Olla vai ei!

Eilen en testaillu ollenkaa,tänään kuhan mies tulee töistä testaan vielä.. peukut pystyssä vaikka jotenki tuntuu ettei siellä mitään ole enää : / vuoto kyllä on loppunut kokonaan ja nippailut vaan jatkuu..

Eiku testasinhan mä eilen ja nyt (malttamattomana n tunnin rakossa oli virtsa ja vettä mennyt sen 2litraa) ja kyllä tämä plussaa näyttää ja vieläpä vahvempaa kuin eilen,hailura kuitenkin vielä :| no eihän noita viikkoja vielä ois kuin 4+3. Pieni toivon kipinä nousi taas toisaalta mielessä kaikki kauhukuvat :whistle: mutta aamuvirtsasta seuraava testi ja ens viikolla labraan

• Tykkää
Reactions: anu84
Mitä tämä nyt on,taas tiputtelee verta hieman :( kipuja ei ole mutta jotenki jännä tunne vatsassa,polttelu..? äh en tiiä.. aamulla testasin mutta "hukkasin" eli sekoitin sen testin toisten sekaan (kyllä olen seonnut ja kerään niitä minigrip pussiin :LOL: ) nyt tein uuden mutta taas virtsa oli rakossa sen vajaa tunteroisen,kärsin varmaan virtsatulehduksesta tällä hetkellä, joten omilla silmillä näin ehkä älyhaaleen viivan..tutkin myös huviksi vanhoja testejä ja positiivinen testi näyttää nyt siltä kuin punainen väri olisi kertynyt siihen testiviivan viereen :headwall: kai se nyt olisi jo reilusti positiivinen jos laskujen mukaan olisi rv 4+4. MUTTA ikinä ei ole menkatkaan käyttäytynyt näin että päivän tulee (ajallaan) vuotoa normaalin verran,kipuja ekana päivänä.seuraava päivä niukkaa vuotoa ja vain nippailua.sitten melkein 3päivää väliä ja taas niukkaa tiputtelua paperiin. Ikää vasta 29v joten tuskin nyt kropassa hormonit syyttä sekasi yhtäkkiä ja ehkäisy lopetettu joulukuun puolivälissä eikä sekään ollut hormooniehkäisy.

Juu mulla ei oo muuta elämää ku päivitellä täällä nyt taas :whistle: Eli "muistui" mieleen kun luin kohdunnapukasta ja raskauden tunnistamisesta siitä että n.tuntia ennen vuodon alkamista,siis tämän vuodon, tunnustelin sitä napukkaa :ashamed: johtuskohan vuoto siitä.. vuoto tosiaan jo niukkaakin niukempaa mutta tuo vatsan "polttelu"....voi johtua epäterveellisestä ravinnostakin viikonlopun kunniaksi.. mutta siitä kohdunnapukasta,en tosiaan ronkkinut kovakouraisesti mutta sitä "reikää" tuli tökittyä : /

Täällä olis yhden lapsen äippä joka vois liittyä keskusteluun mukaan! :) Lopetin e-pillerit kuukausi sitten ja toista lasta alettu yrittään ja kauheet alavatta nippailua ja munasarjan kohdalla pientä jomotusta ollu jonku aikaa, menkkoja ei kuulu eikä näy vaikka olin sata varma toissapäivänä et alkaisivat kun oli menkkamaiset kivut, mut ei. Raskaustesti odottas kaapissa mutta ehkä odotan vielä pari päivää?

Piuu, miten sulla vieläkö tiputtelee? :)

tiputtelu tosiaan loppui jo,eli johtu varmaan tuosta omasta "sisätutkimuksesta" tuo polttelukin johtuu varmaan ruuasta jota syöny. mulla tosiaan tuli parin päivän menkat (yleensä vuotaa reilusti ja 4-6 päivää. Raskausoireet on tosiaan päällä,rakas kahvikin alkaa jo jäämään tosi vähiin kuten myös tupakka jääny lähes pois kun ei vaan pysty eikä maistu (onneksi :D ) mutta odottelen sitä testin vahvistumista,sitä kun ei ole KUNNON haamuakaan tullut ja en enää luota silmiini hailakoiden kohalla,viivanpaikka tai haamu. NAISEN vaistohan se kuitenkin sanoo mun olevan raskaana kun kaikki on niin outoa olosta vuotoihin. Raskauksia tosiaan on 4 jo takana niin jotain tiedän siitäkin olotilasta ;) mutta huokasen vasta kun testi sanoo isommasti että Onnea! (pienen omaisuuteni olen niihin tuhlannut ja tulen tuhlaamaankin :kieh: ) samalla kuitenkin laskeskelen kiertopäiviä ja kp10 tulee ovistikut käyttöön

Toivotaan nyt että se plussa sieltä tupsahtaa ihan kunnolla esiin ja pienokainen eleilis masussa tyytyväisenä! Täällä ainaki elättelen toivoa että joku voisi olla masussa, mutta ei ainakaa mitää oireita sen koomin oo tullut. Ehkä väsymystä hitusen ja masullaan ei oikein voi nukkua öisin. Navan seudulla tuntuu jonkinmoista kipuilua ja alavatsassa.

Mulla kun tuli 1,5viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen kaamee alavatta ja alaselkä kivut ja verta pyyhkiessä sekä pissan mukana joka meni sittte särkylääkkeellä ohitte. Vuoto kesti jotain 2 päivää ja kipu jonun pari päivää. Sitte meni vajaa viikko ja tuli nippailua mahaan, pissalla käydessä paperiin jäi valkovuotoa ja sen mukana pieni määrä verta sellasta haaleahkoa. Nyt sitte on alavattaa nippaillu, joten toivossa on hyvä elää! :)

toivotaan ja toivottavasti sulla myös testi näyttää toivottua tulosta :hug: onko sulla siis menkat jo myöhässä? Saisinpa minäki jostain tuota itse hillintää tohon testaamiseen :LOL: Oisko tuo vuoto sulla ollut sitä jotain kiinnittymis vuotoa :)

Jep menkat on myöhässä 32/28-30 on nyt. Kovasti tekis mieli testi tehä mutta ehkä maltan odottaa pari päivää joskos ne menkat tulis, kaiken maailman oireitaki oon kyllä mielessäni koittanu tehdä ;-D Rinnat muka aristais ja pahaa oloaki muka olis, he! Kaikkea se tää vauvakuumeilu saa aikaan! :)

mulla tosiaan kp33/ en tiijä :D säännölliset on aina ollut oisko 28-30 kuitenki.mutta voihan tosiaan olla kp5 riippuu oliko menkat "oikeat" menkat vaiko asustaako siellä joku kuitenki :) ilmottelehhan tulosta kun maltti ei enää riitä jännäämiseen :)

Kyllä mää ilmoittelen tulosta kunhan testailen, nyt alko kyllä kuumottaa sen verran tuo testi tuolla kaapissa että josko jo heti huomen aamulla testailis,niin pääsis jännityksestä että mitä tulee. Meinaatko itse vielä testailla et mitä testi näyttää? Vai seurailetko vielä ns. raskauden oireita jos ilmenee? :)

piuu - kyllähän sen testin pitäisi jo tummua, mikäli rv4+4..
Ensi viikon HCG määritys kyllä kertoo jo paljon.

Itselläni juurikin käynyt niin, ettei viivanen oikein vahvistunut ja eihän se hyvää tietänyt:(..noita keskeytyneitä kertoja 3 ihan alkuraskauden - neljäs raskaus meni pidemmälle sitten, näin jo pienen sykkeetkin.
(sykkeitä ei enään rv8+3/rv9+3 sitten lääkkeellinen tyhjennys.)

Tuossakin raskaudessa seurailtiin pariin otteeseen HCG:tä verikokein ja eivät ne nousseet normaalin raskauden tasolle vastaamaan raskausviikkoja.

Kemiallisessa raskaudessahin saattaa vuoto hieman odotuttaa itseään - ei siis välttämättä ala heti, vaikka raskaus olisikin epäonnistunut.

Plussaterkuin:heart: *mur-mur*
..ja olenhan mie kaksi kallista aarretta saanut..esikko täytti 25v:heart: ja "iltatähti" 7v:heart::)

Susus90 - siulle myöskin plussatuulosia.:heart:

Viimeksi muokattu:
Piuu, miten kävi testailitko aamusta? Täällä ei vielä testailtu mutta ehkä jossain vaiheessa! Flunssa iski ja kaikki "raskaus" oireet kadonneet, pientä mahan nippailua vain hitusen. Mutta menkat piilee kuitenkin jossain! Toivoa vielä! ;-)

^Ihan ensimmäiseks, mulla on todettu lievä pco ja ovistestit näyttävät tältä: Aijaa.com - 9561099.jpg

Eli vasemmalta oikealle: kp7 aamu ja ilta, kp9 aamu, kp10 aamu, kp11 aamu (jolloin löydetty vain 8mm folli), kp12 aamu ja ilta, kp13 ilta ja kp14 aamu eli tänään. Ja tämä tikutus osittain siksi että näen tapahtuuko muutosta ja siksi että näen mitä se tän pco:n kanssa on! =) Mut ihan tositosi paljon tsemppiä sulle! Ja käsittääkseni jos ovistesti näyttäis raskauden, tuloksen pitäis olla ihan räikyvä plussa! Mut ainahan poikkeuksiakin on ihmisissä sekä testeissä! Joten peukkuja paljon!! d:Db

muoksista: testi siis pregcheck!

OI pitäskö sitä etsiä kunnon kamera.. särähti vaan niin tummana omaan silmään ne viivat,ei kirkunut kuitenkaan kontrollia tummempana (niinku huomaa) itse aloin jo tikuttaan ettei vaan ovis vilahda ohi murehtiessa onko jo raskaana :D ja peiton heilutukset unohtuu myös kun etsii vastauksia täältä ja itse pääasia unohtuu: SEKSI :LOL: No jos sitä alkas harrastaan joka toinen pvä varalta jo nii ei kai siitä haittaakaan ole..tosiaan viime kierrossa stressi laittoi unohtamaan sen miehen kokonaan :ashamed: minä oon muutenki niin tietämätön naisen kuukautiskierrosta ja muista asioista, että jos yrittäs sitä millä nuo toisetkin on alkunsa saanut ;)

Yhteistyössä