....mietin, että miten tästä pitäis kertoa lapsille...toistaseks ainakaan ei vielä kerrota..siis syövästä tai on kerrottu, että isillä on polvi kipeä , että se pitää hoitaa ja joutuu olemaan sairaalassakin, tämä siis silloin kun mies oli siellä Tampereella silloin.. Veeti ( 5,5v) varsinkin otti senkin jo todella raskaasti, Olivia ( 3,5v) ei vielä niin "osaa" ajatella/ymmärtää ja vauvat varsinkaan..Mutta Veeti on niin herkkä.Yks päivä Veetiä harmitti ja sanoi, että"mä oon niin herkkä lapsi" ..voi että se oli ihana. Mä sitten sanoin, että se on vaan hyvä asia, ei siinä ole mitään pahaa. :heart:
No mutta siis...siinä vaiheessa on jotain kerrottava, kun mies joutuu niihin sytostaattihoitoihin ja sädehoitoom..kun menee luultavasti kuitenkin heikkoon kuntoon...
Tiättekö...tää tuntuu ku olis jotain pahaa unta..kaikki oli hyvin ja yhtäkkiä kaikki muuttuu......Meillä oli paljon suunnitelmia ensi vuodeks,mutta nyt edetään ihan rauhassa ja keskitytään tottakai vaan siihen ,että mies parantuu ja sillä on hyvä olla..ja elämä jatkuu.
Hirvittää jos tuo syöpä on levinnyt pahasti..se pelottaa todella....mies meni nukkumaan...miten sitä pelottaa.. *kyyneleet silmissä*
Kaikki sanoo" kyllä te selviätte, kyllä sen saa hoidettua"....mä ite oon ollu myös joskus se, joka on sanonut niin joskus jollekkin sairaalle..mutta nyt mä ite elänkin tän kaiken keskellä....epätodellinen olo... *hei, voisko joku herättää mut tästä painajaisesta, jooko?*
Tänään kun Veeti ja Olivia oli tuossa iltasella suihkussa mä jotenkin jäin kattomaan ..miten kaunista ja ihanaa me ollaan saatu miehen kanssa aikaseks..ja vauvat ja kaikki.... :'( :'( *nyt taas itkua* ne on niin ihania...ja ne ei tiedä mitään tästä..iloitsevat kaikesta, niinku lasten kuuluukin, pienistä asioista.. :heart:
Mutta...pitänee mennä viikkaamaa pyykit ja rakkaan taistelijan viekkuun mennä köllöttelemään, josko unikin tupsahtas..
Hyvää yötä teille rakkaat ihmiset! :heart: