EI voi olla totta.... :'(

Eikö vieläkään tietoja :/ Kyllä on tylsää että teidät pistetään odottamaan. Aikoinaan mulla epäiltiin imusolmukesyöpää ja tulokset tuli muutamassa päivässä. Syöpä on kuitenkin varsin kiireellinen juttu kun se voi muutamassa viikossa levitä ja kasvaa hallitsemattomaksi. :hug:

Yhdeltä sai tietää, olin just silloin lenkillä muksujen kanssa..kun mies soitti.ajattelin että käännyn kotiin, mut sit mietin että ei se sitä syöpää paranna että mä itken kotona vaan..piru vie mä koitan pitää itteni kunnossa että jaksan olla tukena miehelle . :heart:

EIKÄ!!! :'( Rajattomasti voimia, toivoa ja siunausta teille koko perheelle!!! Käytte läpi yhtä elämän vaikeimmista asioista ja älkää hävetkö pyytää apua ammatti-ihmisiltä mikäli omat voimat taistossa loppuu :hug: :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 16:34 vieras kirjoitti:
EIKÄ!!! :'( Rajattomasti voimia, toivoa ja siunausta teille koko perheelle!!! Käytte läpi yhtä elämän vaikeimmista asioista ja älkää hävetkö pyytää apua ammatti-ihmisiltä mikäli omat voimat taistossa loppuu :hug: :hug: :hug:
tästä miehen kans juteltiinkin että sit pyydetään apua jos tuntuu ettei enää jakseta jne tai varsinkaan mies. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 16:33 Hölmölän-Iita kirjoitti:
Yhdeltä sai tietää, olin just silloin lenkillä muksujen kanssa..kun mies soitti.ajattelin että käännyn kotiin, mut sit mietin että ei se sitä syöpää paranna että mä itken kotona vaan..piru vie mä koitan pitää itteni kunnossa että jaksan olla tukena miehelle . :heart:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Voimia oikein paljon teille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 16:35 Kökkönen kirjoitti:
Voi ei :hug:

Onko lääkäri jo kertonut, millaista hoitoa siihen annetaan ja millanen ennuste tuolla syövällä noin yleensä on?
lääkäri soittaa kun tietää milloin hoitoihin jne, miehen pitää mennä tässä piakkoin tutkimuksiin kaikenlaisiin jossa selviää mihin on levinnyt jne, leikkausta näillä näkymin ei tarivita, sädehoitoja ja solumykkyjä alkavat antamaan..ennuste tällä syövällä noin yleensä on todella hyvä.

Yhteistyössä