No niin, sanokaa paras merkki mulle, siis jos oikeest on sellain et kestää sitä likaa ja kuraa ja voi laittaa rumpuun?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.
Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.
Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)
Ei se teccikään ratkaise kuralammikko-ongelmaa. Mä en rupea hinkuttamaan noita kuitenkaan käsin puhtaaksi eli pesuun menee.
?? Nyt en taas ymmärtäny =) Mitä kuralammikko ongelmaa? Tecillä meillä on istuttu kuralammikossa, eikä kangas kastu läpi. Eri asia sit mitä kumpparin varresta hörppää lahkeen kauttaEikä pihahaalaria tarvi joka käänteessä olla pesemässä, ei käsin eikä koneessa. Hetihän se on samannäkönen, ku seuraavan kerran ulos meet. Tarpeen mukaan sit pestään tietysti.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.
Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.
Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)
Ei se teccikään ratkaise kuralammikko-ongelmaa. Mä en rupea hinkuttamaan noita kuitenkaan käsin puhtaaksi eli pesuun menee.
?? Nyt en taas ymmärtäny =) Mitä kuralammikko ongelmaa? Tecillä meillä on istuttu kuralammikossa, eikä kangas kastu läpi. Eri asia sit mitä kumpparin varresta hörppää lahkeen kauttaEikä pihahaalaria tarvi joka käänteessä olla pesemässä, ei käsin eikä koneessa. Hetihän se on samannäkönen, ku seuraavan kerran ulos meet. Tarpeen mukaan sit pestään tietysti.
Kuralammikon tai hiekkalaatikon jälkeen puku on sellainen, että mä en siihen koske ja se lentää heti pesukoppaan. Mä en pistä pojalle päälle valmiiksi mutaisia vaatteita, joten kaapissa pitää olla toinen puku odottamassa. Pahimman tarhaviikon aikana kyllä olen käyttänyt kaikki kolme pukua ja jotunut vielä pyykille...
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No niin, sanokaa paras merkki mulle, siis jos oikeest on sellain et kestää sitä likaa ja kuraa ja voi laittaa rumpuun?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Kuralammikon tai hiekkalaatikon jälkeen puku on sellainen, että mä en siihen koske ja se lentää heti pesukoppaan. Mä en pistä pojalle päälle valmiiksi mutaisia vaatteita, joten kaapissa pitää olla toinen puku odottamassa. Pahimman tarhaviikon aikana kyllä olen käyttänyt kaikki kolme pukua ja jotunut vielä pyykille...
Tapansa kullakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
No mikä puku??? Sano nyt nainen jotain :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
No mikä puku??? Sano nyt nainen jotain :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
Niin ja kuivuuko parissa tunnissa?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
No mikä puku??? Sano nyt nainen jotain :attn:
reimatec, remu, ticket, lego?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
Niin ja kuivuuko parissa tunnissa?
siis meillä tarhassa aina mukana vaan yksi puku =)
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviitpuku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)
No mikä puku??? Sano nyt nainen jotain :attn:
reimatec, remu, ticket, lego?![]()
Olisko jotain kivaa nettiputiikkia missä olisi kätevästi noita kaikkia :saint: ?
Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:Eikö siltä melkein kuusivuotiaalta oo jääny yhtään pitokelposta pienemmälle?
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:Kuivuu parissa tunnissa ja varsinkin jos puhun viitsii kääntää vaikka lahkeista toisin päin jos on sieltä kastunu sisäpuoleltakin, niin kuivuu nopeammin. Ulkoiletteko te muuten parin tunnin välein päivässä? Me ulkoillaan kahdesti ja välillä ollaan sisällä 3-4 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:aika lyhyt käyttöikä puvulla jos joka ulkoilun jälkeen sen pesee.. niistä tulee pian entisiä kosteussuojapukuja..