Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Kopioin tämän oman vastaukseni tästä ketjusta kun sopii mainiosti mielestäni tähänkin :http://kaksplus.fi/keskustelu/t1007210
Eli kirjoitin näin:
Pakko lisätä tähän että mielestäni on kyllä eriasia jos esim. 15vuotias tyttö ja 18vuotias poika seurustelevat kuin se että parikymppinen jätkä kyttää 12-13vee pikkupimuja. Itse aloin seurustelemaan 15vuotiaana 18vee pojan kanssa joka takuulla oli kiltti ja kunnollinen ja vanhempanikin tulivat hänen kanssaan toimeen. Suhdetta kesti 5 1/2 vuotta.
Joo ja mä kopioin kans oman vastaukseni sieltä:
Samaa mieltä!
Mä en ymmärrä, miten tässä alkaa nää ketjut aina vääntyä siihen, että kunhan on alaikäinen, on samaonko 12 vai viikon vaille 18
Kyllä se isä meilläkin otti puhelimen mukaansa välillä, etten sais ylläpidetyä moista moraalitonta suhdetta, mä olin siis muutamaa viikkoa vaille 16, mies..öh, siis mä en jaksa laskea, se on syntyny 8/68, mä 7/74 ja toukokuussa -90 lyöttäydyttiin yhtiin. Tiedän että oli laitonta, mutta en mä tät meidän yhteiseloa mitenkään kadu, sitä kiirettä neitsyyden menettämiseen kyllä ja se oli just sitä, että pakko tehdä kun tiesi, että vanhemmat ei hyväksyis. Ja se oli tapahtunu jo ennen kun vanhemmat tiesi asiasta