Ei saakkaan järkyttyä, koska sehän olikin ihan yleistä ja normaalia

Tunnen myös yhden naisen joka menetti neitsyytensä jo 12 v.. ja vanhemmalle pojalle meni, en enää muista ikää.
Mutta ei kai sentään ollut yleistä silloin joskus 90 luvulla kuitenkaan.. itse olin vasta 18 .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Tynnyrissäkö te ootte kasvaneet? :o

jaa, teilläpäin tuo on vissiin ihan normaalia, mutta minua oksettaa tuommoset.ja järkytyn just niin paljon kun haluan.12 vuotias on vielä lapsi ja pitkään

Ihan joka puolella ja jo lähes 30-vuotta sitten :whistle: Mun luokallakin oli useampi tyttö jotka menettivät neitsyytensä 12-13-vuotiaina ja toinen osapuoli oli täysikäinen.

Täytyy sanoa, että kyllä täälläkin korvessa noita oli. Pojat on oikeasti vielä 2-kymppisinä niin lapsellisia, että ei ne tajua, ettei ne 6-7 luokkalaiset tytöt ole vielä mitenkään aikuisia, eikä kunnolla edes teinejä, vaikka kovin ovat tykö tulemassa. Ne ei tajua tekevänsä väärin, jos tyttö on suostuvainen ja näyttää aikuiselta, eli on rinnat ja karvoitus.

Samat kokemukset. Minäkin olen niin perämettästä kotosin ettei kaupungin valotkaan näy, mutta kyllä 6-luokkalaiset luokkakaverit meni "aikuisten" (18-22-v) kanssa. Minä maltoin sentään 7-luokkalaiseksi odottaa... :whistle:

Maalla asuin minäkin :whistle:

Oletteko te, jotka olette "neitsyytenne menettäneet" alaikäisenä vanhemmalle miehelle ajatelleet tulleenne hyväksikäytetyiksi ja pedofilian kohteeksi vai onko se vain todellakin ollut neitsyyden menetys?
En ymmärrä mistä voi tuollaisia miehiä syntyä. On todella sairasta käyttää hyväkseen lasta tuollatavoin. Lähipiirissäni tuollaisia tapauksia on ollut ja aika surullista, että sitä tuntuu melkoisen paljon tapahtuvankin. Monesti kuulen kuinka näitä pedofiileja puolustellaan sillä, että lapsi on itse ollut suostuvainen tai ikäistään kypsempi. Sairasta tuollainen...

En todellakaan ajatellut olevani uhri, sillä olin tyytyväinen kun sain kivan poikakaverin. Ja ihan hakemalla hain poikakaveria, en tosiaankaan "vahingossa joutunut" sen kelkkaan, vaan ihan selvinpäin oltiin molemmat ja molempien vaasta tahdosta. Ihan kunnon ihminen musta on tullut, mutta omaa tytärtäni en antais kenenkään hässiä. Vaikka se mun poikaystävä olikin tosi kiltti ja kiva VAIKKA rikkoi lakia.

Hmmm. Voiko tästä nyt vetää sen johtopäätöksen, että maaseudun varhaisnuorisolla ei ole muuta tekemistä kuin nussia, kun taas kaupunkien lapsilla/nuorilla on kaikenmaailman nuorisotilat, tapahtumat, harrastusmahdollisuudet jne, eikä nussimiselle jää aikaa? :xmas:
Pahimmat tuntemani teinijuopotkin on/oli maalta... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Luojan kiitos, mulla ei ole tyttöjä. Pojilleni yritän opettaa käytöstapoja ja moraalia.

Mutta, kuten vastauksista voi päätellä, ei nuo ala/yläasteikäisinä neitsyytensä aikuisille menettäneet näytä kovin sitä katuvan... Kovinhan siinä piilo ylpeinä kerrotaan ilman katumuksen ripettäkään.

Ja kyllä, minä olen sellainen tiukkis joka odotteli ihmistä jota rakastaa. Eli mieheni kanssa molemmat harrastin ekaa kertaa yhdessä ja olin täyttänyt 18.
Mä ehdin 24vuotiaaksi ja halusin eka naimisiinkin!

Ihan turhaan muutit otsikkoa ap!

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Hmmm. Voiko tästä nyt vetää sen johtopäätöksen, että maaseudun varhaisnuorisolla ei ole muuta tekemistä kuin nussia, kun taas kaupunkien lapsilla/nuorilla on kaikenmaailman nuorisotilat, tapahtumat, harrastusmahdollisuudet jne, eikä nussimiselle jää aikaa? :xmas:

Ilmeisesti koska olin 15 kun muutettiin Turkuun ja jouduin pahamaineisimpaan :whistle: kouluun, meinasin tikahtua nauruun :laugh: :saint:

Nussimaan opin kyllä vuotta myöhemmin :whistle:

No tää selittyy sillä, että maalla on paikkoja, missä voi tehdä juomia, mutta kerostalossa on paha salaa keitellä tai käytellä mitään ;) Kato ne pojat oppii kyllä kemian tunnilla tekemään kahvinkeittimestä pontikka pannun -toimii kullema heikosti, ei kannata kokeilla- vaikka koulumenestys ei muuten niin huima oliskaan.

Mutta kommenttina ketjuun yleisesti; mun mielestä on aika iso ero, onko 12 vai 15 v. Ja se lain määräämä' 16 on oikeastaan ihan hyvä ikäraja.
Mutta ootteko tulleet ajtelleeksi, että jos tyttö on 15, poika 17 kun akavat seurustella ja sit poika täyttää 18 ennen kun tyttö 16 ne rikkoo lakia, mut sitä ennen ei :p

Ilmeisesti koska olin 15 kun muutettiin Turkuun ja jouduin pahamaineisimpaan :whistle: kouluun, meinasin tikahtua nauruun :laugh: :saint:

Nussimaan opin kyllä vuotta myöhemmin :whistle:

Mihin kouluun jouduit? :D

:D

Mä kävin teininä naapurikaupungissa iltasin hengaamassa. Ja siel se meno oli varmaan vielä rajumpaa :whistle:
Torin kulmilla ne pikku gimmat hengas kyttäämässä pillurallilaisia.
Ja kuulemma tääl Treellakin meno oli ollut ihan sitä samaa.

Niin ja muutes kaupungissa oli enenmmän teinipilleristejä ja muiden mömmöjen käyttäjiä mitä meillä maalla. Ja ne usein teki kama matkoja juuri Turkuun. Meillä maalla vaan hallitsi kuningas alkoholi.

Jumankauta jos mä joskus saisin tietää että tyttö esim. 13-vuotiaana hilluisi jonkun täysi-ikäisen kanssa |O :kieh: Teen ainakin kaikkeni että tuo aikanaan ymmärtää itsekin, ettei sellainen ole tervettä... Ja sen miehen ilmiantaisin välittömästi poliisille.

Oletteko te, jotka olette "neitsyytenne menettäneet" alaikäisenä vanhemmalle miehelle ajatelleet tulleenne hyväksikäytetyiksi ja pedofilian kohteeksi vai onko se vain todellakin ollut neitsyyden menetys?
En ymmärrä mistä voi tuollaisia miehiä syntyä. On todella sairasta käyttää hyväkseen lasta tuollatavoin. Lähipiirissäni tuollaisia tapauksia on ollut ja aika surullista, että sitä tuntuu melkoisen paljon tapahtuvankin. Monesti kuulen kuinka näitä pedofiileja puolustellaan sillä, että lapsi on itse ollut suostuvainen tai ikäistään kypsempi. Sairasta tuollainen...

Mun ielestä on aika iso ero, onko 12 vai 15 v.
Mä ehdin rikkoa lakia pari kk, ennen kun täytin 16 ja oon saman miehen kanssa edelleen. Mutta tosiaan tää oli sinänsä turha vastaus, että ei voi verrata 12 ja 16 vuotiasta!

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Huom ettei totuus unohtuisi, kyseessä on rikos ja että vastuu on AINA sen täysi-ikäsien, vanhemman miehen. :attn:

Näin juuri. Sille ei sit voi mitään jos 15v meikkaa ittensä 18v näköiseksi, nykyään ei vissiin välttämässä "näissä jutuissa" toisen henkilöllisyydestä varmistuta. Mut kyllä 12v:sta PITÄS nähdä ettei se oo vielä tarpeeksi vanha.

Ja siinä on kanssa eroa, onko ikäeroa 2v (vajaa 16v tyttö ja nippa nappa 18v poika esim ) vai tosiaan melkeen 10v (12 ja 21v esim )

Luojan kiitos, mulla ei ole tyttöjä. Pojilleni yritän opettaa käytöstapoja ja moraalia.

Mutta, kuten vastauksista voi päätellä, ei nuo ala/yläasteikäisinä neitsyytensä aikuisille menettäneet näytä kovin sitä katuvan... Kovinhan siinä piilo ylpeinä kerrotaan ilman katumuksen ripettäkään.

Ja kyllä, minä olen sellainen tiukkis joka odotteli ihmistä jota rakastaa. Eli mieheni kanssa molemmat harrastin ekaa kertaa yhdessä ja olin täyttänyt 18.

Minkä hiton takia pitäis katua? Se oli KIVAA!!!

Mikä oli kivaa? Se, että kolmekymppinen mies pani sua ollessasi ala-asteella? :$

Huom ettei totuus unohtuisi, kyseessä on rikos ja että vastuu on AINA sen täysi-ikäsien, vanhemman miehen. :attn:

Aivan, tämähän tässä oli se pointti.
Minä en nyt ihan oikeasti ymmärrä tätä, että nonkin monen mielestä asia on ihan normaali, koska onhan sitä ennenkin samaa tapahtunut.
Ja kommentoidaan tyyliin "no ompa taas kamalaa..."

Ihan oikeasti, minä voin tingata vaikka maailman tappiin tästä asiasta, se on sairasta ja rikos, miksi sitä pitää puolustella?

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Niin mä luulen että ihmiset jakautuu kahteen eri ryhmään. Heihin joista tuo on väärin ja niihin jotka hyväksyvät sen.
Monissa kulttuureissahan vanhemmat naittavat jopa alle 10 vuotiaita tyttöjä 50-60 vuotiaille miehille. Suomessa se ei ole sallittua. Silti monet 12- 15 vuotiaat tytöt haaveilevat siitä aikuisesta poikaystävästä. Ja jos sellainen ilmestyy kuvioihin niin sitten vanhemmat jakautuvat taas kahteen eri ryhmään. Niihin jotka ei hyväksy ja niihin jotka hyväksyvät.

ai vanhemmat oikeesti hyväksyy (!!??) että niiden lapsen kanssa makaa pedofiili?????? Itse ilmoittaisin poliisille hetimiten. Koska kyse olisi lapsesta ja häneen kohdistuvasta rikoksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
just katon omaa 12 vuotiastani joka on aivan lapsi vielä.pelkkä ajatuskin että joku pedofiili hörhö häneen koskisi saa voimaan pahoin.
t.tänne vaan kaikki jammu sedät pesäpallo maila on oven suussa valmiina

Valitettavasti ne pedofiilit ei yleensä ole mitään jammu-setiä. Vaan ihan normaaleita nuoria miehiä jotka ajelee pillurallia tuolla kaupunkien ja kylien raiteilla. Eikä ne vaani jammumaisesti niitä tyttöjä vaan saattaa kuulua tavalla tai toisella heidän "kaveripiiriin".

Ei pedofiili ole normaali(!!!)

just katon omaa 12 vuotiastani joka on aivan lapsi vielä.pelkkä ajatuskin että joku pedofiili hörhö häneen koskisi saa voimaan pahoin.

Valitettavasti ne pedofiilit ei yleensä ole mitään jammu-setiä. Vaan ihan normaaleita nuoria miehiä jotka ajelee pillurallia tuolla kaupunkien ja kylien raiteilla. Eikä ne vaani jammumaisesti niitä tyttöjä vaan saattaa kuulua tavalla tai toisella heidän "kaveripiiriin".

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Näin juuri. Sille ei sit voi mitään jos 15v meikkaa ittensä 18v näköiseksi, nykyään ei vissiin välttämässä "näissä jutuissa" toisen henkilöllisyydestä varmistuta. Mut kyllä 12v:sta PITÄS nähdä ettei se oo vielä tarpeeksi vanha.

Ja siinä on kanssa eroa, onko ikäeroa 2v (vajaa 16v tyttö ja nippa nappa 18v poika esim ) vai tosiaan melkeen 10v (12 ja 21v esim )

Asiasta poiketen, kannattais kyllä, matkoilla ainkin. Oon kuulou aika hurjia juttuja kun ei oo tullu tarkistettua kapakasta mukaan otetun tytön ikää ja kun pääsee hotelihuoneseen, tulee paikalle poliisit...Jutut on siis sovittuja, joten fiksu mies kysyy oikein henkkarit tytöltä matkoilla, ennen kun vie hotellihuoneeseen. Ulkomaila ei oo kivaa olla pidätettynä!

Mikä oli kivaa? Se, että kolmekymppinen mies pani sua ollessasi ala-asteella? :$

Varmaan TOSI kivaa :xmas:
Mul oli kuudennella kaveri joka elvisteli sillä et neitsyys meni edesllisenä kesänä täysikäselle kundille.
Tiedä sitten vieläkö se pitää sitä yhtä hienona kokemuksena.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Tolla tarkoitettineen sitä että pedofiilit ei nykyään tarjoa karkkia takin taskusta kulman takaa...

MISSÄ ON VANHEMMAT jos annetaan seurustella jonkun 21v kanssa! Meillä loppuisi kyllä alkuunsa tuollainen homma. Mies kävisi vaikka kastroimassa koko kollin. Hemmetti, eikö vanhemmat osaa edes tehdä mitään??? Kieltää lapsiaan ja ottaa se pesäpallomaila käyttöön jos sana ei mene perille. Minun 12v tyttöä ei tulevaisuudessa lähestykään tuon ikäiset kollit ja mies on samaa mieltä. Ennen oli isillä haulikko ovenpielessä miehiä karkottamassa (mummoni kertoi isänsä heiluneen heinäseipään kanssa, jos pojan kollit liikuivat liian lähellä) Otan saman käyttöön jos on pakko!!!!

Varmaan TOSI kivaa :xmas:
Mul oli kuudennella kaveri joka elvisteli sillä et neitsyys meni edesllisenä kesänä täysikäselle kundille.
Tiedä sitten vieläkö se pitää sitä yhtä hienona kokemuksena.

Toisaalta tiedä sitäkään, pitikö paikkansa...
Mun muistini mukaan meikäläisen nuoruudessa näitä juttuja myös mieluusti liioiteltiin.

Yhteistyössä