Ei jumankekka, tarviiko mun oikeesti ostaa KUUSI samankokoista vk-pukua

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.

Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.

Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)

Ei se teccikään ratkaise kuralammikko-ongelmaa. Mä en rupea hinkuttamaan noita kuitenkaan käsin puhtaaksi eli pesuun menee.

?? Nyt en taas ymmärtäny =) Mitä kuralammikko ongelmaa? Tecillä meillä on istuttu kuralammikossa, eikä kangas kastu läpi. Eri asia sit mitä kumpparin varresta hörppää lahkeen kautta :D Eikä pihahaalaria tarvi joka käänteessä olla pesemässä, ei käsin eikä koneessa. Hetihän se on samannäkönen, ku seuraavan kerran ulos meet. Tarpeen mukaan sit pestään tietysti.

Kuralammikon tai hiekkalaatikon jälkeen puku on sellainen, että mä en siihen koske ja se lentää heti pesukoppaan. Mä en pistä pojalle päälle valmiiksi mutaisia vaatteita, joten kaapissa pitää olla toinen puku odottamassa. Pahimman tarhaviikon aikana kyllä olen käyttänyt kaikki kolme pukua ja jotunut vielä pyykille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis kolme pukua yhdelle lapselle?? Mä olen ostanut aina yhden, ja hyvin on pärjätty. muutenkin nuo kasvaa ulos vaatteistaan koko ajan.

Joo, onko se kauheesti? Oli meillä viime vuonnakin kolmet, mutta tosiaan nyt ei toivoakaan että mahtuis mitkään päälle. Nuo saattavat tulla välillä sisään vaihtamaan kuivaa ja taas ulos.

Osta tecciä, ei kastu lapset kesken leikin, etkä tarvi edes niitä kuriksia erikseen
=)

Ei se teccikään ratkaise kuralammikko-ongelmaa. Mä en rupea hinkuttamaan noita kuitenkaan käsin puhtaaksi eli pesuun menee.

?? Nyt en taas ymmärtäny =) Mitä kuralammikko ongelmaa? Tecillä meillä on istuttu kuralammikossa, eikä kangas kastu läpi. Eri asia sit mitä kumpparin varresta hörppää lahkeen kautta :D Eikä pihahaalaria tarvi joka käänteessä olla pesemässä, ei käsin eikä koneessa. Hetihän se on samannäkönen, ku seuraavan kerran ulos meet. Tarpeen mukaan sit pestään tietysti.

Kuralammikon tai hiekkalaatikon jälkeen puku on sellainen, että mä en siihen koske ja se lentää heti pesukoppaan. Mä en pistä pojalle päälle valmiiksi mutaisia vaatteita, joten kaapissa pitää olla toinen puku odottamassa. Pahimman tarhaviikon aikana kyllä olen käyttänyt kaikki kolme pukua ja jotunut vielä pyykille...

Tapansa kullakin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kuralammikon tai hiekkalaatikon jälkeen puku on sellainen, että mä en siihen koske ja se lentää heti pesukoppaan. Mä en pistä pojalle päälle valmiiksi mutaisia vaatteita, joten kaapissa pitää olla toinen puku odottamassa. Pahimman tarhaviikon aikana kyllä olen käyttänyt kaikki kolme pukua ja jotunut vielä pyykille...

Tapansa kullakin =)

Täytän kotitöitä vieroksuvan työäidin tunnusmerkit =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviit :D puku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)

No mikä puku??? Sano nyt nainen jotain :attn:

Reimatec, Lassie g-tech, Lassie suprafil, ticket . Noista uusimmat reimatecit voi laittaa kuivuriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviit :D puku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)

No mikä puku??? Sano nyt nainen jotain :attn:

reimatec, remu, ticket, lego? :D

Olisko jotain kivaa nettiputiikkia missä olisi kätevästi noita kaikkia :saint: ?
 
Kuivuu parissa tunnissa ja varsinkin jos puhun viitsii kääntää vaikka lahkeista toisin päin jos on sieltä kastunu sisäpuoleltakin, niin kuivuu nopeammin. Ulkoiletteko te muuten parin tunnin välein päivässä? Me ulkoillaan kahdesti ja välillä ollaan sisällä 3-4 tuntia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviit :D puku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)

Niin ja kuivuuko parissa tunnissa?

siis meillä tarhassa aina mukana vaan yksi puku =)

No mut me ulkoillaan kotona enemmän, hitto, joutuu ainakin kahdet ostamaan :headwall: plus takit kauppaan ym ym ym |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en rummusta tiedä, mut en myöskään tiiä mihin sä sitä tarviit :D puku kuivuu ulkopinnasta kyllä äkkiä seuraavaan ulkoilukertaan =)

No mikä puku??? Sano nyt nainen jotain :attn:

reimatec, remu, ticket, lego? :D

Olisko jotain kivaa nettiputiikkia missä olisi kätevästi noita kaikkia :saint: ?

eii :D mee kauppoihin? :D nina&antonissa näytti olevan hyvät valikoimat? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Kuivuu parissa tunnissa ja varsinkin jos puhun viitsii kääntää vaikka lahkeista toisin päin jos on sieltä kastunu sisäpuoleltakin, niin kuivuu nopeammin. Ulkoiletteko te muuten parin tunnin välein päivässä? Me ulkoillaan kahdesti ja välillä ollaan sisällä 3-4 tuntia.

Joo, helposti. paremmin nuo ulkona viihtyy kun sisällä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
aika lyhyt käyttöikä puvulla jos joka ulkoilun jälkeen sen pesee.. niistä tulee pian entisiä kosteussuojapukuja..

Jos on yksi puku niin se on historiaa hetkessä. Täällä taivastellaan aina, että lasten vaatteet ei kestä kulutusta. Kyllä noi kolme on ihan priimaa vielä :) Onneksi menee vielä ainakin tän keväänkin, joten kyllä niitä on ehditty käyttääkin kaikkia... Enkä tarvitse erikseen kauppavaatteita, kyllä siellä yksi on aina käytettävissä kauppaan.

En minä joka päivä vaatteita pese, mutta rapa-aikona kyllä.
 

Similar threads

L
Viestiä
0
Luettu
592
Aihe vapaa
Lastenlääkäri
L
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä