Ei uskoisi että täällä on aikuisia keskustelemassa

vierailija
Puhutaan reilusti kasvotusten saman pöydän ääressä. Meillä on hyvä porukka siinä mielessä, että voidaan sanoa suoraan asioiden oikeilla nimillä.
Ai et joka loukkaantu uskaltaa sanoa sen ääneen. Aika rohkeeta monihan jättää sen sisälleen. Mäkin oon kerran ollu työpaikassa jossa oli ihan hyvä henki työntekijöiden välilä. Ei ollu sitä selän takana puhumista. Mitä sitten monella muulla paikalla on ollu. Se on kyl hyvä taito ettei se sisäinen kauna kasva suureksi joka lisää negatiivisuutta yhteisöissä. Mut pystyttekö pomollekkin sanoo suoraan ilman potkujen uhkaa?
 
vierailija
Ai et joka loukkaantu uskaltaa sanoa sen ääneen. Aika rohkeeta monihan jättää sen sisälleen. Mäkin oon kerran ollu työpaikassa jossa oli ihan hyvä henki työntekijöiden välilä. Ei ollu sitä selän takana puhumista. Mitä sitten monella muulla paikalla on ollu. Se on kyl hyvä taito ettei se sisäinen kauna kasva suureksi joka lisää negatiivisuutta yhteisöissä. Mut pystyttekö pomollekkin sanoo suoraan ilman potkujen uhkaa?
Tietysti. Pitää pystyä sanomaan, jos kokee tulleensa loukatuksi. Pomollekin. Esimieheni on hyvä tyyppi ja nimenomaisesti hän on sanonut, miltei vaatinut, että puhutaan suut puhtaiksi heti ja ei seläntakana perseilyä. Asia kuin asia käsitellään heti.
 
vierailija
Allekirjoitan täysin ap aloituksen. Siirryin tänne Annasta ja ihmettelin näitä pano, pissa, kakka, pieru, pimppi, persu, kännissä jne juttuja. Jotenkin ja joskus tuntuu että tänne kirjoittelevat ei kaikki mutta osa mielenterveyspotilaita, vankeja, todella pitkäaikaistyöttömiä, seksuaalisesti normaalia aktiivisempia tai fetissejä harrastavia, poliittisia vouhoja..... Tulin nyt tsekkaamaan olisiko jotain järjellistä niin voisi kommentoida. Ehkä olen pudonnut veneestä kuten eno.
Saman olen huomannut tällä palstalla. Annassa oli selkeä jako keskustelun aiheisiin.
Täällä av on sekalaisten asioiden juttupalsta.
Luin Annan sivulta jutun psykologi Pekka Saurista. Hän kertoo masennuksestaan. Pää kuulema tuntuu siltä kuin olisi täynnä rikkihappoa. Olin työssäni tekemisissä happojen kanssa.
Auttajakin uupuu. En kaipaa uutta keskustelupalstaa. Kävin aikoinaan vertaisryhmissä ex-puolison aiheuttaman sotkun takia.
Annassa pakisin arkisista asioista.
Toivottavasti löydät netistä kivan alustan.
 
Mitäs tykkäät pilvistä? Onko liian kuuma ja otatko biksuissa aurinkoa takapihalla? Leikkaatko nurmikon viileemällä?. Mikäs kauppa reissusta teki onnistuneen? Koska hallituksella alkaa loma? Mikä on sun lempi piza? Aah mäkin tykkään sinisestä. Eli jotain samaa:) mitäs mieltä turkoosin sinisestä? Mikä siitä koirsta tekee niin söpön kuinka vanha se on?
Sulle 9mm sais mode laittaa vuoden kyselykiellon. :sneaky:
 
Mä nautin keskustelusta vasemmiston kanssa, koska he ovat yksiselitteisen väärässä. Ideologian pohja lepää ajatuksella, että ”mä haluun sun rahat”, joka on tietenkin helposti osotettavissa vääräksi. Koska mitään unoversaalia oikeutta toisen omaisuuteen ei kenelläkään tietysti ole. Samoin vasemmiston arvomaailma muiltakin osin on aina arkijärjen vastaista, kuten vaikkapa maahanmuutto tai feminismi. Niiden ontuva logiikka on niin yksinkertaisen helppoa todistaa vääräksi ja ne pohjautuvatkin unelmaan mikämikä-maasta, joka on yhtä paljon olemassa oleva asia kuin joulupukin korvatunturi.

Keskustelu on sikäli silti mielenkiintoista, koska on jännää päästä kurkistamaan vasemmistolaiseen ihmismieleen, että mikä oikeasti saa aikuisen ajattelemaan niin järjenvastaisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Deleted member 149094
Mä nautin keskustelusta vasemmiston kanssa, koska he ovat yksiselitteisen väärässä. Ideologian pohja lepää ajatuksella, että ”mä haluun sun rahat”, joka on tietenkin helposti osotettavissa vääräksi. Koska mitään unoversaalia oikeutta toisen omaisuuteen ei kenelläkään tietysti ole. Samoin vasemmiston arvomaailma muiltakin osin on aina arkijärjen vastaista, kuten vaikkapa maahanmuutto tai feminismi. Niiden ontuva logiikka on niin yksinkertaisen helppoa todistaa vääräksi ja ne pohjautuvatkin unelmaan mikämikä-maasta, joka on yhtä paljon olemassa oleva asia kuin joulupukin korvatunturi.

Keskustelu on sikäli silti mielenkiintoista, koska on jännää päästä kurkistamaan vasemmistolaiseen ihmismieleen, että mikä oikeasti saa aikuisen ajattelemaan niin järjenvastaisesti.
Ja eikö yks kaikkein mielenkiintoisimmista asioista ollu se, et sai vielä itse päättää, ketkä on vasemmistolaisia. Ja mitä mieltä he ovat. :)
 
Deleted member 149094
Joo. Ehkä se aikuisuuden määritelmä onkin liukuva. Et sitä on oma olettamus, et aikuiset olis fiksumpia tai asiallisempia. Mut se olettamus onkin pielessä.
Siinä kukkakeskustelussa, et mies ei ollu tuonu kukkia vaimolle, siirryttiin siihen, et onko vaimo tuonu miehelle kaljaa.
Aina, noissa ulkonäkökeskusteluissa siirrytään siihen, et miehillä on biologinen tarve katsella naisia.
Politiikka, huhhuh.
Sudet, murrmurr.
Uskonto, siinä siirrytäänkin suoraan ja moottoritietä pitkin älykkyysosamäärään.

Onhan tää meno aika tunteellista. Et noustaan barrikaadeille lippu kohti taivasta, ei hirveesti välitetä siitä, mitä muut sanoo, kunhan saa itse sanoa. Ja jos et oo puolesta, oot vastaan.
Tein joskus aloituksen feminismistä, olen siis feministi. Tekisinkö seuraavan aloituksen punkeista. Voisin olla punkkikin. Onneksi en ole tehnyt aloitusta kotikaljasta, kun olen juonut vain yhtä hyvän makuista siltä saralta :D
 
vierailija
Joo. Ehkä se aikuisuuden määritelmä onkin liukuva. Et sitä on oma olettamus, et aikuiset olis fiksumpia tai asiallisempia. Mut se olettamus onkin pielessä.
Siinä kukkakeskustelussa, et mies ei ollu tuonu kukkia vaimolle, siirryttiin siihen, et onko vaimo tuonu miehelle kaljaa.
Aina, noissa ulkonäkökeskusteluissa siirrytään siihen, et miehillä on biologinen tarve katsella naisia.
Politiikka, huhhuh.
Sudet, murrmurr.
Uskonto, siinä siirrytäänkin suoraan ja moottoritietä pitkin älykkyysosamäärään.

Onhan tää meno aika tunteellista. Et noustaan barrikaadeille lippu kohti taivasta, ei hirveesti välitetä siitä, mitä muut sanoo, kunhan saa itse sanoa. Ja jos et oo puolesta, oot vastaan.
Tein joskus aloituksen feminismistä, olen siis feministi. Tekisinkö seuraavan aloituksen punkeista. Voisin olla punkkikin. Onneksi en ole tehnyt aloitusta kotikaljasta, kun olen juonut vain yhtä hyvän makuista siltä saralta
En tiedä mikä olet, mutta välillä olet todella hankala ihminen ja erittäin päällekäyvä. Siksipä en kovin paljoa voi peukutella näille sun mielipiteille, koska sä olet juuri sellainen mitä nyt kuvailet jonku toisen kirjoittajan täällä olevan.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
Mä nautin keskustelusta vasemmiston kanssa, koska he ovat yksiselitteisen väärässä. Ideologian pohja lepää ajatuksella, että ”mä haluun sun rahat”, joka on tietenkin helposti osotettavissa vääräksi. Koska mitään unoversaalia oikeutta toisen omaisuuteen ei kenelläkään tietysti ole. Samoin vasemmiston arvomaailma muiltakin osin on aina arkijärjen vastaista, kuten vaikkapa maahanmuutto tai feminismi. Niiden ontuva logiikka on niin yksinkertaisen helppoa todistaa vääräksi ja ne pohjautuvatkin unelmaan mikämikä-maasta, joka on yhtä paljon olemassa oleva asia kuin joulupukin korvatunturi.

Keskustelu on sikäli silti mielenkiintoista, koska on jännää päästä kurkistamaan vasemmistolaiseen ihmismieleen, että mikä oikeasti saa aikuisen ajattelemaan niin järjenvastaisesti.
Olen mamutuksesta ja feminismistä sun kanssa samaa mieltä.
Mutta jos ehdit, niin vastailetko kun alotin uuden oikeisto-vasuri -ketjun. :)
 
Deleted member 149094
En tiedä mikä olet, mutta välillä olet todella hankala ihminen ja erittäin päällekäyvä. Siksipä en kovin paljoa voi peukutella näille sun mielipiteille, koska sä olet juuri sellainen mitä nyt kuvailet jonku toisen kirjoittajan täällä olevan.
juu, oot kertonu ton mulle monesti. Kiitos muistutuksesta jälleen! En muuten edelleenkään pyydä perusteluja mielipiteellesi.

@Echo , tuntuuko susta joskus siltä, että joku vois kokee sut päällekäyväksi?
 

Yhteistyössä