Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei nyt ihmeellistä rakettitiedettä ole, mutta iän tuoma aineenvaihdunnan muutos ja mahdolliset muutokset elintavoissa kyllä tuo vähän jälkijättöisesti ylläreitä.
Itse olen ollut laiha lapsena ja söin mielettömiä määriä herkkuja pitäen yhä alle 20 BMI:n. Opiskelijana tuli säästettyä liikkumiskuluissa ja aikaakin oli enemmän ravaamiselle -> ei ongelmia. Mutta sitten 25 tuli ekan kerran havaittua, että paino oli noussut huomaamatta. Muutos elintavoissa oli pieni, ehkä hieman vähemmän hyötyliikuntaa. Päälle 30:senä oli kanssa mukava huomata, että ruokaa pystyi syömään entistä vähemmän (yhdistetty siihen, että lapsen vanhempana ei ole mahdolllisuutta harrastaa joka ilta jotain...).
(ai niin minusta taas 60kg ja 175cm on laiha - ainakin omassa kropassa....)
Ei, ei sitä voi syödä "perunoita" monikossa. Salaattia on vedettävä hullunlailla, unohdettava voileivät ja herkkuja on syötävä murto-osa siitä mitä teininä. Voi kun mä kaipaan vanhoja aikoja. Ja minä kävelen päivässä noin 8km, joskus enemmän....
Ps. Jos toi 112 kg kaveri laihduttais "normaalipainoonsa" niin sen kropasta 50kg pois ni olis jo aika luikku. Lihas painaa enemmän kun läski!!
Ollakseen normaali/hoikka ei tarvitse popsia porkkanaa, ihan normaali ruoka, herkut ja roskaruoka on täysin sallittua. Kaikkea ei vaan tarvitse mättää kaksin käsin.
Miksi sun miehesi haluaa keskustella SUN painosta vakavaan sävyyn?
Normaalipainohan ei ole edes terveysriski.