Ei millään pahalla mutta ostaisitko seksiä tältä pariskunnalta?

vierailija
Ollanko me kateellisia teille, jotka uskaltaisivat harrastaa seksiä heidän kanssaan? Noh, minä uskallan mennä yksin pimeellä nukkumaan, kävellä yöllä yksin vaikka hautausmaalla; jos


Mutta silloinhan nautinto olisi molemminpuolista :D
Zariza, ymmärsit minut vähän väärin.
Tarkoitin, että teidän kahden moraali taso ei salli teidän ottaa osaa moiseen ja se teitä kismittää.
Korjaa, ole hyvä, jos olin väärässä.
 
Siis mun pointtihan on ylipäätään seksin ostaminen. Mähän en ostaisi seksiä vaikka olisi joku 30-v adonis oottamassa jossain 5 tähden paratiisihotellissa kylpylöineen. Olisin loppuelämäni ilman sitä kokemusta.
Ja tuo pariskunta on varmasti oikeesti kivoja ihmisiä muutoin.

Mutta että joku kuppanen rintamamiestalo (sori rintamamiestalojen omistajat:ne talot tulee tiensä päähän) nimeltään Aistien talo ja siellä synkkiä, nuhjuisia huoneita vanhoilla paneeleilla ja joku nahkakeinun retale oottamassa...not.

Sit joku vaaleanlilaan paitaan pukeutunu höpsis-puppelimies jonkun keski-ikäisen, kieron näköisen seksi-Pirkon (sori piste-Pirkko, en tarkota sua) kans nii juupa juu...
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Sit joku vaaleanlilaan paitaan pukeutunu höpsis-puppelimies jonkun keski-ikäisen, kieron näköisen seksi-Pirkon (sori piste-Pirkko, en tarkota sua) kans nii juupa juu...
Nythän sä oot pinnallinen...häiritsiskö heidän ulkonäkö jos se Pirkko ois töissä ev.lut srk:ssa ja mies myös toimis siellä vaikkapa kanttorina ja pukeutuis mustaan kauluspaitaan ja siniseen krakaan?:barefoot::sneaky:
 
vierailija
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005509643.html

Vaikka en ois koskaan harrastanu kenenkään äijän kanssa seksiä, niin ajatus tuosta äijästä piiskaamassa mua jossain nahka-asussa tekis sen, että pysyisin loppuiän kokemattomana....:sick: Tai mielikuva että tuo nainen myhäilis taustalla...:confused:
sä se echo meet aina henkilökohtaisuuksiin.. Paa oma kuva tänne niin katotaan naitasko sua lujaa vai tulisko painajainen :D
 
Aabeecee
Tässä keskustelussa näkyy hyvin kaksi asiaa. Ensinnäkin ihmiset eivät ymmärrä mistä seksinostamisessa on kyse. Se ei nimittäin suinkaan aina ole hedonistinen missio hankkia mittatilauspano unelmien partnerilta, vaan siinä voi olla paljon muitakin sosiaalisia tekijöitä taustalla. Jo pelkästään se, että se partneri ei tuhahda halveksivasti voi olla tärkeämpää kuin jotkut riippurinnat. Ja toisekseen tästä ketjusta käy hyvin ilmi se, että ihmiset eivät ymmärrä miten moninainen ihmisen seksuaalisuus on. Jos jonkun toisen ajatukset eivät käy yksiin oman kapean katsontakannan kanssa, niin sitten niissä on jotain vikaa ja niille voi naureskella.

Kolmantena ajatuksena sellainen, että toivon todella ettei ainakaan yksikään feministinä itseään pitävä osallistu tällaiseen ketjuun. Ja jos osallistuu, niin voisi hetkeksi pysähtyä miettiä omia ajatuksiaan vielä toisen kerran varmuuden vuoksi.
 
Nythän sä oot pinnallinen...häiritsiskö heidän ulkonäkö jos se Pirkko ois töissä ev.lut srk:ssa ja mies myös toimis siellä vaikkapa kanttorina ja pukeutuis mustaan kauluspaitaan ja siniseen krakaan?:barefoot::sneaky:
Evlutissa on nykyään kaikki mahdollista eli että seksityöläiset on seurakunnan työntekijöinä...:cautious:

Mutta ei. En ostais seksiä George Clooneyltäkään (pieni huokaus), mut tuolta pariskunnalta en ainakaan. Nainen on niin sutenöörin oloinen että -nyt tulee kauhea kommentti- tuosta ajattelee että sillä on satiaisia.
 
vierailija
En... nainen näyttää pelottavalta ja mies liian tuhmalta. Ostaisin naisen nuolemaan pimppaani 30 minuutiksi jos onnistuisi mutta en tuon näköistä pelottavan julmaa.
 
Siis mun pointtihan on ylipäätään seksin ostaminen. Mähän en ostaisi seksiä vaikka olisi joku 30-v adonis oottamassa jossain 5 tähden paratiisihotellissa kylpylöineen. Olisin loppuelämäni ilman sitä kokemusta.
Ja tuo pariskunta on varmasti oikeesti kivoja ihmisiä muutoin.

Mutta että joku kuppanen rintamamiestalo (sori rintamamiestalojen omistajat:ne talot tulee tiensä päähän) nimeltään Aistien talo ja siellä synkkiä, nuhjuisia huoneita vanhoilla paneeleilla ja joku nahkakeinun retale oottamassa...not.

Sit joku vaaleanlilaan paitaan pukeutunu höpsis-puppelimies jonkun keski-ikäisen, kieron näköisen seksi-Pirkon (sori piste-Pirkko, en tarkota sua) kans nii juupa juu...
No nimenomaan.
En vain jaksa uskoa, että päässä on kaikki ihan kohdillaan, kun a) maksaa seksistä ja varsinkaan B) maksaa/harrastaa sm seksiä.

Käynti päätohtorilla voisi tuoda tyydyttävämmän ja pitkäkestoisemman ratkaisun.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tässä keskustelussa näkyy hyvin kaksi asiaa. Ensinnäkin ihmiset eivät ymmärrä mistä seksinostamisessa on kyse. Se ei nimittäin suinkaan aina ole hedonistinen missio hankkia mittatilauspano unelmien partnerilta, vaan siinä voi olla paljon muitakin sosiaalisia tekijöitä taustalla. Jo pelkästään se, että se partneri ei tuhahda halveksivasti voi olla tärkeämpää kuin jotkut riippurinnat. Ja toisekseen tästä ketjusta käy hyvin ilmi se, että ihmiset eivät ymmärrä miten moninainen ihmisen seksuaalisuus on. Jos jonkun toisen ajatukset eivät käy yksiin oman kapean katsontakannan kanssa, niin sitten niissä on jotain vikaa ja niille voi naureskella.

Kolmantena ajatuksena sellainen, että toivon todella ettei ainakaan yksikään feministinä itseään pitävä osallistu tällaiseen ketjuun. Ja jos osallistuu, niin voisi hetkeksi pysähtyä miettiä omia ajatuksiaan vielä toisen kerran varmuuden vuoksi.
Se että joku ei maksusta tuhahda riippurinnoista, ei tarkoita mitään.

Mulle olisi vielä säälittävämpää hakea tukea itsetunnolleni joltain joka tekee sen maksusta, kuin että kasvattaisin itstuntoani kestämään omat kauneusvirheet.
Mulle tulisi kylmä ja kolkko olo, jos ainoa joka kehuisi olisi maksullinen.

En mä odota vaikkapa kampaajaltani kehuja, ajattelee ihan takuulla että taas tuo Echo on päästäny hiuksensa kaksihaaraisia täynnä olevaksi korpuksi.
Hammaslääkäriinkään en mene etupäässä kehuja saamaan, kuitenkin se motkottaa suklaansyönnistäni.

Kaikista viisainta on ympäröidä itsensä tutuilla ja läheisillä jotka ei arvostele ulkonäköseikoista. Jos mulla olisi mies joka tuhahtaisi mun tisseistä tai jostain muusta, niin saisi mustan silmän.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Tässä keskustelussa näkyy hyvin kaksi asiaa. Ensinnäkin ihmiset eivät ymmärrä mistä seksinostamisessa on kyse. Se ei nimittäin suinkaan aina ole hedonistinen missio hankkia mittatilauspano unelmien partnerilta, vaan siinä voi olla paljon muitakin sosiaalisia tekijöitä taustalla. Jo pelkästään se, että se partneri ei tuhahda halveksivasti voi olla tärkeämpää kuin jotkut riippurinnat.
Eikö olisi vain fiksumpaa hankkia hyvä parisuhde ja parempi itseluottamus?

Ja toisekseen tästä ketjusta käy hyvin ilmi se, että ihmiset eivät ymmärrä miten moninainen ihmisen seksuaalisuus on. Jos jonkun toisen ajatukset eivät käy yksiin oman kapean katsontakannan kanssa, niin sitten niissä on jotain vikaa ja niille voi naureskella.
Itseäni ärsyttää se, että kaikilla muilla elämänaloilla on ihan ok ja pätevää sanoa, että joku käyttäytymismalli ei ole terve (esim läheisriippuvuus). Sen sijaan kun kyse on seksistä, pitäisi yhtäkkiä ihan kaikki olla normaalia, hyväksyttävää ja kannatettavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
No nimenomaan.
En vain jaksa uskoa, että päässä on kaikki ihan kohdillaan, kun a) maksaa seksistä ja varsinkaan B) maksaa/harrastaa sm seksiä.

Käynti päätohtorilla voisi tuoda tyydyttävämmän ja pitkäkestoisemman ratkaisun.
Tietysti tässähän voisi alkaa Mindhunteriksi, jos saisi tietoonsa millaisia ihmisiä käy heidän asiakkaanaan. Ehkäpä tämä, toimiva pariskunta pelastaa työllään monia ihmisiä asiakkaidensa "haaveilta" ja aaveilta. Asiakkaathan voivat olla aika rämäisiä, koska hehän eivät itse pelkää saavansa traumoja pariskunnan käsittelyssä. Kokeillahan aina saa, mutta tulee olla varovainen ja valita oikein, ettei jää traumoja. Jos esim tuttavani sanoisi, että hän haluaa kokeila äsämmää, JOS, niin kehoittaisin siirtymään tarjonnan seuraavalle sivulle ja dissata tämän vaihtoehdon. Mutta jos kylältä ei muita löydy? Sitten pitää vaihtaa maisemaa. Voisitko kuvitella, että näkisit vuosia jatkuvissa seksiunissasi tämän pariskunnan ?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Siis mun pointtihan on ylipäätään seksin ostaminen. Mähän en ostaisi seksiä vaikka olisi joku 30-v adonis oottamassa jossain 5 tähden paratiisihotellissa kylpylöineen. Olisin loppuelämäni ilman sitä kokemusta.
Ja tuo pariskunta on varmasti oikeesti kivoja ihmisiä muutoin.

Mutta että joku kuppanen rintamamiestalo (sori rintamamiestalojen omistajat:ne talot tulee tiensä päähän) nimeltään Aistien talo ja siellä synkkiä, nuhjuisia huoneita vanhoilla paneeleilla ja joku nahkakeinun retale oottamassa...not.

Sit joku vaaleanlilaan paitaan pukeutunu höpsis-puppelimies jonkun keski-ikäisen, kieron näköisen seksi-Pirkon (sori piste-Pirkko, en tarkota sua) kans nii juupa juu...
Jep. Ensimmäisenä tuli noista kuvista mieleen Uhrilampaat -leffasta se ukko jolla oli nuori tyttö vankina kellarin kuopassa ja jonka nahasta se ukko aikoi ommella itelleen takin. Ei saatana, mua ei sais tonne edes kahville, ja mä oon sentään nelikymppinen raavas mies. Ja mieluummin vaikka runkkaan loppuikäni kuin ostan tuolta Pirkolta minkäänlaisia palveluja.
 
Multa puuttuu aivoista kokonaan joku sm-lohko, mut en ole ikinä tajunnut mitä kiihottavaa siinä on että joku piiskaa p*rsuuksille. (n)
Se tekee vaan kipiää.
Kyllähän maso lienee saman sukuinen tunnevamma tai aivovamma kuin itsensä viiltely. Entäs piikkimatto jooga? Kuulukohan maso joogaan ns. kauniisti kuvattuna. Halvemmaksi tulisi teetättää piikkilankamatto kotiinsa, mutta pelottaisiko liikaa, että joku tulee ja polkaisee.
 

Yhteistyössä