Ei saakkaan järkyttyä, koska sehän olikin ihan yleistä ja normaalia

Kamala ajatella miten ton ikäsen jätkän mulkku edes mahtuu 12 vuotiaaseen, joka ei ole edes vielä naiseksi kehittynyt. :x :( :o

Vahtikaa nyt vähän niitä lapsianne!!!!!

Aina löytyy näitä tapauksia, mutta ei se tarkota, et se olis jotenkin hyväksyttävissä. Sitten kun muutenkin samanikäiset alkaa tehdä samoja juttuja niin asia on erikseen. Eli siinä riparin jälkeenhän ne teinit jo seukkailee ja pussikaljottelee - mutta keskenään!! EI niin, et parikymppinen jätkä käyttää lasta hyväkseen!!

no ei ole normaalia..ainakaan mun mielestä!12 v on lapsi.Joidenkin mielestä näköjään ei.. :/ Tai sit mulla on outo ajatus maailma,kun 12 v on liian nuori seksiin..oli kumppani sitten minkä ikäinen vaan..

pedofiileistä on kyse jos 12v kanssa aikuinen temput tekee. Ja asia on AINA poliisi- ja sosiaaliviranomaisten asia. Kyse on rikoksesta ja sitä ei ei tee lailliseksi se, että joku huonojen vanhempien lapsi saa tuon ikäisenä juoda ja rellestää vapaasti niin, että moista yleensä pääsee tapahtumaan. (nyt ei siis ollut kyse siitä että se pedo kyttää pusikoissa tai nyttemmin netissä vaan siitä että samainen peto tekee juttunsa ihan asettumalla lapsen kaveriksi ja lähipiiriin). Tämän hetken maailman sairauden näkee näissä joissakin vastauksissa, joissa tätäkin asiaa pidetään normaalina ja tavallisena. Vaikka se ei sitä todellakaan ole. Seksi alaikäisen, henkisesti ja fyysisesti keskenkasvuisen lapsen kanssa ei koskaan ole eikä siitä tule NORMAALIA tai HYVÄKSYTTÄVÄÄ. Sääliksi käy näiden äitien tyttäriä jos eivät osaa/halua suojella heitä näiltä pervoilta. Olisiko vaikka neuvolatätin kanssa keskustelemisesta hyötyä teille, kuulisitte miten tulee näissä tapauksissa toimia?

Niin mä luulen että ihmiset jakautuu kahteen eri ryhmään. Heihin joista tuo on väärin ja niihin jotka hyväksyvät sen.
Monissa kulttuureissahan vanhemmat naittavat jopa alle 10 vuotiaita tyttöjä 50-60 vuotiaille miehille. Suomessa se ei ole sallittua. Silti monet 12- 15 vuotiaat tytöt haaveilevat siitä aikuisesta poikaystävästä. Ja jos sellainen ilmestyy kuvioihin niin sitten vanhemmat jakautuvat taas kahteen eri ryhmään. Niihin jotka ei hyväksy ja niihin jotka hyväksyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No kärjistän vähän mutta luultavasti 98% normaaleista nuorista on joutunut ja joutuu noilla perustein pedofiilin uhriksi, sillä TODELLA harva 18v on enää seksuaalisesti kokematon :whistle:

Mut hei, se raja onkin 16v.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kamala ajatella miten ton ikäsen jätkän mulkku edes mahtuu 12 vuotiaaseen, joka ei ole edes vielä naiseksi kehittynyt. :x :( :o

Vahtikaa nyt vähän niitä lapsianne!!!!!

Huom, 12-vuotias voi olla ikäistään huomattavasti vanhemman näkönen ja kropaltaan kun 18-vuotias. Ei kaikki 12 veet ole mitään kukkakeppejä.
Vaikka tietty se ei muuta sitä tosiasiaa mihinkään et 12 vee on 12 vee.

just katon omaa 12 vuotiastani joka on aivan lapsi vielä.pelkkä ajatuskin että joku pedofiili hörhö häneen koskisi saa voimaan pahoin.
t.tänne vaan kaikki jammu sedät pesäpallo maila on oven suussa valmiina

Luojan kiitos, mulla ei ole tyttöjä. Pojilleni yritän opettaa käytöstapoja ja moraalia.

Mutta, kuten vastauksista voi päätellä, ei nuo ala/yläasteikäisinä neitsyytensä aikuisille menettäneet näytä kovin sitä katuvan... Kovinhan siinä piilo ylpeinä kerrotaan ilman katumuksen ripettäkään.

Ja kyllä, minä olen sellainen tiukkis joka odotteli ihmistä jota rakastaa. Eli mieheni kanssa molemmat harrastin ekaa kertaa yhdessä ja olin täyttänyt 18.

Mäkin järkytyin :|
Enkä ole kasvanut tynnyrissä. Vaan Turussa. Eikä mun lapsuudessa/nuoruudessa 12-kesäiset seksiä harrastaneet, ei ainakaan mun ystävä- ja tuttavapiirissä. Eka taisi sekstailla 14-vuotiaana, ja sitäkin pidettiin ei-hyväksyttävänä juttuna.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
just katon omaa 12 vuotiastani joka on aivan lapsi vielä.pelkkä ajatuskin että joku pedofiili hörhö häneen koskisi saa voimaan pahoin.
t.tänne vaan kaikki jammu sedät pesäpallo maila on oven suussa valmiina

Valitettavasti ne pedofiilit ei yleensä ole mitään jammu-setiä. Vaan ihan normaaleita nuoria miehiä jotka ajelee pillurallia tuolla kaupunkien ja kylien raiteilla. Eikä ne vaani jammumaisesti niitä tyttöjä vaan saattaa kuulua tavalla tai toisella heidän "kaveripiiriin".

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Enkä ole kasvanut tynnyrissä. Vaan Turussa. Eikä mun lapsuudessa/nuoruudessa 12-kesäiset seksiä harrastaneet, ei ainakaan mun ystävä- ja tuttavapiirissä. Eka taisi sekstailla 14-vuotiaana, ja sitäkin pidettiin ei-hyväksyttävänä juttuna.

Mä olen kasvanut "maalla". Ja siellä alotettiin keskimäärin seiskalla hengaaminen vanhempien kundien kanssa. siis ne jotka harrasti niitä vanhempia poikaystäviä. Siis sen ikäsiä joilla oli auto.
Välillä kuuli juttuja niistä 12 vuotiasitakin jotka harrasti seksiä.
Mulla oli kavereita joiden vanhemmat hyväksyi nämä suhteet.

Itse menetin neitsyyteni 12-vuotiaana 18-vuotiaalle ystäväni miesystävälle :/
Mutta jos nykyisen kuulisin moisesta suhteesta, soittaisin poliisille :ashamed:
Kai sitä sit viisastuu tai muuttuu vanhoilliseksi (kuten ilmeisesti monista), kun omat lapset alkaa lähestyä kouluikää...

näin oli meilläkin. ei todellakaan ole hyväksyttävää eikä normaalia. oksettavaa ajatella, että äiti-ihmiset pitävät 12 vuotiaan ja täysikäisen suhdetta normaalina!!

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Tynnyrissäkö te ootte kasvaneet? :o

jaa, teilläpäin tuo on vissiin ihan normaalia, mutta minua oksettaa tuommoset.ja järkytyn just niin paljon kun haluan.12 vuotias on vielä lapsi ja pitkään

Ihan joka puolella ja jo lähes 30-vuotta sitten :whistle: Mun luokallakin oli useampi tyttö jotka menettivät neitsyytensä 12-13-vuotiaina ja toinen osapuoli oli täysikäinen.

Onko se, että näin on ollut ja tulee olemaan jotenkin semmoinen pointti mikä tekee tästä vähemmän laitonta tai vähemmän seksuaalista hyväksikäyttöä ja enemmän hyväksyttävää ja normaalia?

KYLLÄ, mäkin olen järkyttynyt ja ihan aiheesta. Tuo ON seksuaalista hyväksikäyttöä, alaikäiseen sekaantumista. 12-vuotias on ihan lapsi vielä. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:

Mä olen kasvanut "maalla". Ja siellä alotettiin keskimäärin seiskalla hengaaminen vanhempien kundien kanssa. siis ne jotka harrasti niitä vanhempia poikaystäviä. Siis sen ikäsiä joilla oli auto.

Oletkö sä samalta kylältä :D
No joo...siis vakavasti, mä en usko, että niitä kenenkään vanhemmat hyväksyi, mutta väitän, ettei ne vanhemmat tienny asiasta tai paremminkin ne jutut tapahtui siksi, kun vanhemmat sinisilmäsesti uskoi, että ei meidän lapset vaan :whistle: Eihän ne meidän lapset koskaan mitään...

Oletteko te, jotka olette "neitsyytenne menettäneet" alaikäisenä vanhemmalle miehelle ajatelleet tulleenne hyväksikäytetyiksi ja pedofilian kohteeksi vai onko se vain todellakin ollut neitsyyden menetys?
En ymmärrä mistä voi tuollaisia miehiä syntyä. On todella sairasta käyttää hyväkseen lasta tuollatavoin. Lähipiirissäni tuollaisia tapauksia on ollut ja aika surullista, että sitä tuntuu melkoisen paljon tapahtuvankin. Monesti kuulen kuinka näitä pedofiileja puolustellaan sillä, että lapsi on itse ollut suostuvainen tai ikäistään kypsempi. Sairasta tuollainen...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:

Oletkö sä samalta kylältä :D
No joo...siis vakavasti, mä en usko, että niitä kenenkään vanhemmat hyväksyi, mutta väitän, ettei ne vanhemmat tienny asiasta tai paremminkin ne jutut tapahtui siksi, kun vanhemmat sinisilmäsesti uskoi, että ei meidän lapset vaan :whistle: Eihän ne meidän lapset koskaan mitään...

Oli varmaan niitä sinisilmäsiä äitejä, tosin niiden piti olla TODELLA naiveja jos kuvittelivat ettei heidän tyttärensä mitään laitonta tee kun suurin piirtein asuvat siel poikaystävien kotona.
Mutta sitten oli niitä jotka neuvoivat tyttäriään huolehtimaan ehkäisystä :/

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tynnyrissäkö te ootte kasvaneet? :o

jaa, teilläpäin tuo on vissiin ihan normaalia, mutta minua oksettaa tuommoset.ja järkytyn just niin paljon kun haluan.12 vuotias on vielä lapsi ja pitkään

Ihan joka puolella ja jo lähes 30-vuotta sitten :whistle: Mun luokallakin oli useampi tyttö jotka menettivät neitsyytensä 12-13-vuotiaina ja toinen osapuoli oli täysikäinen.

Täytyy sanoa, että kyllä täälläkin korvessa noita oli. Pojat on oikeasti vielä 2-kymppisinä niin lapsellisia, että ei ne tajua, ettei ne 6-7 luokkalaiset tytöt ole vielä mitenkään aikuisia, eikä kunnolla edes teinejä, vaikka kovin ovat tykö tulemassa. Ne ei tajua tekevänsä väärin, jos tyttö on suostuvainen ja näyttää aikuiselta, eli on rinnat ja karvoitus.

Samat kokemukset. Minäkin olen niin perämettästä kotosin ettei kaupungin valotkaan näy, mutta kyllä 6-luokkalaiset luokkakaverit meni "aikuisten" (18-22-v) kanssa. Minä maltoin sentään 7-luokkalaiseksi odottaa... :whistle:

Jep, kipeetä se on vaikka miten päin kääntelis, kun 12-vuotias ja 18-vuotias, saati vanhempi seurustelevat ja harrastavat seksiä :( Sairasta ja laitonta.
Muistan yhden ikäiseni tytön samalta yläasteelta, joka seurusteli 23-vuotiaan miehen kanssa. Oltiin siis seiskaluokalla tuolloin, 13-vuotiaita... Jätkä haki Corollallaan tytön koulusta ja voi miten hienoa se oli olevinaan.
Ei ole kaikki kupit kaapissa aikuisella miehellä, joka katsenee pikkutyttöjä.

Otsaketta muutettu, koska seksi 12vuotiaana tuntuu olevan ihan normaalia, varsinkin vanhemman miehen kanssa, eikä sitä saa taivastella. |O

Olen silti erimieltä, vaikka se tekisikin minusta tynnyrissä kasvaneen jeesustelijan.Sairasta se on.

Juttelin ystäväni kanssa pedofiileistä, ja hän sanoi menettäneensä neitsyytensä 12 vuotiaana 21v miehelle :o |O
Sanoi että ei sitä sillon osannut ajatella, että se olisi väärin, kun oli vain hienoa, kun oli vanhempi "poikaystävä" joka kuskasi ja osti viinaa, ja kaikki muutkin kerta olivat neitsyytensä menettäneet.

Herranjumala, 12 vuotias!?!? hyi ***tu minkälainen sika se mieskin, mitä tuommoset oikein päässänsä miettii??
Ei löydy edes sanoja

Mulla oli yläasteella just vastaava koulukaveri. Tyttö 12 ja iloitsi 21v pojan huomiosta. Kun poika alkoikin oikeasti seurustella ikäisensä tytön kanssa, tää 12v oli ihan rikki. Raukka luuli sitä rakkaudeksi:/ Sitä mä en vieläkään voi ymmärtää että tän silloisen 12v äiti ja sisko hyväksyi jutun :o Koulukaveritkin jo oli sitä mieltä että kyse oli hyväksikäytöstä, mutta aikuset ihmiset vaan hyväksy jutun

Yhteistyössä