Ei uskoisi että täällä on aikuisia keskustelemassa

Mä olen uskonnoton mutta mä olen sen verran älykäs että en vähättele.
Mä olen sen verran älykäs että en näe mitään kyseenalaistamatonta laumasieluisuutta hyvänä asiana, vaan mielelläni hämmennän soppaa, ja yritän saada ihmiset ajattelemaan omilla aivoillaan!

Suomalaiset ovat fiksua kansaa

”YLE: Edellisessä, vuonna 2011 tehdyssä tutkimuksessa vain 15 prosenttia 15–29-vuotiaista ilmoitti uskovansa kristinuskon opettamaan Jumalaan. Kolmannes sanoi, että ei usko Jumalaan lainkaan”

Mutta meno maailman takapajuloissa suorastaan kauhistuttaa, krisset on kuitenkin ihan fiksua porukkaa, mitä tulee esim. suhteessa naisiin, lapsiin ja ”kunniajuttuihin” vs ”rauhanuskonto”

Suomi maallistuu, mutta maailma muuttuu yhä uskonnollisemmaksi – Islam kuroo kiinni kristinuskon etumatkaa

 
Viimeksi muokattu:
Deleted member 149094
Mä olen sen verran älykäs että en näe mitään kyseenalaistamatonta laumasieluisuutta hyvänä asiana, vaan mielelläni hämmennän soppaa, ja yritän saada ihmiset ajattelemaan omilla aivoillaan!

Suomalaiset ovat fiksua kansaa

”YLE: Edellisessä, vuonna 2011 tehdyssä tutkimuksessa vain 15 prosenttia 15–29-vuotiaista ilmoitti uskovansa kristinuskon opettamaan Jumalaan. Kolmannes sanoi, että ei usko Jumalaan lainkaan”

Mutta meno maailman takapajulaissa suorastaan kauhistuttaa

Ihmisen silmissä on tappisoluja, joiden kautta näemme värejä. Miehillä näitä soluja on vähemmän, kuin naisilla. Emme voi tietää, näkeekö kaksi ihmistä värin samoin, tai näkeekö kukaan väriä yhdellä tapaa.
Olemme kuitenkin päättäneet, että mansikka on punainen.
Tällaista laumasieluisuutta vastaan taistelu on peräti sankarillista!
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes 57
Ihmisen silmissä on tappisoluja, joiden kautta näemme värejä. Miehillä näitä soluja on vähemmän, kuin naisilla. Emme voi tietää, näkeekö kaksi ihmistä värin samoin, tai näkeekö kukaan väriä yhdellä tapaa.
Olemme kuitenkin päättäneet, että mansikka on punainen.
Tällaista laumasieluisuutta vastaan taistelu on peräti sankarillista!
On tuo @ Latimeria jalo luonne
 
Ihmisen silmissä on tappisoluja, joiden kautta näemme värejä. Miehillä näitä soluja on vähemmän, kuin naisilla. Emme voi tietää, näkeekö kaksi ihmistä värin samoin, tai näkeekö kukaan väriä yhdellä tapaa.
Olemme kuitenkin päättäneet, että mansikka on punainen.
Tällaista laumasieluisuutta vastaan taistelu on peräti sankarillista!
Sotket taas asioita keskenään, jos tuo väite pitäisi paikkansa, niin kysehän on silloin tutkitusta faktasta, ei laumasieluisuudesta.:rolleyes:

Ja kyllä normaalisilmäiset näkevät värit samalla lailla.

ps. Näen mainiosti numeron 74 oheisessa jutussa

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä olen sen verran älykäs että en näe mitään kyseenalaistamatonta laumasieluisuutta hyvänä asiana, vaan mielelläni hämmennän soppaa, ja yritän saada ihmiset ajattelemaan omilla aivoillaan!

Suomalaiset ovat fiksua kansaa

”YLE: Edellisessä, vuonna 2011 tehdyssä tutkimuksessa vain 15 prosenttia 15–29-vuotiaista ilmoitti uskovansa kristinuskon opettamaan Jumalaan. Kolmannes sanoi, että ei usko Jumalaan lainkaan”

Mutta meno maailman takapajuloissa suorastaan kauhistuttaa, krisset on kuitenkin ihan fiksua porukkaa, mitä tulee esim. suhteessa naisiin, lapsiin ja ”kunniajuttuihin” vs ”rauhanuskonto”

Suomi maallistuu, mutta maailma muuttuu yhä uskonnollisemmaksi – Islam kuroo kiinni kristinuskon etumatkaa

Asia selvä. :whistle:
 
Deleted member 149094
Sotket taas asioita keskenään, jos tuo väite pitäisi paikkansa, niin kysehän on silloin tutkitusta faktasta, ei laumasieluisuudesta.

Ja kyllä normaalisilmäiset näkevät värit samalla lailla.

ps. Näen mainiosti numeron 74 oheisessa jutussa

Se on tutkittua faktaa, että ihmiset ei nää värejä samoin.
 
Deleted member 149094
Saisko linkkiä kehiin?

Kerrotko miksi esim. on olemassa värikarttoja, miksi rautakaupassa osataan sekoittaa juuri sellainen väri kuin mitä sinä ja miehesi haluatte?

-Siksi, että olemme yhdessä sopineet, että punainen on punainen. Miesmyyjät, jotka sekoittelee mulle värejä, harmistuu, kun sanon, että vielä neljä tippaa punaista tuohon kiitos. He ei tiedä, mistä puhun, koska eivät näe asiaa.
 
Echo olis mahtava syyttäjänä, hommaisi rosvot vankilaan sen verran hyvillä argumenteilla ettei edes hovioikeus voi alentaa tuomioita!
Itse asiassa mä yks päivä mietin, että miks syytetyllä ylipäätään saa olla puolustasianajaja. :LOL:
Se ois ihan hirvee työ, silloin, jos syyllisyys olisi selvä.

"No tää päämieheni Ryynänen oli vähän väsy ja se oli masentunu ja kalja oli loppu ja lapsena isä-suhde oli vaikea, ja siksi Ryynäsellä lipsahti puukko Tuppuraisen selkään.

Eihän se ole yhdenvertaista ja ihmisoikeuksien mukaistakaan laittaa toista linnaan, blaa blaa."
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Itse asiassa mä yks päivä mietin, että miks syytetyllä ylipäätään saa olla puolustasianajaja.
Se oi ihan hirvee työ.

"No tää päämieheni Ryynänen oli vähän väsy ja se oli masentunu ja kalja oli loppu ja lapsena isä-suhde oli vaikea, ja siksi Ryynäsellä lipsahti puukko Tuppuraisen selkään.

Eihän se ole yhdenvertaista ja ihmisoikeuksien mukaistakaan laittaa toista linnaan, blaa blaa."
Algoma tuolla jo ”kehuikin” luonnettani:sneaky:

Mutta on se vaan niin, että en ikinä pystyisi puolustamaan oikeudessa ja yrittäisi saada lievempää tuomiota esim. jollekin lapsen- tai naisenraiskaajalle

koskee se tietysti muunlaisiakin rikoksia, niistä pitää kantaa vastuunsa, jos menee tekemään niitä!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Deleted member 149094
Koska ne ovat (joskus) oikeassa.
aha. Mä luulin, et täällä puhutaan asioista. Ei ihmisistä. Mut sä oot haukkunu mua jo kylliksi suvakiksi, femekoksi ja ties miksi. No, sanothan sä muistakin, ne on typeriä ja harhaisia ja mitä lie. Ja sä oot oikeessa. Ja kaikki muut, jotka haukkuu, on joskus oikeessa, jos ne on samaa mieltä. Ei tosissaan uskois, et tää on aikuisten palsta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No, puhun suoraan.
Olet symppis ja iloinen tyyppi. Toivot ihmisistä hyvää, ja se on hyvä asia.

Mut yks päivä mietin, että sulla on ylinaiselliset tippaleipäaivot.
Mutta ei, päädyin siihen että keskustelutyylisi perusteella sulla on villiintyneen mustekalan aivot, se mustekala toimii valonnopeudella. Lonkerosi ulottuvat ties minne.

Mutta, kyllä mä sun kans tuun toimeen, mutta se kestää aikaa.
-M1ehen suhteen totesin että sopu säilyy kun ei puhuta naisista ja seksistä
-Latimerian kans ei tuu uskontokeskusteluista mitään.
Mutta rauha maassa ko. herrojen kanssa.

Mä nyt mietin että miten sun kans tulee se sopu.
Kyllä se sopu syntyy, mut aikansa se ottaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Algoma tuolla jo ”kehuikin” luonnettani:sneaky:

Mutta on se vaan niin, että en ikinä pystyisi puolustamaan oikeudessa ja yrittäisi saada lievempää tuomiota esim. jollekin lapsen- tai naisenraiskaajalle

koskee se tietysti muunlaisiakin rikoksia, niistä pitää kantaa vastuunsa, jos menee tekemään niitä!
Niin. Siis korostan että jos syyllisyys on selvä, ja jos syytetty on tunnustanutkin.
(Eri asia on epäselvät tilanteet: on tärkeä ettei syytöntä syytetä)

Sit vaan lakikirjasta katsomaan, paljonko hepulle linnaa ja sen mukaan mennään. Mitä siinä puolustus käymään lapsuustraumoja läpi, jos ei ole syyntakeeton.
 
vierailija
aha. Mä luulin, et täällä puhutaan asioista. Ei ihmisistä. Mut sä oot haukkunu mua jo kylliksi suvakiksi, femekoksi ja ties miksi. No, sanothan sä muistakin, ne on typeriä ja harhaisia ja mitä lie. Ja sä oot oikeessa. Ja kaikki muut, jotka haukkuu, on joskus oikeessa, jos ne on samaa mieltä. Ei tosissaan uskois, et tää on aikuisten palsta.
Sä olet syyllistynyt kuule sen verran usein täällä ihmisten haukkumiseen, että voisitko taas lopettaa höpisemästä?
 
aha. Mä luulin, et täällä puhutaan asioista. Ei ihmisistä. Mut sä oot haukkunu mua jo kylliksi suvakiksi, femekoksi ja ties miksi. No, sanothan sä muistakin, ne on typeriä ja harhaisia ja mitä lie. Ja sä oot oikeessa. Ja kaikki muut, jotka haukkuu, on joskus oikeessa, jos ne on samaa mieltä. Ei tosissaan uskois, et tää on aikuisten palsta.
No, sä kysyit että miksi yläpeukutan joitakin sua arvostelevia viestejä, ja mä vastasin. Ne yläpeukut on laitettu tarkoituksella.

Kyllähän esim.Kalamies on mua moittinu täs ihan hiljattain.
Kyllä mua saa moittia, jos on sitä mieltä.
Kalamies tietää että olen aika lujaa tekoa. (y)

Toki ärähdän kyllä moittijalle, mutta siihen se usein jää. :whistle:
 
Deleted member 149094
Sä olet syyllistynyt kuule sen verran usein täällä ihmisten haukkumiseen, että voisitko taas lopettaa höpisemästä?
Mä en voi oikeen ottaa vastuuta siitä, kuinka ihmiset lukee mun viestejä. Mut kerroppa mulle, et mitä oon haukkunut. Jos mua ei ole haukuttu ensin. Tää keskustelu on muuten kuule käyty ennenkin. Eikä tilanne ole muuttunut.
 
-Siksi, että olemme yhdessä sopineet, että punainen on punainen. Miesmyyjät, jotka sekoittelee mulle värejä, harmistuu, kun sanon, että vielä neljä tippaa punaista tuohon kiitos. He ei tiedä, mistä puhun, koska eivät näe asiaa.

”Saattaako olla esim. niin, että minun lämpimät sävyni ja näkemäni punainen ovat sinulle kylmiä sävyjä ja sininen”


Yllä olevassa esimerkissäsi kyse on värisokeudesta, jos toinen väittää punaista tomaattia tai kypsää mansikkaa siniseksi, ja kyllä itsestään selvää on että väreille on sovittu tietyt kuvaavat sanat.

Ja olipa sitten mies- tai naismyyjä, niin eivät he voi tietää mitä sinä haluat, vaan sinähän kerroit heille mitä sinä haluat. Eikö niin?
 
Deleted member 149094
”Saattaako olla esim. niin, että minun lämpimät sävyni ja näkemäni punainen ovat sinulle kylmiä sävyjä ja sininen”

Yllä olevassa esimerkissäsi kyse on värisokeudesta, jos toinen väittää punaista tomaattia tai kypsää mansikkaa siniseksi, ja kyllä itsestään selvää on että väreille on sovittu tietyt kuvaavat sanat.

Ja olipa sitten mies- tai naismyyjä, niin eivät he voi tietää mitä sinä haluat, vaan sinähän kerroit heille mitä sinä haluat. Eikö niin?
Mä en voi sille mitään, jos et faktoja hyväksy. Neljä linkkiä sentään. Poimit sieltä mieleisesi faktan ja uskot siihen. Se on sun polku.
 
Sotket taas asioita keskenään, jos tuo väite pitäisi paikkansa, niin kysehän on silloin tutkitusta faktasta, ei laumasieluisuudesta.

Ja kyllä normaalisilmäiset näkevät värit samalla lailla.

ps. Näen mainiosti numeron 74 oheisessa jutussa

 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä