Ei juma :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Toi mies on sitten hauska :D Jos jotain on vähän jäljellä, vaikkapa nyt sitten kahvia ja vasta parin päivän päästä menemme käymään kaupassa, hän juo sitä kahvia enemmän ja nopeammin kun sitä on vähän. Näin ollen minulle ei jää mitään ja kaikenlisäksi kahvi loppuu tällätavalla nopeammin, vaikka "säännöstelemällä" se olisi riittänyt sinne parin päivän päähän. Mistä tää johtuu? Mistä johtuu organisointikyvyn täydellinen puuttuminen? Toi on aika iso "vika" ja vaikuttaa muihinkin asioihin, kuin vain tuohon etten minä saa aamukahvia ylihuomenna.

Hän on tupakoitsija. Hänellä on vielä tänään tupakkaa ihan reippaasti jäljellä ja ylihuomenna on kauppapäivä. Hän alkaa kiskoa röökiä vartin välein ja illalla tupakat on loppu ja alkaa kiukuttelu.

Jotain on hävinnyt ja hän alkaa etsiä. Päättömänä availee kaapinovia ja raottelee matonkulmia, eikä oikeasti etsi yhtään mitään, kunhan pälyilee.

Auto pitäis rempata. Hän ei tee sitä ja alkaa skitsoilla päivä ennen katsastusta. Uudet renkaat piti ostaa ennen renkaidenvaihtopäivää. Noh, tiedätte miten kävi.

Meillä oli talous kriisissä ja selvittiin siitä. Hän alkaa skitsoilla siitä kun tilanne on JO OHI! Mä katson monttu auki :o

Yhteistyössä