Ei jumankekka, tarviiko mun oikeesti ostaa KUUSI samankokoista vk-pukua

miksi pitää olla 3 molemmilla? meillä on molemmilla yks takki ja housut ja lisäksi haalari. Haalari on pääkäytössä ja jos se on pesussa niin takki ja housut kelpaa sen aikaa ja saman takin kanssa käydään esim kaupassa.
 
No mä oon laska pyykkikoneen pyöräyttäjä ja muutenkin en tykkää mutaisista vaatteista, joten 2-3 on meillä muksulla. Yksi muksu tosin. Käyvät niin kauppavaatteena kuin pihallakin.

Mutta Eihän niiden kaikkien täydy olla 100e pukuja. Mä oon todella tyytyväinen tohon Ticketin plain rain pukuun yhtenä niistä. Hinta 43e. Mutta sinuna kyllä olisin hyödyntänyt helmikuun kuponkeja jo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.

Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.

Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.

Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)
 
Meillä on ollut yksi välikausihaalari ja sen lisäksi takki+housut (joista takki päälle kauppareissuille). Ja kun on kurahousut ja sadetakki sadesäällä, niin ei siinä haalari niin paljoa pääse kastumaan ettei toista kertaa päivän aikana pääsisi ulos.

Suosittelisin ennemmin hyvän kuivauspisteen (kuivauskaappi?) järjestämistä. Ja jos meinaat kuitenkin ostaa kuusi samankokoista vk-haalaria, niin hae ainakin neljä niistä kirppikseltä.
 
Yksi kosteussuojattu per nenä on meillä riittänyt. Eihän ne edes kastu niin että vaikka oltaisiin monta kertaa päivässä ulkona niin se yksi on aina riittänyt. Lisäksi on tietenkin kauppatakki tai kaksi.
 


Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
3 pukua yhelle lapselle? miksi ihmeessä? eikö sulla ole iloja kuivattaa vaatteita välillä? ihan ihme rahan haaskausta...

On mutta eihän ne nyt tunnissa kuivu? :o

Meillä tosiaan mukelot ulkona tosi paljon, ensin aamupäivällä ja sitten vielä ip.

Olisko reimat tms hintansa väärtejä? Ihan aikuisten oikeesti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.

Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.

Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)

Ei se teccikään ratkaise kuralammikko-ongelmaa. Mä en rupea hinkuttamaan noita kuitenkaan käsin puhtaaksi eli pesuun menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Meillä on ollut yksi välikausihaalari ja sen lisäksi takki+housut (joista takki päälle kauppareissuille). Ja kun on kurahousut ja sadetakki sadesäällä, niin ei siinä haalari niin paljoa pääse kastumaan ettei toista kertaa päivän aikana pääsisi ulos.

Suosittelisin ennemmin hyvän kuivauspisteen (kuivauskaappi?) järjestämistä. Ja jos meinaat kuitenkin ostaa kuusi samankokoista vk-haalaria, niin hae ainakin neljä niistä kirppikseltä.

Näin tekisin. Kuivauskaapille ei ole tilaa vaikka minkä tekisin :/ :/

Saako teccejä laittaa rumpuun?
 
Meillä on aina ollut yksi kosteussuojahaalari ja kosteussuoja kaksiosainen. Sitten on yleensä ollut myös niitä kierrätysvaatteita. Paras kevätvaate kylläkin on ollut sellainen vuorellinen kumipuku kurakangasta ja sen aion taas meille hankkia edellisen käytyä pieneksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.

Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.

Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)

Ei se teccikään ratkaise kuralammikko-ongelmaa. Mä en rupea hinkuttamaan noita kuitenkaan käsin puhtaaksi eli pesuun menee.

?? Nyt en taas ymmärtäny =) Mitä kuralammikko ongelmaa? Tecillä meillä on istuttu kuralammikossa, eikä kangas kastu läpi. Eri asia sit mitä kumpparin varresta hörppää lahkeen kautta :D Eikä pihahaalaria tarvi joka käänteessä olla pesemässä, ei käsin eikä koneessa. Hetihän se on samannäkönen, ku seuraavan kerran ulos meet. Tarpeen mukaan sit pestään tietysti.
 

Similar threads

L
Viestiä
0
Luettu
592
Aihe vapaa
Lastenlääkäri
L
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä