Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....
..ja ajatteleppa tätä toisinpäin. jos nyt olisit 27v (en huomannut katsoa onko profiilissa ikääsi, mutta olettaen), katselisitko 15v teinipoikia sillä silmällä?
tai jos kaverisi "seurustelisi" 14v teinipojan kanssa?
eikös tuntuisikin aika sairaalta?
eikö kenenkään muun mielestä ole täysin sairasta, että täysikäinen mies on kiinnostunut lapsista? millainen mies pitää olla, että tahtoo nussia lapsia? ei sillä ole mitään merkitystä millainen paakkelikerros on naamalla tai beekupin tissit, LAPSI ON SILTI LAPSI! eikä kukaan 12v ole henkisesti siihen kypsä, ei kukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....
:/ Todella, todella vastuutonta vanhemmilta hyväksyä tämä! Ja 4v. Minä en ymmärrä kuka 27v haluaa olla lapsen kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Tuli muuten tästä mieleeni, että tunnen naisen, joka meni 36 vuotiaana naimisiin 23 vuotiaan miehen kanssa. Mä en vois kuvitella!
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....
:/ Todella, todella vastuutonta vanhemmilta hyväksyä tämä! Ja 4v. Minä en ymmärrä kuka 27v haluaa olla lapsen kanssa!
no niinpä,en antaisi oman tyttäreni seurustella noin paljon vanhemman miehen kanssa,mutta en lähtis vanhempiani haukkumaan tästä ihan oma asiani oli
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Tuli muuten tästä mieleeni, että tunnen naisen, joka meni 36 vuotiaana naimisiin 23 vuotiaan miehen kanssa. Mä en vois kuvitella!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....
No minä olin silloin 15v, ja mieheni 28v kun aloimme seurustelemaan 5½v sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:minä 15 vuotiaana seurustelin 27 vuotiaan kanssa 4 vuotta....
No minä olin silloin 15v, ja mieheni 28v kun aloimme seurustelemaan 5½v sitten![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä menetin 13-vuotiaana 25-vuotiaalle jätkälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:no en tiiä liittyykö tää tähän mut mä tiiän 21v tyypin joka heilastelee vaan 14-15v kanssa,siis käy ***niitä..meinasin jo et josko kertos jollekki tosta..lapsia ne vielä on..
Alkuperäinen kirjoittaja TÄTÄ :tässä on vaan se MUTTA nyky nuoriso näyttää ikäistään vanhemmalta niin meneppä sitte arvoiomaan se ikä siltä!ei kaikki tarkoituksella nuoria hae,niitä vahinkoja sattuu myös naisille missä mies on ollutkin aivan eri ikäinen kuin on olettanut.
Vai meinaatteko että kysytte paperit ainakun meette nussutteleen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka moni 12-13 -vuotiaana aikuiselle miehelle neitsyytensä menettäneistä on tunnustanut nykyiselle miehelleen? Entäs kun omat lapset saisivat tietää, että äiti on kuudennella luokalla antanu p*llua naapurin ukille.... Tällä palstalla ei ole millään mitään rajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Alkuperäinen kirjoittaja TÄTÄ :tässä on vaan se MUTTA nyky nuoriso näyttää ikäistään vanhemmalta niin meneppä sitte arvoiomaan se ikä siltä!ei kaikki tarkoituksella nuoria hae,niitä vahinkoja sattuu myös naisille missä mies on ollutkin aivan eri ikäinen kuin on olettanut.
No mutta puhe olikin 12 vuotiaista, ei kukaan voi olla niin palikka, että ei erota 12vuotiasta 16 vuotiaasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Alkuperäinen kirjoittaja TÄTÄ :tässä on vaan se MUTTA nyky nuoriso näyttää ikäistään vanhemmalta niin meneppä sitte arvoiomaan se ikä siltä!ei kaikki tarkoituksella nuoria hae,niitä vahinkoja sattuu myös naisille missä mies on ollutkin aivan eri ikäinen kuin on olettanut.
No mutta puhe olikin 12 vuotiaista, ei kukaan voi olla niin palikka, että ei erota 12vuotiasta 16 vuotiaasta
Meneppä seisomaan tonne ostarin kulmalle missä nuoret on,ei niistä sano minkäikäisiä suurin osa on.Mulla on 11v siskon tyttö joka näyttää 14-15vuotiaalta ihan suoraa,ollaan jouduttu toppuuttamaan neidin halua olla "aikuinen"