Ei oo, ei tuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missä mennään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missä mennään

Vieras
Olen eronnut mies ja uusissa naimisissa kahden lapsen kanssa. Edellisestä liitosta on lapsi myös. Hän ei mahdu uuteen - minusta johtuvista syistä tms., sanoo vaimo. Kuvioon ei myöskään mahdu parisuhde. Kolme vuotta on ""vaan"" kasvatettu lapsia. Lapsiani rakastan tasapuolisesti. En haluaisi luopua kenestäkään. Ei minulla ole vaimoa, on ""vaan"" lasten äiti. En halua menettää ""uusia"" lapsiani. En halua erota, mutta tätä rataa päädyn hautausmaalle. Mitä teen?

Älä roiku naisessa joka manipuloi sinua.
Tuollaisia on nähty ennenkin. Huolehdi ensisijaisesti omasta jälkikasvustasi, eli teet sen mikä voit hänen hyväkseen. Olet sellainen isä, jonka naamassa ei ole kokoajan tuskan virnistys, ja jonka ei tarvitse ""isinä"" paikata pahaa oloaan hemmottelemalla lasta leluilla ja peleillä. Hankkiudut normaaliin elämään, vaimon kanssa tai ilman. Jos yrität kumartaa kaikille tulet jollekin ennenpitkää pyllistäneeksi. Jos se on oma poikasi tai tyttösi kenelle pyllistät, niin seuraukset voivat olla kamalat.
Nainen voi nyt kiristää sinua myös omilla lapsillaan, koska välität heistäkin. Luovu heistä, ole ihminen heille, mutta älä yritä vängällä asua samassa taloudessa jos se on ainoastaan tappelun asia. Hän on varmaan jo yrittänyt sitä ex-ukkonsa kanssa, nyt hänellä on uusi uhri.

Sellainen noita-akka joka käyttää lapsia pelaamiseensa, saa yleensä miehen pysymään luonaan sillä että on niin kärttyinen mörkö, ettei kilttiluontoinen mies henno jättää lapsia yksin hänen kanssaan, jotta näillä olisi edes jokin valopilkku elämässään.

Vitut! Se on pelkkää peliä. Hoitakaa parisuhteenne jollain muulla pallokentällä, tai jättäkää hoitamatta. Mutta lapset ei siihen kuole jos heidän äitinsä jää ilman tappelukaveria. Tiedä mikä mukava olento hänestä kuoriutuu, kun ei ole ketään kenelle soittaa turpaansa.

Ehkä ap. hieman kärjistää ongelmaansa, mutta ehkä meidän Ellien on otettava viesti vakavasti.

Katselin äsken Helluntain tv-jumalanpalveluksen.
Siinä rukoiltiin mm. yksinäisten puolesta. Pappi sanoi, että heillekin löytyy paikka tehtävä.

Ei parisuhde ole vankila, jossa on sinniteltävä.

Eronneenakin voi kasvattaa lapset kelpo kansalaisiksi.

Yhdessä erillään onnistuu ehkä parhaiten.

Sanoin eilen yo-lakkiaisissa lapsemme isälle, että yhdessä onnistuimme. Me teimme sen.

On ihana taas palata arkeen ja työntouhuun.

Olen nyt taas töissä vaikka onkin sunnuntai.

Arkinen aherrus on pyhän hengen juhlaa.
Hae ap. itsellesi apua ammattiauttajilta. Elleissä saat monenlaisia neuvoja.

Jos olet ateisti, niin niinkin pärjää. Itse olen saanut eniten apua yksinkertaisesta elämästä ja rukoilusta.

Yhteistyössä