EI voi olla totta.... :'(

No on kai se nyt tosi surullista ja kova tarve puhua siitä, jos miehellä todetaan tuollainen sairaus, pienet lapsetkin vielä.

Jaksamista perheelle ja kunpa keväinen auringonpaiste ja pienet lapset antaisivat jaksamista vakavan sairauden voittamiseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 07:21 ilkilöylyä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:16 Hölmölän-Iita kirjoitti:
mä en voi ymmärtää päässäni miten joku voi luulla että mä keksisin tälläsen...että miehellä on syöpä..luuleeko ne että tälläsella asialla leikkisin....

mä oikeesti nyt mietin sitä, että jos katoaisin vaan täältä palstalta...sitähän on jo pari vuotta yritetty...välillä ollu rauhallista ja sit taas...okei..nyt just tuntuu ettei kestä noita ilkkumisia, jotka liittyy miehen sairastumiseen...

sä sitten lähdet. mut kait siitäkin tulee sellainen nyyhkyketju. ja kuka vaan voi linkittää mitävaan juttuja ja kuvia tänne. mä otan kyllä osaa keskusteluihin mut ei mun tarvi uskoa mitään. ja btw kun joku ihmetteli niitä tyynynpainumia, et miten jollain voi olla niin siistiä. siksi kait kun niillä käypi siivooja kerran viikossa \|O
vai siivooja, ei meillä käy mitään siivooja, eikä kodihtoitajaa jne.jos tulee tarvis niin ehkä sitten. voi sinua ja sun juttujas..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 07:33 ei kuraa kirjoitti:
Eikös lapsille jo kerrota netin vaaroista. Meillä lapsi käy muksuille tarkoitetuilla sivuilla. Aina on korostettu, ettei saa itsestään liikoja kertoa, koska kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Ja kuka vaan sanoo olevansa samanikäinen samaa sukupuolta, niin itseasiassa se voi olla vanha äijä. Monet yrittävät selvitellä toisen osoitetietoja, antaen itse todennäköisesti tekaistuja tietoja, sähköpostareita. Siksi olen sitä mieltä että täällä kuvat niin irkissä kuin profiilissä ovat mauttomia. Silti voi jos haluaa kertoa pääpiirteittäin, mutta silti suojata sitä omaa kotipesää.

Peesi. Liian sinisilmäinen ei saa olla. Ei se joka lukee, ja joka kertoilee avoimesti itsestään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 07:42 Kyykerö kirjoitti:
Pitää naamattomana luikkia puiden takana ja hutkia (siis tällä tosiaan tarkoitan kaikkia näitä nettinatseja, jotka hiipivät kuin vihaiset pikku rakit #&%?$!* roikkumaan ja haukkumaan, tietäen olevansa turvassa harmaiden pikku nikkiensä suojassa).
Eikös kaikki ole täällä naamattomana, nikkiensä suojassa, harmaana tai mustana? Mitä eroa sillä on?
En mä ainakaan sua tunnista nimimerkkisi perusteella, vaikka vastaan tulisi!

Iitalle ja perheelleen :hug: !

Oikein paljon voimia sairauden kanssa elämiseen ja sitä vastaan taistelemiseen! :hug: :hug:
Onneksi nyky lääketiede on hyvin kehittyttä ja monet syövätkin pystytään voittamaan.

Ei varmaan mitkään sanat nyt auta eikä anna lohtua :( nauttikaa toistenne seurasta, ei täällä kukaan tiedä mitä tapahtuu ja milloin. siks täytyisikin osata nauttia joka päivästä ja olla niiden rakkaiden ihmisten seurassa :heart:
Pitäkää toisistanne huolta, tukekaa. Yrittäkää ajatella valoisasti, kaikesta huolimatta! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:53 Kahden tytön äiti kirjoitti:
Oikein paljon voimia sairauden kanssa elämiseen ja sitä vastaan taistelemiseen! :hug: :hug:
Onneksi nyky lääketiede on hyvin kehittyttä ja monet syövätkin pystytään voittamaan.

Ei varmaan mitkään sanat nyt auta eikä anna lohtua :( nauttikaa toistenne seurasta, ei täällä kukaan tiedä mitä tapahtuu ja milloin. siks täytyisikin osata nauttia joka päivästä ja olla niiden rakkaiden ihmisten seurassa :heart:
Pitäkää toisistanne huolta, tukekaa. Yrittäkää ajatella valoisasti, kaikesta huolimatta! :hug:
Kahden tytön äiti; sun kirjoitus oli niin kauniisti sanottu et kyyneleet tuli silmiin.... niin kun aina muistettaisiin nauttia toistemme seurasta, mut kun se arjen tiimellyksessä aina unohtuu....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 15:40 Faerie kirjoitti:
Jaksamista Iitalle ja perheelle :hug:
Onneksi tuo syöpätyyppi on useimmiten hoidettavissa.
Kiitokset meiltä!

Ja se on todellakin onni, jos noin voi sanoa ,että tuli juuri tuo syöpä, tosin vielä ei tiedetä kuinka pahasti on levinnyt ja mistä on lähtöisin, tai lääkäri sanoi ettei se voi olla alkanut siitä polvesta , että se polven kasvain on vain ns etäpesäke.Tai jotain tuollaista, mutta se selviää ensi viikolla kai.

:wave:

Kuule Iita, pysytään me vaan palstalla, eikä anneta häirikköjen häätää pois, vaikka joskus tympiikin. Jos jaksaisit ajatella niin, että noilla empatiakyvyttömillä kirjoittajilla täytyy olla vaikeaa ihan vain tavallista ilman sairautta olevaa elämää eläessään. Väärään paikkaan vain pahaa oloaan purkavat.

Äitini sairasti syövän liki 20 vuota sitten ja elää yhä ihan hyvävointisena, ikää pian 87 vuotta.

Imusolmukesyöpä kuuluu todellakin niihin, jotka saadaan useimmiten hoidettua. Miehen eno sairasti imusolmukesyöpää ja hänen kuolemansa ehkä tilaistoitiin syöpäkuolemaksi, vaikkakin lääkäri totesi, että syöpä oli hoidettavissa ja parannettavissa, mutta alkoholismin hoitamiseen olisi tarvittu potilaan omaa tahtoa, jota ei ollut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 15:45 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 15:40 Faerie kirjoitti:
Jaksamista Iitalle ja perheelle :hug:
Onneksi tuo syöpätyyppi on useimmiten hoidettavissa.
Kiitokset meiltä!

Ja se on todellakin onni, jos noin voi sanoa ,että tuli juuri tuo syöpä, tosin vielä ei tiedetä kuinka pahasti on levinnyt ja mistä on lähtöisin, tai lääkäri sanoi ettei se voi olla alkanut siitä polvesta , että se polven kasvain on vain ns etäpesäke.Tai jotain tuollaista, mutta se selviää ensi viikolla kai.

:wave:
Niin, kovasti :hug: :hug: :hug: munkin puolesta.

Mulle tuli kanssa mieleen, etten ole kuullut kyllä ikinä kyseisen syövän lähteneen polvesta, mutta joka tapauksessa tämä syöpä on yksi niistä helpommin parannettavista =)

Just tänään kuuntelin puolella korvalla, kun leikkikentällä yksi nainen puhui pojastaan (vm 72) on nyt ihan terve ja lukee merikapteeniksi. Sairastui tähän samaan syöpään reilut 5v sitten.

Muitakin tiedän, jotka ovat sairastaneet kyseisen taudin ja ovat selvinneet siitä.

NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 07:27 piiiip kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 01:04 NuoriAikuinen kirjoitti:
Itseasiassa mulle selvisi vasta eilen illalla että mistä täällä kohistaan, olinhan mä nämä ketjun huomannut mutten koskaan lukenut aloitusta pidemmälle, enkä tosiaan arvannut että olisi ollut ksyse jostain näin vakavasta, tuli itsekin opittua tätä lukiessa uusia asioita..

Iitan aloituksista kohistiin tuossa sen verran että ajattelin että paree se on itse lukea mistä on kysymys... kyyneleethän tuossa silmiin valahti, ei sille voinut mitään.. Omalla kohdalle kun rupesin miettimään, niin tuli ihan kammottava olo, siis ihan fyysisestikin. Kuitenkin tuo odottaminen oli varmasti hirveintä aikaa, nyt onneksi tiedätte mikä on ja miehesi saa hoitoa ja pääsette viimein tuossa asiassa eteenpäin. En ole mikään asiantuntija tai Jumala tai ylipäätään mikään kummempi sanomaan, mutta olen varma että kaikki järjestyy. Iitan kanssa laittelin tuossa aiemmin jo yytä, että ei mulla tässä sen enempiä ollut itse tähän asiaan.

Mä en ole hirmu kauaa palstaillut mutta monen moisessa jutussa sitä on kyllä saanut elää mukana, kaiken p.askan keskellä tämä palsta kuitenkin on hyvä ikkuna oman elämän ulkopuolelle, sitä osaa suhteuttaa asioita ihan eri tavalla..

Itse pyytäisin modeja pitämään erityisesti silmillä Iita koskevia aloituksia ja kommentteja, ymmärrän toki että resurssien puitteissa. Iitalla h.itto vie kuitenkin on oikeus hakea tukea täältä ilman että jotkut idiootit aukovat päätään. Ollaan me fiksummat valppaina ilmoittamaan modeille häiriköistä, josko vaikka Iita välttyisi kokonaan näkemästä niitä kun keretään siivoamaan ne pois. Hänellä riittää mielipahaa ja ajattelimista muutenkin.

iita sitä ja Iita tätä. mikä vip-ihminen se on. On täällä muitakin jotka kertoo herkistä asioista, ja he saavat kuraa päällensä. ja elämänkoulua tuo on. Ei sitä voi ketään pumpulissa pitää. Voi hyvänen aika.
Ei tässä ole kyse ollenkaan siitä että Iita olisi joku erikoistapaus, ihan yhtä lailla mua harmittaa muutkin vaikeista asioista kertovat jotka saavat p.askaa niskaan, ihan harmaat, mustat sekä valkoiset... Eli siis voin korjata tuota sanomaani sillä että pidetäänhän silmiämme auki oli sitten kenestä tahansa kysymys ja koitetaan saada roskat siivottua niin joutuin etteivät niiden levittelijät saa sitä mitä haluavat eli pahoitettua toisen mieltä..

Ja mitä tuohon pumpulissa pitämiseen tulee niin tuskin on Iitalla ja hänen perheellään kovin pumpuliset oltavat? Musta siinä ei ole mitään pahaa että koetetaan säästää toista ylimääräiseltä mielipahalta, kun paha olo on jo muutenkin.. Eikä mun mielestä loukkaukset ja asiattomuudet ole mitään elämänkoulua, ne ovat yksinkertaisesti tyhmää käytöstä eikä sitä tarvitse kenenkään hyväksyä...

Näin juuri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:53 Kahden tytön äiti kirjoitti:

Tätä peesaan :/

Sunnuntaita !

Viikonloppu meni mukavasti. Välillä tulee todella surullinen olo, jostain biisistä tai miehen eleestä tai ihan jostain. Mut paljon on halailtu ja hassuteltu, ihanaa on ollu. vaikka kyllä on välillä kiukuttukkin toisillemme..ihan turhista asioista..

Mies on suht normaalin oloinen, kyllähän hän välillä miettii ääneen ,että mitenköhän rankat ne hoidot tulee olemaan ja millaseksi vointinsa menee, mutta sitten tulee se tuttu virne ilmeeseen , ilme joka kertoo että piru vie mä selätän tän pirulaisen pois ! Huomaa muuten , että kummallakin on jotenkin paljon "helpottuneepi " olo kun nyt ei tarvi enää odotella ja odotella tietoa että mikä on, nyt tiedetään mitä vastaan taistellaan. Vaikkakin eihän vielä tiedetä, että onko se levinnyt kuinka pahasti jne, eikä tiedetä kuinka hyvin tulevat hoidot tulevat mieheen puremaan..mutta toiveikkaita ollaan.

Mies tuossa jo kovasti miettii tulevaisuutta, että josko kenties ehkä jo jouluksi pääsisi jäälle ja sitä minäkin toivon , voin kuvitella miten upealta se miehestä tuntuisi , mennä sinne jäälle taas kavereiden kanssa :heart:

Kunpa tää tarina päättyis hyvin... :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 21:55 Hölmölän-Iita kirjoitti:
Sunnuntaita !

Viikonloppu meni mukavasti. Välillä tulee todella surullinen olo, jostain biisistä tai miehen eleestä tai ihan jostain. Mut paljon on halailtu ja hassuteltu, ihanaa on ollu. vaikka kyllä on välillä kiukuttukkin toisillemme..ihan turhista asioista..

Mies on suht normaalin oloinen, kyllähän hän välillä miettii ääneen ,että mitenköhän rankat ne hoidot tulee olemaan ja millaseksi vointinsa menee, mutta sitten tulee se tuttu virne ilmeeseen , ilme joka kertoo että piru vie mä selätän tän pirulaisen pois ! Huomaa muuten , että kummallakin on jotenkin paljon "helpottuneepi " olo kun nyt ei tarvi enää odotella ja odotella tietoa että mikä on, nyt tiedetään mitä vastaan taistellaan. Vaikkakin eihän vielä tiedetä, että onko se levinnyt kuinka pahasti jne, eikä tiedetä kuinka hyvin tulevat hoidot tulevat mieheen puremaan..mutta toiveikkaita ollaan.

Mies tuossa jo kovasti miettii tulevaisuutta, että josko kenties ehkä jo jouluksi pääsisi jäälle ja sitä minäkin toivon , voin kuvitella miten upealta se miehestä tuntuisi , mennä sinne jäälle taas kavereiden kanssa :heart:

Kunpa tää tarina päättyis hyvin... :heart:
Ainakin osaatte ajatella positiivisesti, se on jo puolivoittoa =) Mukavia kevätpäiviä koko perheelle :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:21 Tämätyttö kirjoitti:
Teillä on asenne kohdallaan. Voimia kummallekin ja kaikesta huolimatta mukavaa vappua! :flower:
Kiitos sulle :heart:

Ei tässä auta nyt lannistua ton "pirulaisen" edessä..kyllä se selätetään ja life goes on, ainakin toivotaan, jos käy huonosti niin sitä murehditaan sitten, ei sillä etteikö se vaihtoehto käy mielessä , myös miehellä, on kuolemastakin puhuttu.. Mutta se, että jäädään neljän seinän sisälle ja voivotellaan vaan , ei "sitä paholaista" pois vie ,vaan pahentaa vaan oloa. Ja kyllä välillä on todella surullinen ja pelokas olo, mutta kun tajuaa itsekkin juuri tuon edellä mainitsemani, ettei se nyt auta..vaan koitetaan pysyä toiveikkaina niin pitkälle ainkin kun toivoa on. :wave:

Yhteistyössä