Ei millään pahalla mutta ostaisitko seksiä tältä pariskunnalta?

Mita kamalaa on siinä että tekee toiselle jotain mitä toinen haluaa?
Ei kai siinä mitään kamalaa ole, mutta se on väärin, että yksi pariskunta Suomessa saa näin ilmaista mainosaikaa, ja muut alan ammattilaiset jäävät nuolemaan näppejään. Tavallaan kulutusta ohjataan vain yhdelle merkille. Olisi oikein, että jutussa olisi mukana vähintään kolme muuta maidontuottajaa. Nih :giggle:
 
On eri asia jos jonkun aviomies käy työmatkalla syömässä hyvän pizzan, vaimon tietämättä, kuin että käy vaimon tietämättä höyläämässä jotain toista naista.

Seksi ei edelleenkään ole samanlainen nautinto kuin muut.

No ei tohon nyt sitä voi sotkea, jos joku pettää puolisoaan!

Pettäminen on vääärin. Ja mun mielestä seksin myyminen tai sen ostaminen on väärin. Mutta jos toteuttaa toisen fantasian, in toteuttaminen ei ole väärin.
 
Itseäni ärsyttää se, että kaikilla muilla elämänaloilla on ihan ok ja pätevää sanoa, että joku käyttäytymismalli ei ole terve (esim läheisriippuvuus). Sen sijaan kun kyse on seksistä, pitäisi yhtäkkiä ihan kaikki olla normaalia, hyväksyttävää ja kannatettavaa.
Ongelma on nykyinen loukkaantumisen kulttuuri, mitään ei saa arvostella ja millekään ei saa naureskella, koska aina joku loukkaantuu ja pahoittaa mielensä. Tämä ei kuitenkaan rajoitu seksiin, vaan sama ongelma koskee kaikkea ihmisten kanssakäymistä.
Minulle ei ole ongelma hyväksyä (muiden harjoittamina) seksuaalisuuden muotoja, joita en edes painajaisissa itse harjoittaisi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö pitäisi osaa niistä naurettavina, typerinä tai jopa haitallisina.

@Echo esitti alussa kysymyksen siitä, ostaisinko tuolta pariskunnalta seksiä. En, 1) koska ostamiseen ei ole tarvetta ja 2) koska pariskunta silmissäni näyttää senioritalon puuhakerhon vetäjiltä.

 
Ongelma on nykyinen loukkaantumisen kulttuuri, mitään ei saa arvostella ja millekään ei saa naureskella, koska aina joku loukkaantuu ja pahoittaa mielensä. Tämä ei kuitenkaan rajoitu seksiin, vaan sama ongelma koskee kaikkea ihmisten kanssakäymistä.
Minulle ei ole ongelma hyväksyä (muiden harjoittamina) seksuaalisuuden muotoja, joita en edes painajaisissa itse harjoittaisi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö pitäisi osaa niistä naurettavina, typerinä tai jopa haitallisina.

@Echo esitti alussa kysymyksen siitä, ostaisinko tuolta pariskunnalta seksiä. En, 1) koska ostamiseen ei ole tarvetta ja 2) koska pariskunta silmissäni näyttää senioritalon puuhakerhon vetäjiltä.

Niin, itselleni asia on aika yksinkertainen.
Jos tyyppi ruoskii itseään uskonnon nimissä, pidän häntä vähän hulluna.
Jos tyyppi ruoskii itseään ihan vain sielun/elämän tuskissaan, pidän häntä vähän hulluna.
Jos tyyppi ruoskii itseään seksuaalista nautintoa saadakseen, pidän häntä vähän hulluna.

Kaikissa tapauksissa joku muu keino kuin se ruoskiminen voisi toimia paremmin.
 
Sadomasokismissa kuten myös monissa perversioissa ihminen on toisarvoinen. Itse ihminen ei herätä haluja. Kuminaamion takana voi olla vaikka pumpattava barbara, mutta siitä ei vielä kuulu kirkuminen eikä nahka lässähtele. Kohta saadaan lässähtelevä robotti. Auttaako se? No ei ehkä, jos tarvitaan sielu. Riittääkö se? Ei, tarvitaan samalla tasolla oleva sielu. Mistä sellainen syntyy? Muinaisina aikoina oli uhreja. Ihmisuhreja. Ne olivat aikoja, jolloin Jumalaa kuvattiin ankaraksi. Nyttemmin Jumala on saanut paremman kuvan, kun Jeesus kuoli raippohin, nauloihin ja vuodatt verensä meidän syntiemme puolesta. Sen hän meille jo kertoi, että hän on meidät verellään lunastanut, eikä enempää uhreja tarvita. Jeesus sanoi stop sadismille ja masoilulle. Ehkä kuitenkin noilta muinasajoilta periytyy tänne tuo vanha sairasoppisuus. Toiset leikkivät jumaloa, toiset taas haluavat saada syntinsä anteeksi kerran kuukaudessa tai kerran viikossa. Vai onko kyseessä addiktio. Normiseksi on liian tavanomaista, eikä siitä saa millään kiksejä. Shamppanja on ihan mehuu, haluan ekstasia.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija
Kaikista viisainta on ympäröidä itsensä tutuilla ja läheisillä jotka ei arvostele ulkonäköseikoista. Jos mulla olisi mies joka tuhahtaisi mun tisseistä tai jostain muusta, niin saisi mustan silmän.
Niin ja jos ei ole niitä tuttuja ja läheisiä eikä ole koskaan ollutkaan? Ei muuta mitään ja kaikki nyt osoittelemaan ja nauramaan luusereille, vai mitä? Eivät pelkästään ole sosiaalisesti vammaisia vaan rumiakin ja vielä maksavat seksistä muiden rumien ihmisten kanssa. Hyi olkoon! Onneksi nettipalstoilla on paljon parempaa väkeä.
 
Musta toi mies muistuttaa erästä Hakaniemen torikauppiasta.. Sivubisnes?
Riittäisköhän muuten tuo homma työttömien aktivoimiseksi? Ruoska viuhumaan, sais samalla purkaa kiukun ko. laista, eikä korvausta leikattaisi...;). Eikös tuo työksi lasketa?
 
vierailija
Musta toi mies muistuttaa erästä Hakaniemen torikauppiasta.. Sivubisnes?
Riittäisköhän muuten tuo homma työttömien aktivoimiseksi? Ruoska viuhumaan, sais samalla purkaa kiukun ko. laista, eikä korvausta leikattaisi...;). Eikös tuo työksi lasketa?
Aktiivisuusmallin edellytykset täyttyvät, kun onnistuu myymään persettään yli 240 egellä kuussa. Riippuen siitä, miten hanurinsa hinnoittelee voi homma olla parhaimmillaan laakista selvä ja taas saa elbailla koko kuukauden.

Toki kuusikymppinen työtön kirvesmies Savukoskelta saattaa hieman heikomman kysynnän vuoksi polkemaan hintoja ja uurastamaan nelinkontin ahkerammin verrattuna esim. 19-vuotiaaseen työttömään valokuvamallitypyyn Helsingistä.
 
Aktiivisuusmallin edellytykset täyttyvät, kun onnistuu myymään persettään yli 240 egellä kuussa. Riippuen siitä, miten hanurinsa hinnoittelee voi homma olla parhaimmillaan laakista selvä ja taas saa elbailla koko kuukauden.

Toki kuusikymppinen työtön kirvesmies Savukoskelta saattaa hieman heikomman kysynnän vuoksi polkemaan hintoja ja uurastamaan nelinkontin ahkerammin verrattuna esim. 19-vuotiaaseen työttömään valokuvamallitypyyn Helsingistä.
Kai ulkomailla tehty työ lasketaan mukaan. Linkistä voi ilmoittautua alan hommiin Britanniassa.

http://www.londonsubmissivegirls.com/professional-submissives-employment.html

Hyvin suunniteltu työpiste
 
Niin ja jos ei ole niitä tuttuja ja läheisiä eikä ole koskaan ollutkaan? Ei muuta mitään ja kaikki nyt osoittelemaan ja nauramaan luusereille, vai mitä? Eivät pelkästään ole sosiaalisesti vammaisia vaan rumiakin ja vielä maksavat seksistä muiden rumien ihmisten kanssa. Hyi olkoon! Onneksi nettipalstoilla on paljon parempaa väkeä.
Tjaa, mä tiedän monta sosiaalisesti ei-vammaista sinkkua joilla on periaatteita.
Eli jos ei sopivaa kumppania löydy, niin maksullisiakaan ei haeta, eikä naapuriltakaan muijaa/ukkoa tartte pölliä.

Seksin ja toisen ihmisen kosketuksen puuttuminen ei ole maailmanloppu. Sit ollaan vaan yksin, ja sekin on ihan ihmisarvoista elämää.
Säälittävintä on antaa jollekin satanen "kosketapas nyt mua".
 
m10es
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005509643.html

Vaikka en ois koskaan harrastanu kenenkään äijän kanssa seksiä, niin ajatus tuosta äijästä piiskaamassa mua jossain nahka-asussa tekis sen, että pysyisin loppuiän kokemattomana....:sick: Tai mielikuva että tuo nainen myhäilis taustalla...:confused:
Naisesta tulee mieleen kauppaopiston tiukka nutturapäinen konekirjoituksen openi, ei muuten ottaisi edes eteen tuon kanssa :confused:
 

Yhteistyössä