Monta te meinaatte hankkia?
Tytöillä ikää 4 ja kohta 6
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No niitä voi hei pestäkin joskus. Ei meillä ainakaan ole ollut kolmea samankokoista välikausipukua.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.
Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:3 pukua yhelle lapselle? miksi ihmeessä? eikö sulla ole iloja kuivattaa vaatteita välillä? ihan ihme rahan haaskausta...
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.
Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.
Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Meillä on ollut yksi välikausihaalari ja sen lisäksi takki+housut (joista takki päälle kauppareissuille). Ja kun on kurahousut ja sadetakki sadesäällä, niin ei siinä haalari niin paljoa pääse kastumaan ettei toista kertaa päivän aikana pääsisi ulos.
Suosittelisin ennemmin hyvän kuivauspisteen (kuivauskaappi?) järjestämistä. Ja jos meinaat kuitenkin ostaa kuusi samankokoista vk-haalaria, niin hae ainakin neljä niistä kirppikseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.
Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.
Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)
Ei se teccikään ratkaise kuralammikko-ongelmaa. Mä en rupea hinkuttamaan noita kuitenkaan käsin puhtaaksi eli pesuun menee.