kiinnittymisvuotoako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastehelmi82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kastehelmi82

Vieras
Viikko sitten olisi pitäny menkkojen alkaa, mut nyt tulee sellaista ruskeaa vuotoa, ja eilen tuli pari veri tippaa, tätä on tullut jo kolme päivää. Voisikohan tuo olla sitä kiinnittynisvuotoa? Viimeksi ollaan miehen kanssa oltu sängyssä 13.2 ja menkat on aina tullu ajallaan. Mun kierto on 35 päivää. Pikkuhousunsuojalla olen pärjänny ei ole tarvinnu käyttää siteitä. Mulla tulee yleensä ennen menkkoja ruskeaa vuotoa, mut sitä tulee ihan vähän ja se vuoto on erillaista. Ja se ruskea vuoto mikä tulee ennen menkkoja niin se kestää vaan päivän.

Eikös kiinnitymisvuoto tule noin viikko ovulaation jälkeen eli jos sulla ois pitäny menkat alkaa viikko sitten niin ei kai se sitä voi nyt olla. Mutta taas jos kiertosi onkin venynyt näin pitkäksi ja ovulaatio ollutkin vasta reilu viikko sitten niin sittenhän se sitä voisi olla. 0letko tietoinen milloin ovulaatio mahdollisesti ois tapahtunut? Muutenkin olen käsittänyt että tuo kiinnittymisvuoto ei ois niin yleistä muutenkaan, mutta tuollaistahan se voisi olla mitä sulla nyt on. Jos nyt näin olisi että se on kiinnittymisvuotoa niin silloin voisit muutaman päivän päästä tehdä testin ja siitä asia sitten viimestään selviäis. Tsemiä!!

Yhteistyössä