EI voi olla totta.... :'(

Siis ei voi olla totta :eek: . Minä olisin jo hermoraunio jos vielä pitäisi odottaa TAAS yksi päivä. Tiedän hyvin tunteen, omat uutiset saan perjantaina, joskin eri asiasta. Tai mistä sitäkään tietää, kaikkeen pitää varmaan varautua :kieh: Peukkuja teille ja jaksamisia :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:32 Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
Kauheeta miten joudutte oottamaan,luulis nyt jo et lääkäri pystys sanomaa ees parin päivän tarkkuudel et milloi ne tulokset on valmiit,ku tuntuu et työ saatte oottaa tooosi pitkään :hug: Toivotaan että tää oottaminen vaan tietää hyvää
Ei ne lääkärit siellä kuitenkaan tahallaan odotuta. Niillä on muitakin, jopa kiireellisempiä potilaita joita on hoidettava eikä silloin ehdi aina soitella. Ja lääkäri ei itse niitä näytteitä tutki, joten hän ei todellakaan voi sanoa koska ne ovat valmiina.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:34 Unissakävelijä kirjoitti:
Siis ei voi olla totta :eek: . Minä olisin jo hermoraunio jos vielä pitäisi odottaa TAAS yksi päivä. Tiedän hyvin tunteen, omat uutiset saan perjantaina, joskin eri asiasta. Tai mistä sitäkään tietää, kaikkeen pitää varmaan varautua :kieh: Peukkuja teille ja jaksamisia :hug:
toivottavasti saat hyviä uutisia! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:35 vieras kirjoitti:
\
Kauheeta miten joudutte oottamaan,luulis nyt jo et lääkäri pystys sanomaa ees parin päivän tarkkuudel et milloi ne tulokset on valmiit,ku tuntuu et työ saatte oottaa tooosi pitkään :hug: Toivotaan että tää oottaminen vaan tietää hyvää
Ei ne lääkärit siellä kuitenkaan tahallaan odotuta. Niillä on muitakin, jopa kiireellisempiä potilaita joita on hoidettava eikä silloin ehdi aina soitella. Ja lääkäri ei itse niitä näytteitä tutki, joten hän ei todellakaan voi sanoa koska ne ovat valmiina.
tämä kyllä tiedetään, ei siitä ole kyse...mutta alkaa pää leviämään tässä odottamisessa...

tämä siis tuolle vieraalle.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:36 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
\
tämä kyllä tiedetään, ei siitä ole kyse...mutta alkaa pää leviämään tässä odottamisessa...

tämä siis tuolle vieraalle.
Juu, en mä sulle sitä kommenttia tarkoittanutkaan, vaan noille taivastelijoille jotka ei oikein muista, että lääkäreillä on myös kiirellisiä päivystystapauksia ja ne tulee edelle, ja että ne tulosten saamiset ei ole siitä lääkäristä kiinni.

Odottelu on ikävää, mutta sellaista se vaan on. Kyse ei kuitenkaan ole sillä tavalla elämästä tai kuolemasta, että olisi päivistä kiinni vaikkei epätietoisuus olekaan kivaa.

hei kauheesti sinulle aloittajalle tsemppiä,tuo on kamalaa ja kamalaa ja odottaminen, luin nytten vasta oko ketjun ja mua jännittää kovasti teidän puolesta, meinaan nytten myöhästyä ratsastus tunnilta, kun oli pakko lukea ja vastata sulle...
ja antaa monta halia,mulla täällä on peukut pystyssä...

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 17:15 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 16:58 vieras kirjoitti:
EIKÖ VIELKÄÄN MITÄÄN? :/
ei..huomena toivottavasti on tulokset valmiit.. se lääkäri on töissä seuraavan kerran vasta ens maanantaina..miehen pitä soittaa jollekkin toiselle lääkärille tuloksista ..
:hug: Tuo odottelu on kyllä piinallista.Voimia koko perheelle ja toivotaan parasta :hug:

huh, kylläpä helpotti oloa..menin alakertaan takkahuoneeseen ja poljin kuntopyörällä 40 minsaa ja itkin ja itkin ja kuuntelin musaa..nyt vähän helpottavampi olo...mä en tiiä miten mulla vaan tuli niin ahistava olo...kai se jännitys mitä oli, kun luuli että tänään saadaan tulokset niin purkautu...mies on iha "normalin " olonen..mä en tajuu miten se pystyy olemaan noin rauhallinen...toisin ku minä *nolona*

Sitä saa mitä tilaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:36 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
\

tämä siis tuolle vieraalle.
Juu, en mä sulle sitä kommenttia tarkoittanutkaan, vaan noille taivastelijoille jotka ei oikein muista, että lääkäreillä on myös kiirellisiä päivystystapauksia ja ne tulee edelle, ja että ne tulosten saamiset ei ole siitä lääkäristä kiinni.

Odottelu on ikävää, mutta sellaista se vaan on. Kyse ei kuitenkaan ole sillä tavalla elämästä tai kuolemasta, että olisi päivistä kiinni vaikkei epätietoisuus olekaan kivaa.
Kyllä mä tiedän että lääkäreillä on kiireellisiäkin tapauksia ja sen ettei ne ite niit näytteit tutki.Enkä mä koko viestiä tarkottanu niin ku sinä sen ymmärsit,mut jokainen tavallaan.Oishan se lääkäri voinu jo alusta alkaen ilmottaa et tulokset saa kahen viikon päästä ja jos ne tuleeki aikasemmin ois voinu vaikka ite soittaa ap:n miehelle,mut nyt hän joutuu soittelee monta kertaa päiväs ja aina sitä vaan siirretään seuraavaan päivään,ois vaa ehkä ollu helpompi valmistautuu,jos ois heti alkuu tienny joutuvansa oottaa.

Yhteistyössä