vierailija
Puhutaan reilusti kasvotusten saman pöydän ääressä. Meillä on hyvä porukka siinä mielessä, että voidaan sanoa suoraan asioiden oikeilla nimillä.Miten te käsittelette nää loukkaantumiset töissä?.
Puhutaan reilusti kasvotusten saman pöydän ääressä. Meillä on hyvä porukka siinä mielessä, että voidaan sanoa suoraan asioiden oikeilla nimillä.Miten te käsittelette nää loukkaantumiset töissä?.
Ai et joka loukkaantu uskaltaa sanoa sen ääneen. Aika rohkeeta monihan jättää sen sisälleen. Mäkin oon kerran ollu työpaikassa jossa oli ihan hyvä henki työntekijöiden välilä. Ei ollu sitä selän takana puhumista. Mitä sitten monella muulla paikalla on ollu. Se on kyl hyvä taito ettei se sisäinen kauna kasva suureksi joka lisää negatiivisuutta yhteisöissä. Mut pystyttekö pomollekkin sanoo suoraan ilman potkujen uhkaa?Puhutaan reilusti kasvotusten saman pöydän ääressä. Meillä on hyvä porukka siinä mielessä, että voidaan sanoa suoraan asioiden oikeilla nimillä.
Ku ei oo kamerata.Tuu paikalle niin voit ottaa kuvan.
Tietysti. Pitää pystyä sanomaan, jos kokee tulleensa loukatuksi. Pomollekin. Esimieheni on hyvä tyyppi ja nimenomaisesti hän on sanonut, miltei vaatinut, että puhutaan suut puhtaiksi heti ja ei seläntakana perseilyä. Asia kuin asia käsitellään heti.Ai et joka loukkaantu uskaltaa sanoa sen ääneen. Aika rohkeeta monihan jättää sen sisälleen. Mäkin oon kerran ollu työpaikassa jossa oli ihan hyvä henki työntekijöiden välilä. Ei ollu sitä selän takana puhumista. Mitä sitten monella muulla paikalla on ollu. Se on kyl hyvä taito ettei se sisäinen kauna kasva suureksi joka lisää negatiivisuutta yhteisöissä. Mut pystyttekö pomollekkin sanoo suoraan ilman potkujen uhkaa?
buahahahahhaaPuhutaan reilusti kasvotusten saman pöydän ääressä. Meillä on hyvä porukka siinä mielessä, että voidaan sanoa suoraan asioiden oikeilla nimillä.
Just näin. Se on se pieni promille joka alkaa mesota kaduilla. Suurimmalle osalle riittää netissä avautuminen.En allekirjoita myöskään tuota, mutta olen sitä mieltä että parempi kuin mesotaan netissä kuin se, että tartutaan kättä pidempään ja siirrytään kadulle tappelemaan.
Saman olen huomannut tällä palstalla. Annassa oli selkeä jako keskustelun aiheisiin.Allekirjoitan täysin ap aloituksen. Siirryin tänne Annasta ja ihmettelin näitä pano, pissa, kakka, pieru, pimppi, persu, kännissä jne juttuja. Jotenkin ja joskus tuntuu että tänne kirjoittelevat ei kaikki mutta osa mielenterveyspotilaita, vankeja, todella pitkäaikaistyöttömiä, seksuaalisesti normaalia aktiivisempia tai fetissejä harrastavia, poliittisia vouhoja..... Tulin nyt tsekkaamaan olisiko jotain järjellistä niin voisi kommentoida. Ehkä olen pudonnut veneestä kuten eno.
Pitää muistaa säännöt. Ei voi mitä tahansa sanoa.Just näin. Se on se pieni promille joka alkaa mesota kaduilla. Suurimmalle osalle riittää netissä avautuminen.
Sulle 9mm sais mode laittaa vuoden kyselykiellon.Mitäs tykkäät pilvistä? Onko liian kuuma ja otatko biksuissa aurinkoa takapihalla? Leikkaatko nurmikon viileemällä?. Mikäs kauppa reissusta teki onnistuneen? Koska hallituksella alkaa loma? Mikä on sun lempi piza? Aah mäkin tykkään sinisestä. Eli jotain samaa mitäs mieltä turkoosin sinisestä? Mikä siitä koirsta tekee niin söpön kuinka vanha se on?
Entä puhelin?Ku ei oo kamerata.
On, mutta johto on liian lyhyt.Entä puhelin?
Vainni..On, mutta johto on liian lyhyt.
Keskustelu ja väittely on eri asioita. Luulen, ettet osaa keskustella jos haluat vain osoittaa toisen olevan väärässäMä nautin keskustelusta vasemmiston kanssa, koska he ovat yksiselitteisen väärässä.
Ja eikö yks kaikkein mielenkiintoisimmista asioista ollu se, et sai vielä itse päättää, ketkä on vasemmistolaisia. Ja mitä mieltä he ovat.Mä nautin keskustelusta vasemmiston kanssa, koska he ovat yksiselitteisen väärässä. Ideologian pohja lepää ajatuksella, että ”mä haluun sun rahat”, joka on tietenkin helposti osotettavissa vääräksi. Koska mitään unoversaalia oikeutta toisen omaisuuteen ei kenelläkään tietysti ole. Samoin vasemmiston arvomaailma muiltakin osin on aina arkijärjen vastaista, kuten vaikkapa maahanmuutto tai feminismi. Niiden ontuva logiikka on niin yksinkertaisen helppoa todistaa vääräksi ja ne pohjautuvatkin unelmaan mikämikä-maasta, joka on yhtä paljon olemassa oleva asia kuin joulupukin korvatunturi.
Keskustelu on sikäli silti mielenkiintoista, koska on jännää päästä kurkistamaan vasemmistolaiseen ihmismieleen, että mikä oikeasti saa aikuisen ajattelemaan niin järjenvastaisesti.
En tiedä mikä olet, mutta välillä olet todella hankala ihminen ja erittäin päällekäyvä. Siksipä en kovin paljoa voi peukutella näille sun mielipiteille, koska sä olet juuri sellainen mitä nyt kuvailet jonku toisen kirjoittajan täällä olevan.Joo. Ehkä se aikuisuuden määritelmä onkin liukuva. Et sitä on oma olettamus, et aikuiset olis fiksumpia tai asiallisempia. Mut se olettamus onkin pielessä.
Siinä kukkakeskustelussa, et mies ei ollu tuonu kukkia vaimolle, siirryttiin siihen, et onko vaimo tuonu miehelle kaljaa.
Aina, noissa ulkonäkökeskusteluissa siirrytään siihen, et miehillä on biologinen tarve katsella naisia.
Politiikka, huhhuh.
Sudet, murrmurr.
Uskonto, siinä siirrytäänkin suoraan ja moottoritietä pitkin älykkyysosamäärään.
Onhan tää meno aika tunteellista. Et noustaan barrikaadeille lippu kohti taivasta, ei hirveesti välitetä siitä, mitä muut sanoo, kunhan saa itse sanoa. Ja jos et oo puolesta, oot vastaan.
Tein joskus aloituksen feminismistä, olen siis feministi. Tekisinkö seuraavan aloituksen punkeista. Voisin olla punkkikin. Onneksi en ole tehnyt aloitusta kotikaljasta, kun olen juonut vain yhtä hyvän makuista siltä saralta
Olen mamutuksesta ja feminismistä sun kanssa samaa mieltä.Mä nautin keskustelusta vasemmiston kanssa, koska he ovat yksiselitteisen väärässä. Ideologian pohja lepää ajatuksella, että ”mä haluun sun rahat”, joka on tietenkin helposti osotettavissa vääräksi. Koska mitään unoversaalia oikeutta toisen omaisuuteen ei kenelläkään tietysti ole. Samoin vasemmiston arvomaailma muiltakin osin on aina arkijärjen vastaista, kuten vaikkapa maahanmuutto tai feminismi. Niiden ontuva logiikka on niin yksinkertaisen helppoa todistaa vääräksi ja ne pohjautuvatkin unelmaan mikämikä-maasta, joka on yhtä paljon olemassa oleva asia kuin joulupukin korvatunturi.
Keskustelu on sikäli silti mielenkiintoista, koska on jännää päästä kurkistamaan vasemmistolaiseen ihmismieleen, että mikä oikeasti saa aikuisen ajattelemaan niin järjenvastaisesti.
juu, oot kertonu ton mulle monesti. Kiitos muistutuksesta jälleen! En muuten edelleenkään pyydä perusteluja mielipiteellesi.En tiedä mikä olet, mutta välillä olet todella hankala ihminen ja erittäin päällekäyvä. Siksipä en kovin paljoa voi peukutella näille sun mielipiteille, koska sä olet juuri sellainen mitä nyt kuvailet jonku toisen kirjoittajan täällä olevan.
Echohan käy päälle kuten yleinen syyttäjäjuu, oot kertonu ton mulle monesti. Kiitos muistutuksesta jälleen!
@Echo , tuntuuko susta joskus siltä, että joku vois kokee sut päällekäyväksi?
Voihan samanlaista ihmistyyppiä olla useampikin, jopa tällä palstallaEn tiedä mikä olet, mutta välillä olet todella hankala ihminen ja erittäin päällekäyvä. Siksipä en kovin paljoa voi peukutella näille sun mielipiteille, koska sä olet juuri sellainen mitä nyt kuvailet jonku toisen kirjoittajan täällä olevan.
Ei tod. helteillä ihmiset ei jaksa kirjoittaa kovin kiltisti?Echohan käy päälle kuten yleinen syyttäjä
No ei nyt sentään (aina)
Kyl mä kuitenkin väitän, pl. tietyt aiheet*, et noi tulkinnat on pääasiassa lukijassa itsessään?Voihan samanlaista ihmistyyppiä olla useampikin, jopa tällä palstalla
Minne?Mutta jos ehdit, niin vastailetko kun alotin uuden oikeisto-vasuri -ketjun.