Ei millään pahalla mutta ostaisitko seksiä tältä pariskunnalta?

Tuota noin. Mä tunnen kyseiset ihmiset.

Harvinaisen tolkkupäisiä kyseisellä alalla. Turvallisia, voisin siis suositella jos joku kysyisi.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen vastaus on en ostaisi. En heiltä enkä keneltäkään. Ikinä. Se on asia millä ei mun mielestä oo oikein tehdä kauppaa.
Jep siis on nuo varmasti muutoin mukavia.
Mutta seksin ostaminen ei ole ihan sama juttu kuin ostaisin niska-hartiahieronnan.
 
vierailijamies
Olenko oikeutettu kotitalousvähennykseen, jos palkkaan tuon pariskunnan? Tuo eukko voisi imaista säkkini tyhjiksi ja ukkonsa saa sillä aikaa vaihtaa mun autoon renkaat ja pestä sen.
 
No mutta.
Miksi sitten väität Zarizan kanssa asiasta
Toisella suupielellä sanot, että ei ole muuta kuin yksi elämä ja toisella suupielellä sanot, että ihmisiä on tullut takaisin kuoleman jälkeen
Voisitko päättää kuinka se on?
Siis toinen on lyhyt käynti, toinen on sielunvaellusta.

Eli joku Pentti voi vaikka elvytystilanteessa kuolla hetkeksi ja käydä parin minsan aikana jommassakummassa paikassa, sit elvytys saa sen virkoamaan ja Pentti elää vielä 10 vuotta samana Penttinä sydämentahdistimen kanssa. Sit kun lopullinen kuolema tulee niin Pentti on lopullisesti joko Taivaassa tai helvetissä.
Näitä muutaman minuutin taivas/helvettituristeja on harvassa, yleensä ihminen kuolee lopullisesti kertalaakista.

Zarizan versio on sitä että Pentti kun kuolee lopullisesti, niin sit hän vielä aloittaa seuraavan elämän jossain toisessa ruumiissa/elämässä, vaikkapa Marjaanana, ja Marjaanan kuoltua aloittaa elämän vaikka ruotsalaisena Håkanina.
 
Jep siis on nuo varmasti muutoin mukavia.
Mutta seksin ostaminen ei ole ihan sama juttu kuin ostaisin niska-hartiahieronnan.
Tavallaan se kyllä voi olla samankaltainen asia. Kun joku voi toivoa vaikka neuloja selkäänsä tai tosiaan jo mainittua piiskaamista. Eikä siihen välttämättä sisälly minkäänlaista muuta koskettelua. Näköaistinkin voi peittää ellei pärstä miellytä.
 
vierailija
Siis toinen on lyhyt käynti, toinen on sielunvaellusta.

Eli joku Pentti voi vaikka elvytystilanteessa kuolla hetkeksi ja käydä parin minsan aikana jommassakummassa paikassa, sit elvytys saa sen virkoamaan ja Pentti elää vielä 10 vuotta samana Penttinä sydämentahdistimen kanssa. Sit kun lopullinen kuolema tulee niin Pentti on lopullisesti joko Taivaassa tai helvetissä.
Näitä on harvassa, yleensä ihminen kuolee kertalaakista.

Zarizan versio on sitä että Pentti kun kuolee lopullisesti, niin sit hän vielä aloittaa seuraavan elämän jossain toisessa ruumiissa/elämässä, vaikkapa Marjaanana, ja Marjaanan kuoltua aloittaa elämän vaikka ruotsalaisena Håkanina.
Ajaa.
Sun tapauksessa Pena oli vain puolikuollut ja Zarizan tapauksessa koko kuollut, niinkö?


Olen kuulut ihmisen henkilökohtaisen kertomuksen hänen samanlaiseta kokemuksesta,mutta mun on vaikea uskoa sitä.
uskon, että ihmisellä on tuo kokemus ja he puhuvat totta, mutta en usko, että he kävivät helvetissä tai taivaassa
 
Tavallaan se kyllä voi olla samankaltainen asia. Kun joku voi toivoa vaikka neuloja selkäänsä tai tosiaan jo mainittua piiskaamista. Eikä siihen välttämättä sisälly minkäänlaista muuta koskettelua. Näköaistinkin voi peittää ellei pärstä miellytä.
Njaa, se että joku on seksuaalisesti puutteessa ei ole sama asia kuin että hänen niskansa on jumissa ja on melkein pakosti hierojan puutteessa.

Ei seksi ole samanlainen nautinto kuin hyvin syöminen, nukkuminen tai leffan katsominen.
Seksi on lapsilta kielletty, ja me ei voida mennä kesäkuumalla tissit paljaana vaikka se olisi viilentävä juttu.
 
Nää on taas näitä aiheita kun tulee tunne, että pistäiskö popparit tulemaan vai mitä tässä tekis..siis lähinnä nyt tää zarizan ja echon välinen keskustelu...
.
 
Ajaa.
Sun tapauksessa Pena oli vain puolikuollut ja Zarizan tapauksessa koko kuollut, niinkö?


Olen kuulut ihmisen henkilökohtaisen kertomuksen hänen samanlaiseta kokemuksesta,mutta mun on vaikea uskoa sitä.
uskon, että ihmisellä on tuo kokemus ja he puhuvat totta, mutta en usko, että he kävivät helvetissä tai taivaassa
Nii tai oli Pena munkin tapauksessa oikeasti kuollut, mut vain muutaman minuutin-tunnin.
Jotkut miettii että se ei oo oikea kuolema vaan valekuolema, mutta kyllä jos sydän- ja aivokäyrä näyttää viivaa niin ei siinä paljoa hilluta enää. :D
 
Nää on taas näitä aiheita kun tulee tunne, että pistäiskö popparit tulemaan vai mitä tässä tekis..siis lähinnä nyt tää zarizan ja echon välinen keskustelu...
.
No elämän perusasioiden äärellä tässä ollaan eli siinä mielessä popparit esiin, mut mulle tää on kyllä jo rutiininomainen teologinen keskustelu täällä. (y) Vaikka ihan mielelläni edelleen näistä puhun.

Mulla on jo ongelma yrittää ladella nää asiat eri sanamuodoilla, pelkään että tää on aina sanasta sanaan sama jorina. Voisi tuonne profiiliin lätkäistä Echon teesit, nii ne ois aina siellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
No elämän perusasioiden äärellä tässä ollaan eli siinä mielessä popparit esiin, mut mulle tää on kyllä jo rutiininomainen teologinen keskustelu täällä. (y) Vaikka ihan mielelläni edelleen näistä puhun.

Mulla on jo ongelma yrittää ladella nää asiat eri sanamuodoilla, pelkään että tää on aina sanasta sanaan sama jorina. Voisi tuonne profiiliin lätkäistä Echon teesit, nii ne ois aina siellä.
Sun kohalla ongelma on se, että keskustelet sä mistä aiheesta tahansa niin aina tulee se ihminen joka siihen vetää sun uskon asiat mukaan ja sitten aihe kuin aihe vaihtuu alkuperäisestä täysin toiseen...kuten tässäkin ketjussa meinaa käydä....eikä se aina johdu suoranaisesti ees susta.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Sun kohalla ongelma on se, että keskustelet sä mistä aiheesta tahansa niin aina tulee se ihminen joka siihen vetää sun uskon asiat mukaan ja sitten aihe kuin aihe vaihtuu alkuperäisestä täysin toiseen...kuten tässäkin ketjussa meinaa käydä....eikä se aina johdu suoranaisesti ees susta.:unsure:
Vaan minusta. Minä lähdin miettimään ja kirjoitin samaan aikaan. Pitäisi muistaa vaan rauhassa miettiä, eikä sotkea muita mukaan miettimään mukana.
 
Njaa, se että joku on seksuaalisesti puutteessa ei ole sama asia kuin että hänen niskansa on jumissa ja on melkein pakosti hierojan puutteessa.

Ei seksi ole samanlainen nautinto kuin hyvin syöminen, nukkuminen tai leffan katsominen.
Seksi on lapsilta kielletty, ja me ei voida mennä kesäkuumalla tissit paljaana vaikka se olisi viilentävä juttu.

No ei. Mutta mulle esimerkiksi ajatus, että joku tökkii neuloja ihoon, on lähinnä vastaava kuin hammaslääkärissäkäynti.

Ja siitäkin joku voi orgasmin saada. :confused:
 
Sun kohalla ongelma on se, että keskustelet sä mistä aiheesta tahansa niin aina tulee se ihminen joka siihen vetää sun uskon asiat mukaan ja sitten aihe kuin aihe vaihtuu alkuperäisestä täysin toiseen...kuten tässäkin ketjussa meinaa käydä....eikä se aina johdu suoranaisesti ees susta.:unsure:
Noo, kyllä mäkin tarrasin tuohon teologiajuttuun eli oma lehmä myös ojassa. :whistle: Mutta oli pakko viilata miten se homma mun mielestä menee.
 
Minusta on hienoa että juttu rönsyilee asian ympärillä.
Jos otsikossa pysyttäisiin aina niin tässä "Ostaisitko seksiä tuolta pariskunnalta?" + Jos eka Vastaus olisi ollut "En". Niin sitten tulisi litania kysymyksiä: "Millaiselta pariskunnalta ostaisit?... Ai et pariskunnalta, mutta muilta ostaisit, kellaiselta?.."
Nyt päästiin onneksi nopeasti jopa taivaisiin ja takaisin, mnne lähellekään yleisimmässä aiheessa "Antaisitko persettä?" ei ikinä päästä, koska sen ympärillä pyörivät vain paskakärpäset. :LOL:
 
Nyt päästiin onneksi nopeasti jopa taivaisiin ja takaisin, mnne lähellekään yleisimmässä aiheessa "Antaisitko persettä?" ei ikinä päästä, koska sen ympärillä pyörivät vain paskakärpäset. :LOL:
Taas harkitsen poppareita...otit esille aiheen mikä saa Echon innostumaan, eikä välttämättä sen takia että se asia häntä kiinnostaa :barefoot::barefoot:
 
vierailija
Aiga garsee pariskunta - tai siis jutut mitä tekevät ja miten ne perustelevat itselleen ja toisille. Heidän muista henkisistä ominaisuuksistaan en tietenkään tiedä, enkä haluaisikaan tietää.
 

Yhteistyössä