, vaan valittaa HYVÄSTÄ SÄÄSTÄ.
Menkää lenkille läskit, älkääkä istuko siellä "27 asteen sisäilmassa"!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28549125]Tästä ketjusta tulee taas mieleen, että Suomi on täynnä idiootteja. Jos on edes sitä kahtaa viikkoa ollut hellettä- ompa kauhiaa!! Muualla maailmassa saattaa olla kuuma ympäri vuoden, siis tarkoitan KUUMA, lähes 40 astetta. Jos täällä sattuu paistamaan aurinko parisen viikkoa putkeen, niin suomalaiset valittavat että helle on liian raskasta. Ei minkään muun maan kansalainen osaisi valittaa 2 VIIKON HELTEESTÄ! Ei hemmetti, hankkikaa elämä. Ja muuttakaa Pohjoisnavalle, ei teitä jaksa katella![/QUOTE]

Ja sinä kuulut takuulla niihin idiootteihin jotka marisee koko talven kun on kylmää. Minä valitan ihan takuulla helteestä, talvisin tai syksyllä en valita.

[QUOTE="vieras";28549191]Juu ymmärrän ja aatellu että ihmisiä on moneen lähtöön. Mutta jos ajatellaan kokonaisuutta, Suomessa on 7-8kk kylmää, ankeaa, pimeää, masentavaa, sateista.
Eikö se riitä? Kuka sellaisesta "nauttii"? Pitää olla masentunut, että nauttii siitä ankeudesta, ja istuu neljän seinän sisällä puolet vuodesta. Jos kesää on korkeintaan 3 kk, ja helteitä ehkä korkeintaan JOITAIN VIIKKOJA, niin kyllä se kertoo mielenköyhyydestä ettei keksi itselleen tekemistä, vaan valittaa HYVÄSTÄ SÄÄSTÄ.
Menkää lenkille läskit, älkääkä istuko siellä "27 asteen sisäilmassa"![/QUOTE]

Minä nautin! Syksy ja talvi on kauneimpia ja ihanimpia vuodenaikoja koskaan :eek:) Niillekin on faninsa.

"Hyvä sääkin" on kovin objektiivinen käsite. Mulle hyvä kesäsää olis sellainen aurinkoinen maltillinen +- +20

kyllästynyt TEIHIN!
Palstalaiset on NIIIIN perseestä! Jos nyt ei satu ajattelemaan JUST NIIN KUIN MINÄ niin se on paska, turhan valittaja. Voi herra jumala, voiko yhtään olla empatiakykyä niille jotka EI OIKEESTI VOI HYVIN kuumalla ilmalla. Voiko MITENKÄÄN joustaa niissä kangistuneissa ajatuksissa??? Mä olen niin onnellinen et mun ei tarvitse työskennellä tai elää noin idioottien ihmisten kanssa! Maailmassa on muutakin kuin se viis senttiä napanne ympärillä! Pitäkää turpanne kiinni sitten kovilla pakkasilla, tänne ei ole mitään asiaa tulla valittaan, jos ei kuumasta ilmasta saa sanoo mielipidettään!

"vieras"
[QUOTE="noo";28549181]MUUTTAKAA MUUALLE MISSÄ on varmasti viileempää![/QUOTE]

Miksi ihmeessä muuttaisin, kun Suomessa on kylmä ilmasto ja luojan kiitos lyhyt kesä. Muuta sinä vaikka Turkkiin, sinne kaltaisesti juntit kuuluvat.

Yhteistyössä