Ei millään pahalla mutta ostaisitko seksiä tältä pariskunnalta?

pusipusi hookers
MUN mielestä se on silti väärin. On asioita mitä ei pitäisi/saisi myydä tai ostaa.
Maailman vanhimman harjoittaminen ei VOI olla väärin!!! Ja suosio Suomessakin vaan kasvaa. Tämähän työllistää erittäin runsaasti maahanmuuttajanaisia, ja osahan on sukkuloivia turisteja idästä ja etelästä.

Tosin verotuloja ei heru valtiolle, mutta hyvän voinnin jakaminen kärsiville miehille on kiitettävää ja kaunista :love:
 
Maailman vanhimman harjoittaminen ei VOI olla väärin!!! Ja suosio Suomessakin vaan kasvaa. Tämähän työllistää erittäin runsaasti maahanmuuttajanaisia, ja osahan on sukkuloivia turisteja idästä ja etelästä.

Tosin verotuloja ei heru valtiolle, mutta hyvän voinnin jakaminen kärsiville miehille on kiitettävää ja kaunista :love:

Mun mielestä se voi silti olla väärin. Eikä kukaan sitä pysty muuttamaan.
 
On aivan turhaa kieltää prostituutiota koko ajan vuosikymmenestä toisessa, vaan on aika virallistaa tuo ala ja valvoa, että verot maksetaan. Jos ammattia sen jälkeen harjoitetaan ns. pimeästi, niin on poliisillekin helpompi valvoa ja rangaista: sakot tai linnaan. Vain näin alaa ja ammattilaisia, myös niitä ostajia on helpompi kontrolloida. Prostituutota on harjoitettu iät ajat.
Samaa mieltä olen nyt jo huumeista. Anti mennä vaan viralliseksi, ja samalla aineista jäävät heti pois nuo synteettiset myrkyt joita nyt netistä voi jo tilata. Hesaan Coffee-shoppeja kuten Amsterdamissa, niin ok. En ole itse ikänä käyttänyt, mutta silti puollan laillistamista, koska huumeiden käyttö Suomessa yleistyy koko ajan, ja jo kouluikäiset nuoret jopa 13-14-vuotiaat myyvät ja käyttävät. Karmeeta. Joku tolkku ja valvonta tähän on saatava, ja rahat taas valtion kassaan kaikkien kansalaisten hyväksi.
 
terve_hetero
Olen harkinnut session ostamista heiltä jo pidempään, mutta en ole sitten kuitenkaan tohtinut. Osaltaan asiaan vaikuttaa parikin asiaa: 1) pidän tuota miestä vähän liian homomaisena masteriksi ja 2) koska olen hetero, tahtoisin session ainoastaan miehen kanssa, mutta heillä ilmeisesti molempien tulee olla mukana.

Minun seksuaalisuuteni nyt vaan rakentuu alistettuna olemisesta ja kivun vastaanottamisesta. En kiihotu mistään muunlaisesta seksistä. En mielestäni ole millään tapaa sairas vaan tämä on seksuaalisuuden muoto siinä missä homoseksuaalisuuskin. En ymmärrä, miten ihmisten on niin vaikea ymmärtää tätä.
 
vierailija
Tämä keskustelu tyrehtynyt. Nyt kun taas tulee Ylpeästi Erilaiset niin googlasin tuon pariskunnan. Ööö siis tää mies toimii yrityksessä päivätöissä myynnissä... jos meidän firmaan tulis myymään jotain niin äijät naurais pihalle.
 
vierailija
HAHAHA, just kattoin uusintana ton ohjelman ja alko jo puistattaan koko ajatus noista kahdesta sörkkimässä mun pimpettiä tai pymppyä.
Hitto nuo kaks osaa olla epäseksikkäitä, yök!
 
vierailija
Voisin ostaa. Itselläni on yksi kokemus s/m-sessiosta tuntemattoman kanssa ja täytyy sanoa, että sen onnistuminen on aika arpapeliä - ihan niin kuin seksinkin ylipäätään tuntemattoman kanssa. Naisena varmasti aina saa ilmaiseksikin, mutta se ei liene se pointti. Tässä tapauksessa olisi varmasti osaavissa käsissä. Tällä hetkellä ostopuoli ei vaan oikein istu a) avioliittoni ja b) taloudellisen tilanteeni kanssa.
 
CD Taina
Muutaman kerran olen pariskunnan tavannut, ilman SM-juttuja kylläkin. Ihania ihmisiä, täysillä mukana ja olen saanut sitä mitä olen halunnutkin, molemmilta. Ihan varmasti tulen tapaamaan heitä vielä...
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Olet Echo kyllä jännä uskovainen kun puhut seksin ostamisesta, ikäänkuin se olisi oikein kristinuskon mukaan. Ei, en ostaisi seksiä tuolta pariskunnalta tai muiltakaan, koska uskoni ei sitä hyväksy. En kuitenkaan tuomitse seksiä ostavia. Ja jos en olisi uskossa, ehkä harkitsisisin jossain tilanteessa.
 
Kummastelija!!!
Eikös se ole niin että kaikki tekee sitä työtä mitä haluaa! Jos oikein tarkkoja ollaan niin mitäs eroa oikeasti on ns "huoralla" verattuna esim vaikka raksamieheen? Kumpikin myy rahasta osamistaan! Toinen myy "piirakkaa" ja toinen rakentaa/ tekee remonttia ja kumpiki saa rahaa siitä!!!
 
vierailija
Täällä arvostellaan heitä ilman että on heitä tavattu. Kokeilisitte niin yllättyisitte. Olen Niinata/Tiialta ostanut seksiä. Ei voi kuin kehua. Väittäisin että kovin moni teistä arvostelijoista ei sellaista empaattista, huomioivaa, kiihkeää ja osaavaa käsittelyä saa kotonaan. Hän osaa. Ja on luonnossa/ilman rihman kiertämää upean näköinenkin ...
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Täällä arvostellaan heitä ilman että on heitä tavattu. Kokeilisitte niin yllättyisitte. Olen Niinata/Tiialta ostanut seksiä. Ei voi kuin kehua. Väittäisin että kovin moni teistä arvostelijoista ei sellaista empaattista, huomioivaa, kiihkeää ja osaavaa käsittelyä saa kotonaan. Hän osaa. Ja on luonnossa/ilman rihman kiertämää upean näköinenkin ...
En mä seksin osatamista kehota tekemään mutta se, että arvostellaan ihmistä vaikkei edes tunne, on kyllä hieman paksua.
 

Yhteistyössä