Ei jumankekka, tarviiko mun oikeesti ostaa KUUSI samankokoista vk-pukua

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
aika lyhyt käyttöikä puvulla jos joka ulkoilun jälkeen sen pesee.. niistä tulee pian entisiä kosteussuojapukuja..

Jos on yksi puku niin se on historiaa hetkessä. Täällä taivastellaan aina, että lasten vaatteet ei kestä kulutusta. Kyllä noi kolme on ihan priimaa vielä :) Onneksi menee vielä ainakin tän keväänkin, joten kyllä niitä on ehditty käyttääkin kaikkia... Enkä tarvitse erikseen kauppavaatteita, kyllä siellä yksi on aina käytettävissä kauppaan.

En minä joka päivä vaatteita pese, mutta rapa-aikona kyllä.

samaa taivastelua mäkin olen lukenut ja ihmetellyt miten meillä puvut on kestäneet ihan hyvin. en mä niitä rapa-aikoina pese.pistän kuivumaan ja kun kuivia niin hiekka rapisee itekseen jo irti..
mut siis tapansa kullakin,joskin peseminen kyllä kuluttaa kangasta.ja rapahan lähtisi pyyhkimälläkin.. mut so..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Legon vaatteita. Mistä? :D

jesperjuniorista, ideaparkista? =)
mut siis paljon mekin ulkoillaan, ja tosiaan, kun puku ei kastu läpi, ei tarvi tulla kesken ulkoilun vaihtamaan, sitten vaan kylppäriin roikkumaan ja seuraavalla ulkoilulla uudestaan päälle =) jos et muista, niin mulla on kaksi lasta, jotka asuivat ulkona, jos saisivat, isäänsä tulleet höpsöt... =)
 
Meillä on lapsilla ollut varsinkin Lennen ja Remun pukuja ja jos ne on kovin likastuneet, niin olen suihkauttanut niistä ravat pois ja pian ovat taas käyttökunnossa. Nuo haalarit ovat olleet ihan vedenpitäviä. Koneessa ei kannata pestä kuin silloin tällöin, että ominaisuudet säilyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
NYTKIS
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,13955/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

mikä esim tää on?

joku liru kun noin halpa?

juu, tuulipukumainen, eikä kulutuksenkestoa voi kovin kehua.. mutta siksi toiseksi puvuksi mainio =) kyl ne kunnon kosteussuojatut ja kestävät liikkuu siellä 70-100euron hujakoilla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
NYTKIS
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,13955/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

mikä esim tää on?

joku liru kun noin halpa?

juu, tuulipukumainen, eikä kulutuksenkestoa voi kovin kehua.. mutta siksi toiseksi puvuksi mainio =) kyl ne kunnon kosteussuojatut ja kestävät liikkuu siellä 70-100euron hujakoilla..

No olen mä ton valmis maksamaan mutta mulla nyt sellain fiilis jotta kaikki-mulle-heti-nyt, haluan tilata ne NYT :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
NYTKIS
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,13955/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

mikä esim tää on?

joku liru kun noin halpa?

juu, tuulipukumainen, eikä kulutuksenkestoa voi kovin kehua.. mutta siksi toiseksi puvuksi mainio =) kyl ne kunnon kosteussuojatut ja kestävät liikkuu siellä 70-100euron hujakoilla..

No olen mä ton valmis maksamaan mutta mulla nyt sellain fiilis jotta kaikki-mulle-heti-nyt, haluan tilata ne NYT :D
 
Ei niitä ulkoilupukuja tartte oikeesti pestä jokaisen ulkoilukerran jälkeen, PAITSI jos ne haluaa pilata.

kuivaamalla ja pyyhkimällä selviää ja pesu kerta viikkoon niin hyvin selviää. Yks puku ulos ja yks kaupoille. Ja kyllä se oikeesti kuivuu tunnissa tai parissa jos on lämmin paikka. Meillä esim ammeessa on lämpöpatteri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
NYTKIS
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,13955/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

kiitos linkistä :wave:
löytyi 6v:lle sopiva asu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Legon vaatteita. Mistä? :D

Suosittelen! Kestää ja voi pestä ja laittaa kuivuriin. Ja todellakaan ei meni miksikään! Hinta-laatu-suhde kohdallaan! Pojalla on nyt käytössä sama puku kuin jo viime kevään ja syksyn. Ja vielä pitää veden täysin!
ja ainakin helsingissä on liikkeitä mistä saa..
 
Niin ja siis ne ihan vedenpitävät vaatteet ovat tosiaan vedenpitäviä. Ne voi pukea uudelleen päälle vaikka lähtisi 5 minuutin päästä taas ulos. Ja niissä se pinta on yleensä sellainen, että eikun vähän suihkautat vedellä ja puhdasta on jälleen. Kyllä ne sen 70 yleensä vähintään maksaa.
 
eikös niitä perus kuriksii vois käyttää pahimpana kura-aikana? me olllaan varmaan kaikki leikkineet mukulana pihalla perus rukan kurikset päällä ja edelleen ollaan hengissä! Ei sillon mitää teccejä ollut...

Nykyajan muksuille kun pitää olla monet puvut vaikka järkeä käytämällä pääsis yhelläkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
3 pukua yhelle lapselle? miksi ihmeessä? eikö sulla ole iloja kuivattaa vaatteita välillä? ihan ihme rahan haaskausta...

On mutta eihän ne nyt tunnissa kuivu? :o

Meillä tosiaan mukelot ulkona tosi paljon, ensin aamupäivällä ja sitten vielä ip.

Olisko reimat tms hintansa väärtejä? Ihan aikuisten oikeesti?

Meillä on kuivausrumpu ja yksillä haalareilla on pärjätty! Ap:n logiikalla mun pitäis ostaa noille neljälle tytölle 12 välikausihaalaria..! Ei hyvää päivää!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kurikset!:
eikös niitä perus kuriksii vois käyttää pahimpana kura-aikana? me olllaan varmaan kaikki leikkineet mukulana pihalla perus rukan kurikset päällä ja edelleen ollaan hengissä! Ei sillon mitää teccejä ollut...

Nykyajan muksuille kun pitää olla monet puvut vaikka järkeä käytämällä pääsis yhelläkin.

Juu, rukat noillakin, mutta kun ollaan eläimiä ja kontataan ja pyöritään ja möyritään ja leikitään metsäs kotia niin hertken hurmio kun jostain suunnasta hörppäsee kuravettä. Ehkä noi munkin prinsessat joskus vielä leikkii sivistyneesti :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
NYTKIS
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,13955/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

mikä esim tää on?

joku liru kun noin halpa?

Siis niin minäkin luulin kun ostin lapsille tuollaiset sadepuvuiksi. Pojalla (jolla yleensä mikään ei kestä ) on tuo puku kestänyt oikein hyvin. Ja lähtee kura ja lika tosi helposti, ei tartte pestä joka kerran jälkeen. Onkin ihan sammakko vihreässä ticketin puvussa ja vihreillä crocseilla.. =D
 
Meidän kolme poikaamme ovat pärjänneet kaksilla vk-puvuilla per naama; yksi kosteussuojapuku sekä sen lisäksi tavallinen puku. Meillä tosin sade-/kurasäällä käytössä ihan perinteiset, rehelliset sadevaatteet. :D
 

Similar threads

L
Viestiä
0
Luettu
592
Aihe vapaa
Lastenlääkäri
L
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä