Ei saakkaan järkyttyä, koska sehän olikin ihan yleistä ja normaalia

Yleistä se valitettavasti on vaikkei saisi olla. Kyseessä on pedofilia eli RIKOS. Ja jos se niistä pikkutytöistä on normaalia niin se johtuu siitä että he ovat lapsia eivätkä voi ymmärtää asiaa kuten aikuinen. Niiltä miehiltä vaan pallit pois...

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:
minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....

..ja ajatteleppa tätä toisinpäin. jos nyt olisit 27v (en huomannut katsoa onko profiilissa ikääsi, mutta olettaen), katselisitko 15v teinipoikia sillä silmällä?
tai jos kaverisi "seurustelisi" 14v teinipojan kanssa?
eikös tuntuisikin aika sairaalta?

eikö kenenkään muun mielestä ole täysin sairasta, että täysikäinen mies on kiinnostunut lapsista? millainen mies pitää olla, että tahtoo nussia lapsia? ei sillä ole mitään merkitystä millainen paakkelikerros on naamalla tai beekupin tissit, LAPSI ON SILTI LAPSI! eikä kukaan 12v ole henkisesti siihen kypsä, ei kukaan.

Edelleen muo ihmetyttää, että 12 ja 15 vuotias niputetaan tämösessä yhteydessä, kun mun mielestä toi 14 ja 15 väli oikeiastaan on semmonen aika ratkaiseva lapsen ja nuoren raja. Toki 15 vuotiaskin on hyvin nuori, mutta ihan eri kun 12 ja pojat on ihan lapsia viellä 2-kymppisenä, ei ne tajua, että tytöt esittää kypsempää mitä ne on, kun ite ne ei esitä mitään, vaan on ihan niin lapsellisia miltä näyttää.
20 vuotias poika on todella viellä ihan lapsi, sille kun ei voi mitään, että pojilla on pippeli ja tytöt sai aivot. (Tunnetehan te tän jutun kun jumala sanoi että 2 juttua olis viellä, ensin olis tämmönen pippeli ja Aatami huusi heti että mulle, mulle ja sai pippelin. Sitten Aatami juoksi ympäriinsä antoi tuulen heilutella ulokettaan ja nautti tuulen vireestä, pissi kuvioita ja sillee, kyllä te nyttiedätte mitä pojat pippelin kanssa tekee...Eeva ja jumala katteli aikansa ja loputa Eeva kysyi "isä, mitä mulle j'äi" jumala vastasi että "aivot, Eeva aivot")

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

:/ Todella, todella vastuutonta vanhemmilta hyväksyä tämä! Ja 4v. Minä en ymmärrä kuka 27v haluaa olla lapsen kanssa!

no niinpä,en antaisi oman tyttäreni seurustella noin paljon vanhemman miehen kanssa,mutta en lähtis vanhempiani haukkumaan tästä ihan oma asiani oli

nojaa, en luojan kiitos ole ikinä tutustunut kehenkään niin jälkeenjääneeseen kakskymppiseen mieheen, kuka ei tajuaisi mihin sen vehkeensä voi tunkea ja mihin ei.

kyllä aikuisella miehellä se vastuu on, on sitten kuinka idiootti tapaus vain.

ja mun mielestä 15v 27 vuotiaan kanssa on ihan yhtä ällöttävää kun 12v 27 vuotiaan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tuli muuten tästä mieleeni, että tunnen naisen, joka meni 36 vuotiaana naimisiin 23 vuotiaan miehen kanssa :o . Mä en vois kuvitella!

joo, en mäkään. mut tossa sentään molemmat on aikuisia, eikä lapsiin sekaannuta..

:/ Todella, todella vastuutonta vanhemmilta hyväksyä tämä! Ja 4v. Minä en ymmärrä kuka 27v haluaa olla lapsen kanssa!

no niinpä,en antaisi oman tyttäreni seurustella noin paljon vanhemman miehen kanssa,mutta en lähtis vanhempiani haukkumaan tästä ihan oma asiani oli

15v. ei ole "omia asioita" kyllä tasan tarkkaan ne hänen asiat on myös vanhempien asioita. Ainakin meillä on ollut ja tulee olemaan niin kauan kun jalat on meidän pöydän alla ja tuossa iässä ne tasan tarkkaan on meidän pöydän alla.

No minä olin silloin 15v, ja mieheni 28v kun aloimme seurustelemaan 5½v sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

No minä olin silloin 15v, ja mieheni 28v kun aloimme seurustelemaan 5½v sitten :)

:o

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Juu, ihan totta. Naimisiin mentiin 3½v sitten.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
no en tiiä liittyykö tää tähän mut mä tiiän 21v tyypin joka heilastelee vaan 14-15v kanssa,siis käy ***niitä..meinasin jo et josko kertos jollekki tosta..lapsia ne vielä on..

Tottakai teet ilmoituksen! Kyseessä ei kuitenkaan ole "vahinko" vaan systemaattista toimintaa. Seksin ikäraja on edelleenkin 16 vuotta.

Kuinka moni 12-13 -vuotiaana aikuiselle miehelle neitsyytensä menettäneistä on tunnustanut nykyiselle miehelleen? Entäs kun omat lapset saisivat tietää, että äiti on kuudennella luokalla antanu p*llua naapurin ukille.... Tällä palstalla ei ole millään mitään rajaa.

täysi-ikäisten kanssa ylä-aste ikäisinä pidettiin luusereina, eivät oikein olleet samaa tasoa meidän muiden kanssa. Ne oli just niitä jotja sitten jatkoivat amikseen ja ajelivat karvanoppacorollan kyydissä 20kymppisinä :D

tässä on vaan se MUTTA nyky nuoriso näyttää ikäistään vanhemmalta niin meneppä sitte arvoiomaan se ikä siltä!ei kaikki tarkoituksella nuoria hae,niitä vahinkoja sattuu myös naisille missä mies on ollutkin aivan eri ikäinen kuin on olettanut.
Vai meinaatteko että kysytte paperit ainakun meette nussutteleen?

Alkuperäinen kirjoittaja TÄTÄ :
tässä on vaan se MUTTA nyky nuoriso näyttää ikäistään vanhemmalta niin meneppä sitte arvoiomaan se ikä siltä!ei kaikki tarkoituksella nuoria hae,niitä vahinkoja sattuu myös naisille missä mies on ollutkin aivan eri ikäinen kuin on olettanut.

No mutta puhe olikin 12 vuotiaista, ei kukaan voi olla niin palikka, että ei erota 12vuotiasta 16 vuotiaasta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka moni 12-13 -vuotiaana aikuiselle miehelle neitsyytensä menettäneistä on tunnustanut nykyiselle miehelleen? Entäs kun omat lapset saisivat tietää, että äiti on kuudennella luokalla antanu p*llua naapurin ukille.... Tällä palstalla ei ole millään mitään rajaa.

Säkö kerrot lapsillesi kaikki seksikokemukset? Mä olen sitä mieltä että jos mies tollaisen takia haluaisi mut jättää niin anti men vaan :wave: Kyseessä on raiskaus, lapsen hyväksikäyttö ja jos mies vaimoaan siitä syyllistäisi niin ei mun mielestä ole sen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:

No mutta puhe olikin 12 vuotiaista, ei kukaan voi olla niin palikka, että ei erota 12vuotiasta 16 vuotiaasta

Meneppä seisomaan tonne ostarin kulmalle missä nuoret on,ei niistä sano minkäikäisiä suurin osa on.Mulla on 11v siskon tyttö joka näyttää 14-15vuotiaalta ihan suoraa,ollaan jouduttu toppuuttamaan neidin halua olla "aikuinen"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:

Meneppä seisomaan tonne ostarin kulmalle missä nuoret on,ei niistä sano minkäikäisiä suurin osa on.Mulla on 11v siskon tyttö joka näyttää 14-15vuotiaalta ihan suoraa,ollaan jouduttu toppuuttamaan neidin halua olla "aikuinen"

Totta. Mä sain tupakkia ja olutta 13- vuotiaana melkein joka kaupasta mistä kokeilin, en todellakaan näyttänyt miltään seiskaluokkalaiselta.

Kopioin tämän oman vastaukseni tästä ketjusta kun sopii mainiosti mielestäni tähänkin :http://kaksplus.fi/keskustelu/t1007210

Eli kirjoitin näin:

Pakko lisätä tähän että mielestäni on kyllä eriasia jos esim. 15vuotias tyttö ja 18vuotias poika seurustelevat kuin se että parikymppinen jätkä kyttää 12-13vee pikkupimuja. Itse aloin seurustelemaan 15vuotiaana 18vee pojan kanssa joka takuulla oli kiltti ja kunnollinen ja vanhempanikin tulivat hänen kanssaan toimeen. Suhdetta kesti 5 1/2 vuotta.

Yhteistyössä