EI voi olla totta.... :'(

Mun veli sairasti 13 vuotta sitten imusolmukesyövän, oli tosi paha (kasvain henkitorven ympärillä, ja henkitorvi millin verran auki, voitte kuvitella miltä hengittäminen kuulosti..) ja oli levinnyt laajalti.

Mutta niin vaan parani, hoidot oli tietysti rankkoja mutta puolen vuoden jälkeen ei syövästä ollut jälkeäkään! Ja täysin terve mies on ollut sen jälkeen.

Oikein kovasti voimia teille!! :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 20:58 surullista kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 20:54 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 20:50 surullista kirjoitti:
toivotaan että miehesi taistelee ja kaikki muuttuu taas ennalleen...voiko nuin sanoa?voi että mutta jaksamisia teille!
toi kuva on aivan ihanan koskettavan herkkä :heart:
kiitos, munkin mielestä tuo kuva on niin ihana :heart: :'( ja juu voi noin sanoa, kyllä mies on sellanen taistelija luonne ettei se periks anna :heart:
Saako kysyä mistä päin ootte?Onhan kuitenki hyvät ennusteet? Millon pääsee hoitoihin?ihan sydämmeen sattuu itelläkin...miksi nuin nuorilla ihmisillä :'( perheellisellä niiku teilläkin.Hyvä että miehesi taistelee eikä periksi anna...niin se pitääkin niin voi voittaakin jotain :) ja se jotainhan on koko onnellinen elämä perheensä kanssa :hug:
Asustellaan täällä Heinolassa, lääkäri oli snaonut että tässä on hyvä
t ennusteet. Lahdessa ja Tampereella mies joutuu käymään hoidoissa.

Kiitos ihanista sanoista :heart: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 20:59 Anna-Emiilia kirjoitti:
Mun veli sairasti 13 vuotta sitten imusolmukesyövän, oli tosi paha (kasvain henkitorven ympärillä, ja henkitorvi millin verran auki, voitte kuvitella miltä hengittäminen kuulosti..) ja oli levinnyt laajalti.

Mutta niin vaan parani, hoidot oli tietysti rankkoja mutta puolen vuoden jälkeen ei syövästä ollut jälkeäkään! Ja täysin terve mies on ollut sen jälkeen.

Oikein kovasti voimia teille!! :heart:
Oi miten ihana kuulla! oikein kyynel tuli silmään, ihanaa että veljesi selvisi!kunpa meillä olisi myös yhtä hyvä onni :heart: ja kiitos!

nyt menen laittamaan muksuja yöunille , kiitokset meiltä teille kaikille , olette olleet aivan mahtavasti ja liikuttavan ihanasti mukana tässä piinaavassa odottamisessa , onneks sentään nyt tiedetään mikä on, ja sekin jo hieman helpottaa oloa kun tietää mitä vastaan tässä taistellaan .

KIIITOS!!! :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 21:03 surullista kirjoitti:
Hölmölän-Iita: ja tuo sun teksi profiilissa...mua pisti vaan itkettään...mutta sitäkin voimaa antavammat halit teille :hug:
Kiitos sinulle, tuo teksti on stellan "häävalssi " biisitä. Se on musta niin koskettava..

Meidän piti mennä ensi vuonna eli siis 2008 naimisiin, mutta ne nyt kyllä lykkääntyvät, sitten joskus myöhemmin.. :/ :heart:

surullista
\
Hölmölän-Iita: ja tuo sun teksi profiilissa...mua pisti vaan itkettään...mutta sitäkin voimaa antavammat halit teille :hug:
tahtoisitko meseillä?voisin antaa sinulle osoitteeni jos vain tahdot porista vaikka sen kautta?

Pusuri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 21:04 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 21:03 Pusuri kirjoitti:
Olen sairastanut Hodgkinin taudin kaksi kertaa ja saanut vielä lapsen sen jälkeen.

:hug:
oi miten mahtava lukea näitä selviytymisiä!! ja oikein paljon sinulle halauksia!! :heart: :hug: :hug: :hug: :hug:
Kiitos ja voimia teille! Seuraan varmasti kuulumisia! :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 21:06 surullista kirjoitti:
\
tahtoisitko meseillä?voisin antaa sinulle osoitteeni jos vain tahdot porista vaikka sen kautta?
voinhan minä, en kyllä liiemmin ole mesessä, mutta joskus kyllä, laita ihmeessä osoitteesi :heart: <br><br>

:hug: Parantaviahaleja miehellesi! Mutta, en ymmärrä.... miten voi olla syöpää.. eiks sun mies kuvattu ja muita kasvaimia kuin polvessa ei ollut.. vai eikö imusolmukesyöpä näy kuvattaessa.. :ashamed: anteeksi jos kyselen typeriä? Ihana kuva profiilissa :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 16:30 Hölmölän-Iita kirjoitti:
Imusolmukesyöpä se on. :'(

Mutta ei auta kun taistella vastaan.
:hug: Voimahaleja teille kaikille :hug:

Taistelkaa ihmeessä,älkää luovuttako :hug: Ja jos yhtään lohduttaa mun serkku noin 40.v sairasti imusolmukesyövän ja sai terveen paperit tässä pari viikkoa sitten.Siitä voi selvitä,älkää luovuttako :hug:

Voimia taisteluun :hug: Olette mielessä :flower:

Iso hali koko perheelle :hug: :hug: Olette olleet minunkin mielessä, vaikka en olekkaan aiemmin muistaakseni kommentoinut tähän ketjuun. Olen ollut hengessä mukana. Toivotan jaksamista sydämeni pohjalta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 21:30 kidetär kirjoitti:
:hug: Parantaviahaleja miehellesi! Mutta, en ymmärrä.... miten voi olla syöpää.. eiks sun mies kuvattu ja muita kasvaimia kuin polvessa ei ollut.. vai eikö imusolmukesyöpä näy kuvattaessa.. :ashamed: anteeksi jos kyselen typeriä? Ihana kuva profiilissa :heart:
se ei näy kuvissa, muuta kuin ne pesäkkeet, eli tuo kasvain joka näkyi..kysyin mieheltä eikä hän oikein osannut selittää.. :/

Yhteistyössä