A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:mie oon pakon edessä koittanut tota ilman mitään kivunlievitys synnytys juttua... ja ens kerralla otan kaikki mahdolliset mitä saan.. mieluiten tuplana![]()
Eli sä et anna itselles edes sitä mahdollisuutta kokeilla tavallista synnytystä? Just toi asenne on mun mielestä surullinenJo etukäteen päätetään, että mä en osaa enkä pysty.
Ei se mistää osaamisesta tai pystymisestä ole kiinni.
Onhan se aika pitkälti; kykeneekö mun keho tähän, osaanko itse vaikuttaa synnytyksen kulkuun.
Vai maatako ku lahna piuhoissa kaikenmaailman piikit selässä?
saanko kysyä kauankos sun synnytys kesti??
6,5h.
Tiesitkö muuten, että luomusynnytykset ovat keskimäärin nopeampia? =) (ja juu, osa nopeista menee pakostikin luomuna kun ei ehditä antaa mitään, mutta muutenkin)
mulla kesti 26 tuntia ja olin synnytyksen viimeset n.5 tuntia puudutettuna (epiduraali) Sitä ennen ilman mitään kivunlievitystä itkin vaan ja huohotin jos en olisi saanut niitä viimeisiä tunteja levätä uskon että ponnistus vaihe olisi pitkittynyt...